Tykkään tuosta Elina Valtosesta
Kommentit (61)
Koulutukseltaan Valtonen on DI ja KTM, ei VTM.
Vierailija kirjoitti:
Selkärangaton.
Näytä minulle joku poliitikko joka osoittaisi tällähetkellä olevansa selkärankainen eikä matelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkärangaton.
Näytä minulle joku poliitikko joka osoittaisi tällähetkellä olevansa selkärankainen eikä matelija.
Biologian kannalta matelija on selkärankainen.
Poikkeuksen sääntöön luo homo politicus - eli poliitikko - poliitikolla selkärankaa ei ole ikinä ollut.
Suttura mikä suttura, eikä edes hyvän näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia ovat poliitikot, joilla on asiaosaaminen kunnossa. Lisää sellaisia, kiitos.
VAARALLINEN ulkoministeri Suomelle, puhuu asioista ymmärtämättä kokonaisuuksia. Esim. lähi-idän tilanne, surullista kuultavaa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, että hän on fiksu, tykkään siitä, että hän perustelee kantansa.
Mulle vaan liian oikeistolainen poliitikko, meillä on erilainen ihmiskäsitys.
Oikeistolaisuus on ennen kaikkea talousajattelua. Miksi vasemmisto aina väittää että me oikeistolaiset ollaan jotenkin ihmisvihamielisiä ja he itse niitä suurisydämisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeistolaisuus on ennen kaikkea talousajattelua. Miksi vasemmisto aina väittää että me oikeistolaiset ollaan jotenkin ihmisvihamielisiä ja he itse niitä suurisydämisiä?
Puheet, teot, asenne, raha ensin -ajattelu. Onhan noita. Ja pääsääntöisesti se vastakkainasettelu tulee sieltä "oikealta"
Vierailija kirjoitti:
Pätevä ministeri. -demari
Kaksi täysin eri asiaa.
Valtonen on ajanut Suomeen Englannin universal creditiä yleistuen muodossa. Tämä on johtanut Englannissa köyhyyden kasvuun sekä kodittomuuteen ja sama tulee tapahtumaan Suomessakin.
Olisipa Elina Valtonen ollut valtiovarainministeri Purran sijaan.. Tilanne olisi toinen
Nyt meillä on ollut jo kaksi kautta harvinaisen osaamattomia valtiovarainministereitä.
Ensin Marinin hallituksessa Annika Saarikko, opettaja jolla kokemusta vaan kirkkohallituksen toedottajan tehtävistä kiihdytti lainanoton huippuunsa ja jakoi Sannan kanssa rahaa holtittomasti ja nyt maahanmuuttotukija Riikka Purra harjoittelee taloustieteen perusteita katastrofitilanteessa valtiovarainministerinä kun ei niitä aiemmin ole päivääkään opiskellut. Purralla e ollut juuri minkäänlaista työkokemusta eikä mitään käsitystä siitä mitä työnteko yksityisessä tuottavassa yrityksessä on.
Arvostan E-kaimaa, joka
puhuu sujuvasti viittä kieltä;
on kauppatieteiden
maisteri + dipl.insinööri.
Hillitty. Diplomaattinen. -x-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elina ollut nuorempana koodari ja tehnyt tietokonepelejä 👍 Tätä ei moni varmaan tiedä.
Ei oikein vaikuta eikä näytä koodarilta 😀
Eiks hän ole valtiotieteen maisteri.
Elina Valtosella on tutkinto kauppakorkeasta ja teknillisestä korkeakoulusta. Harvaisen analyyttinen ja pätevä.
Vierailija kirjoitti:
Arvostan E-kaimaa, joka
puhuu sujuvasti viittä kieltä;
on kauppatieteiden
maisteri + dipl.insinööri.
Hillitty. Diplomaattinen. -x-
En arvosta:
Trolleja
Valehtelijoita
Disinformaation levittäjiä
Misinformaation levittäjiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elina ollut nuorempana koodari ja tehnyt tietokonepelejä 👍 Tätä ei moni varmaan tiedä.
Elina Valtosella on tutkinto kauppakorkeasta ja teknillisestä korkeakoulusta. Harvaisen analyyttinen ja pätevä.
Olet oikeassa. Valtonen on hyvin harvainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan.
Pätevästä pääministeristä tai valtiovarainministeristä hyötyisi koko kansa.
Äänestän Elina Valtosta.
Puhe on Valtosesta, ei palsta-OgEsta.
Joku (paikallinen?) haastamassa riitaa
heti minun saavuttuani. Kumma juttu.
..
Sinulle, paikallinen:
Ole ystävällinen ja ota kynä käteesi.
Kirjoita minulle kirje yhteystietojesi kera.
Käymme sitten rakentavan neuvottelun.
Et sinä palstakiukuttelulla aiheuta muuta
kuin hallaa Itä-Suomen maineelle.
Hahmota kokonaisuus: Palstaa lukee
hyvin suuri ihmisjoukko. Juuri siksi
minä en koskaan mainitse kunnan nimeä.
~yt E~