100km sähköautoilun hintaennuste kesäkuulle 0,08 senttiä. Dieselautolle sama 28€
Kommentit (42)
Miltäköhän tuntuu ajaa sähköautolla, joka soittaa kaiuttimista polttomoottorin murinaa ulkopuolelle? Varmaan sama fiilis kuin eunukkina katsoa kun panomies vie naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli köyhät ajaa sähköllä ja dieselpena=rahamies.
Jouluhelmikuussa munia tuotettiin 20,8 miljoonaa kiloa ja kulutettiin 16,1 miljoonaa kiloa. Samaan aikaan vientiin lähti 5,3 miljoonaa kiloa. Kun nämä ynnää yhteen, huomaa nopeasti, että kotimaan markkinoille jäi noin 600 000 kiloa liian vähän munia.
Hauskaa miten tyhmiä te persut olette.
Minä ostan munat suoraan tilalta. Enkä kannata mitään puoluetta.
Sähköautokiihkoa pidän huvittavana. Se, että kiinalaisten on annettu lobata pelkkä sähköauto tulevaisuuden automuodoksi on vain surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan sähköautoon heti kun sen saa ladattua minuutissa.
Ei sen vieresä tarvitse olla seisomassa ja näyttämässä homolta kuten dieselin.
Sääliksi kävi katsella joulun menoliikenteessä niitä autoissa kököttäviä, väsyneitä ja kiukkuisia latausperheitä, kun itse tankkasin kolmessa minuutissa ja taas oli 1000km rangea. Sinne jäivät roikkaan istumaan vielä kolmeksi vartiksi.
Vaimo nauroi kippurassa kun runkkasit pensapistoolilla. Itse kiihdytimme juuri kohdallasi 2,3s 0-100.
Laskeskelin että jos vaihtaisin sähköautoon, tämän hetkisillä kustannuksilla menisi 21 vuotta, ennen kuin se tulisi minulle halvemmaksi kuin jatkaa nykyisellä autolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jouluhelmikuussa munia tuotettiin 20,8 miljoonaa kiloa ja kulutettiin 16,1 miljoonaa kiloa. Samaan aikaan vientiin lähti 5,3 miljoonaa kiloa. Kun nämä ynnää yhteen, huomaa nopeasti, että kotimaan markkinoille jäi noin 600 000 kiloa liian vähän munia.
Sähköautokiihkoa pidän huvittavana. Se, että kiinalaisten on annettu lobata pelkkä sähköauto tulevaisuuden automuodoksi on vain surullista.
Nytkö ne kiinalaisetkin jo pelottavat persuja.
Vierailija kirjoitti:
Miltäköhän tuntuu ajaa sähköautolla, joka soittaa kaiuttimista polttomoottorin murinaa ulkopuolelle? Varmaan sama fiilis kuin eunukkina katsoa kun panomies vie naiset.
Siksi Skoda Enyaq (Eunuq) ja Hyundai Ioniq (Eunuq). Eivät soita murinaa, vaan ovat rehellisesti alistuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patteriautolla maksaa 10 000 km ajo kahdeksan senttiä?
Ime munaa homo!
Samalla auton myyntiarvosta putoaa muutama tonni.
Vierailija kirjoitti:
🤣 hyvä heitto!
Miltäköhän tuntuu ajaa dieselautolla, ja katsoa kun panomies vie naiset.
Ei voi olla todellista, ajaako edelleen keski-ikäiset toksiset miehet fossiilisella ja syö lihaa? Mä pahoitan nyt mieleni koska minun mielestä soijamaito ja tofu ei maistu perseelle ja sähköautojen valmistuksesta ei todellakaan tule mitään päästöjä, se on vale! Ja viharyöpyt välttääkseen pitää kirjoittaa vaimo, vaikka todellisuudessa se on Jorma, ja oikeastaan sekään ei kiinnosta ketään, mutta pakko uhriutua!
AP: mitä se sulle kuuluu millä kukin ajaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi kävi katsella joulun menoliikenteessä niitä autoissa kököttäviä, väsyneitä ja kiukkuisia latausperheitä, kun itse tankkasin kolmessa minuutissa ja taas oli 1000km rangea. Sinne jäivät roikkaan istumaan vielä kolmeksi vartiksi.
Vaimo nauroi kippurassa kun runkkasit pensapistoolilla. Itse kiihdytimme juuri kohdallasi 2,3s 0-100.
Ai bensapumpun vieressä parkkipaikalla tinttasit satasen vauhdin?! Juujuu ja sit sä heräsit.
Te ajatte niillä muovilaatikoillanne varovasti kuin mummo ankka.
Vierailija kirjoitti:
Miltäköhän tuntuu ajaa dieselautolla, ja katsoa kun panomies vie naiset.
🤣 hyvä heitto!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkö ne kiinalaisetkin jo pelottavat persuja.
Voi voi. Aika säälittävää, kun ihmisestä tulee niin vihansa sokaisema, ettei enää ymmärrä edes yksinkertaisia kirjoitettuja lauseita. Hae apua tohon pakkomielteeseen, jooko?
Mä lähden nyt ihan varta vasten viemään roskia viiden kilsan päähän polttisautolla. Se on paljon hauskempaa kuin tämän paskan selaaminen. Taidan ajaa takaisin päin kelkkauraa pitkin, kun tällä katsokaas pystyy. Moro!
Vierailija kirjoitti:
Joku mölyhän sieltä täytyy lähteä, että osataan varoa.
Tavallaan mielenkiintoinen ongelma - moottoriäänellä saadaan historiallisista syistä jalankulkijoilta oikea reaktio ilman ylimääräistä reagointia.
Mutta jäähän nuokin aikanaan historiaan, ja tilalle vakiintuu joku huomiovaikutukseltaan optimaalinen ääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2020-luvulla ajellaan lasit jäässä,uskomaton paluu 70-luvulle säkäreillä.
Sähköauton arvonlasku on 30€/100km.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku mölyhän sieltä täytyy lähteä, että osataan varoa.
Tavallaan mielenkiintoinen ongelma - moottoriäänellä saadaan historiallisista syistä jalankulkijoilta oikea reaktio ilman ylimääräistä reagointia.
Mutta jäähän nuokin aikanaan historiaan, ja tilalle vakiintuu joku huomiovaikutukseltaan optimaalinen ääni.
Dieselautoilija ajaa ikkunat auki kesät talvet ja huutaa uliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuli jotta osaa varoa.
Vierailija kirjoitti:
Luin että Petteriautolla !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin että Petteriautolla !
Petteriauto kulkee sitä kovemmin mitä enemmän heiluttelee käsiä!
Tähän kokemukseen pohjautuen, on mielestäni ihan se ja sama paljonko sähkiksen arvo laskee.