Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa maailman korkeimpiin lukeutuva kokonaisveroaste, koetko saavasi veroillesi vastinetta?

Vierailija
28.03.2026 |

Suomessa maailman korkeimpiin lukeutuva kokonaisveroaste, koetko saavasi veroillesi vastinetta?

https://www.veronmaksajat.fi/tutkimus-ja-tilastot/suomen-verot-ja-menot…

Itse en koe keskituloisena työpaikkani puolesta pelkäävänä. Onneksi on palkkamaltti, niin on mistä verottaa ja käteenkin jää kivasti:))))

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas nautin täysin rinnoin Suomen verotuksesta asuttuani aikaisemmin vuosia Norjassa. Suomessa on alhaisempi ansiotuloverotus eikä Suomessa ole varallisuusveroa. Lisäksi Norja verottaa vuosia myös sen jälkeen kun olet muuttanut sieltä pois ja vaikka et enää tee töitä siellä. Onneksi en ostanut osakkeita Norjassa muuten olisin joutunut maksamaan niistä korkeaa exit-veroa muuton yhteydessä.

Vierailija
22/24 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. 2 syöpäleikkausta hintaan 400 e, eikä 20 000 e niin kuin jossain Jenkeissä. 

Sun kannattaa toivoa, ettei vastimetta tule ap.  

Pitää vaan osata sairastua oikein ja oikeaan syöpään... Olisi minullekin hoidot lopulta maksettu, mutta syöpä oli niin aggressiivinen ja hoitojono niin pitkä etten vain voinut jäädä kuukausia odottamaan ehtiikö levitä parantumattomaksi asti vai ei. Menin sitten yksityiselle, kalliiksi tuli mutta ainakin olen elossa. Aika järkyttynyt olen että vaikka on kuinka kiireellinen, voi hoitojen aloitus viedä silti helposti 1-2 kk. Hitaalla syövällä se ei toki ole ongelma mutta kun ei saanut valita 🙁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehdottomasti. Nytkin a- studiossa joka ilta eri asiantuntija ja tutkija, joka työkseen pyörittelee papereita ulkoministeriössä, suomen pankissa, taloudellisessa tutkimuskeskuksessa ja kuka missäkin? Kaikilla on jotain sanottavaa öljyn hinnasta. Mitä hän luulee sen olevan kesän kynnyksellä? Hienoa että meillä on näitä talouden asiantuntijoita läjäpäin. Ei ihme, että Suomen talous on briljantissa kunnossa, kun sadat talousasiantuntijat aamusta iltaan pyörittelee excelpiirakoitaan. Ja kaikki tämä verovaroilla tuotettua. Mahtavaa.  

Vierailija
24/24 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvonlisäverojen korotus nostaa kokonaisveroastetta mitä pitäisi korottaa rikikaita verottamalla.

Orpon hallitus on työntämässä kaikki rikkaiden verot köyhille keskituloisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi