Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olette niin tekopyhiä ja ulkokultaisia?

Vierailija
06.05.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään sellaista, jota en voi sanoa ääneen.

Vierailija
2/9 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan kuten typerien kysymysten esittäminen on sinun ominaisuutesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onpa täydellinen elämä. Eli ehkä se on sit vaan totta?

ap

Vierailija
4/9 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioita ala ruotimaan.

Vierailija
5/9 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hyi kamala miehesi ei vie roskia ulos, jätä se! Minun mies vie joka päivä. Tai että miehesi varmaan pettää sinua kun myöhästyi puoli tuntia. Minun mies tulee aina ajoissa...

En tiedä jotain tällaista aina välillä koen täällä palstalla. Eikö ketään muu tunne samoin?

ap

Vierailija
6/9 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti jotkut harrastavat sitä täällä kovinkin aktiivisesti. Eli ihan tahallisia sanavalintoja, joiden tietää ärsyttävän.

Vierailija
7/9 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jättäsivät miehen, jos se ei veisi roskia ulos? No joo huono esimerkki, mutta jos esim. mies ollut yhden yön kaverin luona niin jo ollaan huutelemassa jssap. Valaiskaa mua, oletteko tosissanne?

ap

Vierailija
8/9 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä joskus kirjoituksia että sitä ajattelee et huhhuh miten on tyypit tossunalla tms ehkä meidän hyvän parisuhteen yksi resepti on et molemmilla pitää olla omaakin elämää ja tilaa hengittää ja tehdä mitä huvittaa.

Toisaalta en mä pettämistä antaisi esim anteeksi ja silloin jättäisin miehen niin kuin olen tänne varmaan kirjoittanutkin muillekin vinkiksi eroamista. Eli en olisi siinä tekopyhä ja eläisi kulissiliitossa. Vaan toimisin kuten olen kehoittanut muitakin.

Vierailija:

että hyi kamala miehesi ei vie roskia ulos, jätä se! Minun mies vie joka päivä. Tai että miehesi varmaan pettää sinua kun myöhästyi puoli tuntia. Minun mies tulee aina ajoissa...

En tiedä jotain tällaista aina välillä koen täällä palstalla. Eikö ketään muu tunne samoin?

ap

Vierailija
9/9 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdestä kännipettämisestä, jos mies katuisi tosi paljon?

Loppuisko sun rakkaus yhteen hairahdukseen? Etkö osaisi antaa anteeksi rakastamallesi ihmiselle?

ap