Neuvokas..
40 vuotta yhteistä eloa on takana.Lapset olleet jo kauan omillaan. Näin kahdestaan ollessa ukolta on unohtunut kaikki käytöstavat ja toisen huomioiminen.Kaivaa nenäänsä ja syö räkäänsä vieressä,ruokapöydässä,autossa jatkuvasti.Piereskelee kaikkialla ja koko ajan .Ei ole väliä kuka on paikalla.
Nostelee muniaan kun kuulemma liimautuu hiestä reisiin...Listaa riittää..
Olemme 65 - vuotiaita ja erota en haluaisi enää.Kuitenkin arjessa minua oksettaa ja hävettää koko ajan.Pyynnöt eivät auta,ei kovemmatkaan puheet.
Kyllä ..tehköön näitä yksin ollessaan miten haluaa,mutta toisen oloa voisi kunnioittaa ja huomata että ei tahallaan tekisi moisia .
Mikä auttaisi? Jatkuva muistutus ja pyyntö eivät tehoa ja yölläkin oksettaa kun pierut lemuaaaa koko huushollissa .
Tutkimuksissa ilmavaivoista on käyty,ei apua.Nenänkaivuu on tapa ,ällöttävä sellainen.Apua...
Kommentit (3)
Olen SP ja todellakin on totta.Miksi miehet ei vanhemmiten enää välitä mistään.?Oikeasti ällöttävä tälläinen .En viihdy enää kotonani ja muuallakin hävettää.
Tuo voi olla ihan totta. Miten trolli osuit taas nappiin. Olen minäkin vanhoja pariskuntia tavannut. Ei ne enää käyttäydy.