RV16,usko meinaa olla vähissä ja kuitenkin
vaivaa halu ostaa jo vauvalle jotain...
Eli tilanne menee näin: 1 lapsi minulla jo on,5v poika. Toista lasta on tehty ensin 3v sitten tuli 2 keskenmenoa peräkkäin ja taas vähän odotusta ja nyt olen raskaana rv16.
Np-ultrassa on käyty rv12 ja siellä kaikki siltäosin ok,seuraava ultra on rakenneultra vasta viikolla 25. Yksi neuvola käynti taka vk:lla 7 ja seuraava on viikolla 20,eli aika vähissä nämä...
En anna itseni muiden seurassa edes puhua vauvasta,en uskalla ajatella/kokoe onnea (esikoinenkin oli erikoisseurannassa raskauden ajan jo) ja niin edespäin,mutta kun olen yksin... niinkuin nyt... selaan sivukaupala vauvasaitteja,huutista yms ja haluaisin NIIN uskoa ja varsinkin toivoa!!! Ja vaikkapa vaan ostaista pikku potkupuvun,niin huolettomasti...
Kommentit (5)
oi kun oiskin jo noin pitkällä ;D
Mä odottelen niiden liikkeiden alkamista ja sitä et kuulis sydänäänet edes joskus... jotenkin se sydänäänten kuuleminen olisi niin ihanaa :D rv7 yritti kuunnella neuvolassa mut eihän ne tietty kuuluneet ja sit ei ookaan kuunneltu kertaakaan koko raskauden aikana...
ap
Minullakin on takana 2 (perättäistä) keskenmenoa, ja myös 2 lasta.
Nyt olen luultavasti alkuvaiheessa raskaana (en ole edes uskaltanut testata vielä), ja kyllä pelottaa! En minäkään enää usko saavani kolmatta lasta :-/.
mulla on myös 2 lasta (2000 ja 2005) välissä keskenmenoja ja tuulimuna,kaikki kamalaa mut se lohtu mitä saa noista olemassa olevista...!!
se on luonnollista ajatella mahassa kasvavaa vauvelia, surffailla ao. sivuilla ja haaveilla vauvasta. Sehän on ihan luonnonsanelemaa, äiti valmistautuu vauvan tuloon. Osta potkuhousut, jos siltä tuntuu. Pistä vaikka kaappiin jemmaan, jos et halua siitä kenellekään puhua. Voithan pyytää ylimääräisen käynnin neuvolaan, kerrot, että olet huolestunut onko kaikki hyvin. Luulisi sinun historiallasi pääsevän helpostikin ylimääräiselle käynnille. Pyydät kuuntelemaan sydänäänet. Ja sitten jatkat odotusta.
rv 20 jälkeen. Lapsettomuutta takana ja vieläkin vaikea uskoa, että meille tulee vauva. Raskausviikkoja nyt kasassa sentään jo 37 ja vauva möyrii vilkkaasti mahassa. Vaikea uskoa... ehkä supistusten tullessa uskon vihdoin ja viimein.