Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän parisuhde vuosisadan rakkaustarina?

Vierailija
28.03.2026 |

Kuvalisitko parisuhdettasi noin. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se meille on sitä. Ollaan "match made in heaven" 26 vuoden jälkeenkin. Tiesin kolmannella tapaamisella että tämä on mun ihminen. On ollut vaikeita vaiheita elämässä, mutta ei parisuhteessa. Uskomatonta löytää ihminen, jonka kanssa elämä on helppoa ilman että se tuntuu vain kaverisuhteelta.

Vierailija
2/5 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se meille itsellemme. On melkoinen sattumus, että maailman eri laidoilla syntyneenä ja kasvaneena päädyimme yhteen ja tämä onni on kestänyt jo neljännesvuosisadan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää suurempi rakkaustarina,sellainen meillä on minulla ja miehelleni.Yli kolmekymmentä vuotta  yhdessä.💋

Vierailija
4/5 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna tulee täyteen 40 yhteisyä vuotta. Monenmoisesta on selvitty yhdessä.  On ollut hyviä ja huonoja hetkiä. En voi sanoa etten päivääkään vaihtaisi pois mutta onnellinen olen tässä suhteessa.

Vierailija
5/5 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä on. 25v yhdessä. Muistan, kun mies lähestyi minua baarissa. Hän sekoili tuoppi kädessä ja läikytti tietenkin minun päälleni kaljaa. Sanoin hänelle oletko vähän urpo. Hän sanoi joo olen mä, mutta kaikkea hyvää ei voi saada samaan aikaan. Aloin nauraan sairaana siinä. Se juttu meni ohi, mutta tapasin hänet taxijonossa uudelleen. Sanoin hänelle, että läikytit kaljat päälleni, että mun paita on märkä. Hän sanoi, että on niin huono tasapaino, kun juo, että ei voinut mitään ja on pahoilaan. Aloin uudelleen nauraa ja sanoin hänelle, että olet erikoismies todella. Hän sanoi, ei en mä ole. Mä olen kännissä ja lvis asentaja, mutta jos läikyttelen kalliita juomia, niin oletko varma ettet sinä aiheuttanut sitä. Minun veljeni nauroi, kun oli mukana. JA veljeni pyysin hänet mukaan. Siitä meidän suhde lähti. Hän tuli meidän lapsuudenkotiin pelaa biljardia veljeni kanssa jne. Se oli siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi