Minkä näköinen on "hauskannäköinen" nainen?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin tuon Hintikan niin alkoi miettimään voiko julkaista tuota sanaa🙄
Ei x. Ei nimiä..
Kauneus on
katsojan silmässä.
Toisen wow on
> toisen blaah.
Mister Pastori 🥸
rinnakkaisuniversumissa 😄
Have a good one!
Vierailija kirjoitti:
Li Anderson
Andersson, ei Anderson. Suomi ei ole Amerikka.
Minusta se tarkoittaa kaunista ja hymyilevää. En ole kuullut kenenkään käyttävän tuota sanaa pitkään aikaan.
Näin jim carreyn näköisen naisen joka oli aika hauskan näköinen naamaa väännellessään.
Melko varmasti on yhteys luonteeseen. Hymyilee ja nauraa paljon, hiukan eksentrinen luonne. Tulee mieleen esim Voicen Floranna.
Vierailija kirjoitti:
Mies. Vain mies on hauskannäköinen. Nainen on kaunis, soma, sievä, näyttävä tms.
Onko Simo Frangén hauskannäköinen? Tai Ismo Leikola?
Nätti ja pirtsakka. Sellainen huoleton puolipilvinen kesäpäivä.
Varmaan miehistä naurettavan näköinen?
Vierailija kirjoitti:
Ei. Sellainen nainen olisi naurettavannäköinen, ei hauskannäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Sellainen nainen olisi naurettavannäköinen, ei hauskannäköinen.
No mikä on hauskan näköinen mies, sellainen joka naurattaa naista eli jossain määrin naurettavan näköinen. Ei kai nyt ketään vakavasti hyvän näköistä sanota hauskan näköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se tarkoittaa kaunista ja hymyilevää. En ole kuullut kenenkään käyttävän tuota sanaa pitkään aikaan.
Kaunista sanotaan kauniiksi tai hyvännäköiseksi, hauskan näköinen on jotain muuta. Ehkä joku sellainen erikoisempi kannabistyyppi tai vastaava rastoineen
Itse käytän "hauskaa" ainakin tarkoittamaan kaikkea muuta kuin kirjaimellista hauskaa. Aloituksen kontekstissa se olisi tietyllä, lähestyttävällä tavalla kaunis, hurmaava. Joku sanoikin jo Li Anderrssonin. Li on sillä tavalla veikeän oloinen, ihan hauskannäköinen. (E-Karjalasta olen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunista sanotaan kauniiksi tai hyvännäköiseksi, hauskan näköinen on jotain muuta. Ehkä joku sellainen erikoisempi kannabistyyppi tai vastaava rastoineen
Mähän sanoin, ettei hauskannäköinen tarkoita mielestäni pelkästään kaunista.
Moni täällä ei taida paljon lukea. Hauskannäköinen on hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mähän sanoin, ettei hauskannäköinen tarkoita mielestäni pelkästään kaunista.
Mielessäsi mahdoit sanoa koska lainaus kertoo vähän muuta.
En minä ainakaan haluaisi olla hauskan näköinen. Tulisi olo että kuuluu johonkin sirkukseen.
Kiitos vinkistä. Minua on sanottu haukannäköiseksi ja olenkin miettinyt että mitä sillä oikein on tarkoitettu. Minulla on kovin säännölliset piirteet ja ymmärtääkseni olen helposti lähestyttävä. Jotkut kuitenkin kiertää kaukaa. Kun on tullut ikää niin arkena kaikki meikkikin on jäänyt pois ja parempi niin.
Esimerkiksi persunaisia nähdessäni alkaa huvittaa. Paitsi se Purra kyrpiä.