Nyt se tapahtuu Suomessa: Pirkan ja Coopin suosiminen muuttuu rikolliseksi kaupoille, ministeriö päätti
Kaupan omia merkkejä koskeva lakiesitys viivästyi, kun se kytkettiin valkoposkihanhiin. Nyt kauppaa koskeva lakiesitys etenee eduskuntaan ja samalla valmistellaan lakimuutoksia, joilla valkoposkihanhien ja merimetsojen suojametsästys voidaan sallia Suomessa.
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/a/34a04f5b-2445-4763-a6a4-8f9e8d…
Kommentit (112)
Siis onko nyt tulossa jotain valkoposkihanhi ja merimetso Pirkka sekä Coop säilykkeitä, vai miten liittyy asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä sinä sössötät, laita jo korkki kiinni!
Ap siteeraa suoraan linkin takana olevaa lehtijuttua ja meidän hallituksen sekavaa lainvalmistelua. Noin siellä lukee, niin käsittämätöntä ja hullua kuin tämä onkin:
Kaupan omia merkkejä koskeva lakiesitys viivästyi, kun se kytkettiin valkoposkihanhiin. Nyt kauppaa koskeva lakiesitys etenee eduskuntaan ja samalla valmistellaan lakimuutoksia, joilla valkoposkihanhien ja merimetsojen suojametsästys voidaan sallia Suomessa.
Mitä tuo nyt sitten käytännössä tarkoittaa noiden tuotteiden osalta? Kai niitä edelleen myynnissä tulee olemaan? Nouseeko niiden hinta? Onko ne kaikki jossain alahyllyillä tai muuten vaikeammin nähtävissä? Vai mitä tuo tulee konkreettisesti tarkoittamaan?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo nyt sitten käytännössä tarkoittaa noiden tuotteiden osalta? Kai niitä edelleen myynnissä tulee olemaan? Nouseeko niiden hinta? Onko ne kaikki jossain alahyllyillä tai muuten vaikeammin nähtävissä? Vai mitä tuo tulee konkreettisesti tarkoittamaan?
Minä käsitin, että tulee Pirkka valkoposkihanhi pyörykät, Coop merimetsopaisti ja Xtra valkoposkihanhihyydekaakku.
Pirkat kielletään? Petelius pois mediasta🤣syödään valkoposkea!
Autokaupatkin saa myydä vain Ferrareita.
Ei halpatuotteita.
-hallitus-
Ministeriö ei päätä, eduskunta päättää.
Eli tapetaan ihmiset nälkään ja tapetaan myös kaikki luonnon eläimet? Onko tämä joku kilpailu, että kuka jää henkiin, niin on voittaja? Ihan kuin pelattaisiin venäläistä rulettia hengillä.
Sen vain sanon että jos nämä tuotteet vähenevät kaupoista, mun perheelle ei enää riitä ruoka! Olen työssäkäyvä kahden teinin yksinhuoltaja :(
Vierailija kirjoitti:
Eli tapetaan ihmiset nälkään ja tapetaan myös kaikki luonnon eläimet? Onko tämä joku kilpailu, että kuka jää henkiin, niin on voittaja? Ihan kuin pelattaisiin venäläistä rulettia hengillä.
Ihmiset ja hanhet on vaarallinen laji🤣
"asiantuntija"
Vierailija kirjoitti:
Ministeriö valmistelee lait. Miksi valkoposkihanhet on vedetty mukaan tähän kauppojen halpamerkkejä koskevaan lainsäädäntöön?
Vierailija kirjoitti:
No hei, nyt saa ampua susia, valkoposkihanhia, merimetsoja. Köyhät vaan saalistamaan näitä eläimiä, kun ei saa enää Coop ja Pirkka tuotteita ostaa? Palataan metsästyskeräilyyn siis.
Vierailija kirjoitti:
Sen vain sanon että jos nämä tuotteet vähenevät kaupoista, mun perheelle ei enää riitä ruoka! Olen työssäkäyvä kahden teinin yksinhuoltaja :(
Selvä. Kyllä ruokaa myydään jatkossakin, opettele itse tekemään niin pääset halvemmalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ministeriö valmistelee lait. Miksi valkoposkihanhet on vedetty mukaan tähän kauppojen halpamerkkejä koskevaan lainsäädäntöön?
Siitä saamme kiittää Marinia.
Kiitos Marin!
Vierailija kirjoitti:
Autokaupatkin saa myydä vain Ferrareita.
Ei halpatuotteita.
-hallitus-
Köyhät voi kulkea apostolin kyydillä. T. Kristilliset
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se tartkoita sitä, että ruoka tulee maksamaan enemmän, kun kilpailua ei saa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se tartkoita sitä, että ruoka tulee maksamaan enemmän, kun kilpailua ei saa olla.
Mitä MARKKINATALOUTTA tämä tämmöinen on, että MAAN HALLITUS sekaantuu kilpailuun vapailla markkinoilla ja alkaa LAILLA määrätä, mitä merkkejä saa myydä ja mitä ei??? Vapaata markkinataloutta tämä ei ainakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Paskamainen homma kyllä, ja mulqkvisti hallitus.
Mitä helvettiä sinä sössötät, laita jo korkki kiinni!