Moni 40+ nainen lankeaa vähän vanhemman vireän ja nuorekkaan 55+ miehen pauloihin! Pysykää tiukkana naiset!!
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Totta on. Useiden eri tutkimuksien mukaan näin on.
Mediatietojen mukaan
Vierailija kirjoitti:
Naiseni on nuorempi mutta pysynyt tiukkana!
Ihailtavaa
Tuskin lankeaa.
Antoiko se päälle nelikybänen sulle taas pakit kun jaksat täällä alvariinsa jauhaa samasta asiasta. Hanki joku harrastus, juna meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Minulle sopisi ap:n mukaan siis n. 35-37-vuotias nainen. Hienoa. M52
Et matikkapää akinakaan ole, sinulle sopisi 37+ nainen
Käntty kärähti. Kenen sanavarastoon kuuluvat sanat ; lankeaa ja paula. Yli vuotiaan 60 ukonrahjuksen.
Vierailija kirjoitti:
Sinun unissasi vain
Juuri noin, ääliö aloittaja himoissaan kuolaa fantasioilla joita ei ole eikä tule.
Olen keski-ikäinen nainen, ja olen aina tykännyt nuoremmista miehistä. Tykkään käydä paljon esimerkiksi festareilla ja keikoilla, ja musiikkimakuni on enemmän sellaista, mitä nuoremmat kuuntelevat. Harrastan myös lumilautailua ja extreme-urheilua ylipäätään, jotka ovat enemmän nuoremman sukupolven suosiossa. Harva 60-vuotias tai edes ikäiseni mies on kiinnostunut sellaisesta elämäntyylistä, joka itselläni on ja nuoremmilla miehillä on enemmän energiaa ja kiinnostusta lähteä mukaan spontaanisti erilaisiin tapahtumiin, reissuihin tai harrastuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Käntty kärähti. Kenen sanavarastoon kuuluvat sanat ; lankeaa ja paula. Yli vuotiaan 60 ukonrahjuksen.
Onko kuitenkin nuorekas ja vireä farmarasuinen tennarikundi
Vierailija kirjoitti:
40+ naiselle sopiva mies löytyy 60+ ikäryhmästä. Ei nuoremmista.
Kolmekymppisille sinkkuäideille sopii hyvin 50+ miehet jo.
Nuoret naiset ovat sulaa vahaa seurassani. T Ope M52, 190 cm
Älkää vastatko vaan ilmoittakaa nämä viestit asiattomiksi.
Vierailija kirjoitti:
Älkää vastatko vaan ilmoittakaa nämä viestit asiattomiksi.
En vastaa enää ikina näihin
Vanhemmat miehet tietää miten naisen saa kiedottua pikkurillin ympärille
Minulle sopisi ap:n mukaan siis n. 35-37-vuotias nainen. Hienoa. M52