Montaa eri tuotetta hiuksissasi on tällä hetkellä?
Pesin hiukset aamulla, laitoin naamion ja sen jälkeen hoitoaineen jonka huuhtelin. Kuivatin hiukset pyyhekuiviksi, laitoin kahta eri seerumia, latvoihin omas ja muualle omaa, suihkutettavaa hiuksiin jätetyävää hoitoainetta, muotovaahtoa ja lämpösuojaa. Latvoihin sipaisin öljyä.
Olen saanut näillä tuotteilla hiukset todella hyvään kuntoon. Kampaaja kehui viimeeksi että onpa kiiltävät ja elinvoimaiset hiukset. Rahaa tähän menee,mutta pesen hiukset vain onneksi kahdesti viikossa.
Kommentit (56)
Muotovaahtoa.
Vauvahius ei tarvitse muuta.
Hiusöljyä.
Pesen hiukset shampoolla kahden tai kolmen päivän välein. Hoitoainetta käytän ehkä joka toisella kerralla ja hiusöljyä joka pesun jälkeen.
Olen noudattanut tätä nyt parisen vuotta eivätkä hiukset ole koskaan olleet näin hyvässä kunnossa.
Ei mitään. Oon pessyt hiukset toissailtana shampoolla. Tarkoitus oli huuhtoa se kokonaan pois.
Hiukan vettä, sylkeä ja ripaus vahaa.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla kyllä todella paksu hiuslaatu, ettei se latistu aivan päätä myöten tuollaisella tuotemäärällä.
Ei niitä hiusjuureen ja päänahkaan laiteta.
Vierailija kirjoitti:
Eilisaamun hiuslakan jämät.
Kohta menossa suihkuun: shampoo ja hoitoaine. Jos menen tänään ulko-ovesta ulos niin suolasuihketta tai lakkaa tyviin.
Alkuviikosta parturiaika, sitten ei tarvi hoitoainettakaan kuukauteen tai kahteen.
Ei yhtään! Väsyin taistelemaan ohenevan,kaljun läpikuultavan hiuksiston kanssa! Kaikki on kokeiltu,ulkoisesti ja sisäisesti ja rahaa on mennyt mutta ei enää: ostin laadukkaan peruukin ja nyt joka päivä on hyvä hiuspäivä! N67
Muotovaahto ja öljy aina pesun jälkeen. Yleensä laitan lisäksi myös suolasuihkeen tai geelin. Pesussa mulla on käytössä 4 eri ainetta. Kihara kuiva tukka.
Shampoopesun jälkeen laitan poishuuhdeltavan hoitoaineen. Pyyhekuiviin hiuksiin laitan joko tipan argan-öljyä tai sitten sellaista Forme primeria, vaikken lämpökuivaa enkä muotoile. Pysyy lentelevät pikkuhiukset kurissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla kyllä todella paksu hiuslaatu, ettei se latistu aivan päätä myöten tuollaisella tuotemäärällä.
Ei niitä hiusjuureen ja päänahkaan laiteta.
Muotovaahto laitetaan tyveen, lämpösuoja ja tuo toinen seerumi laitetaan koko hiusten pituudelta. Jos laittaisin tuollaisen määrän tuotteita niin lopputulos olisi järkyttåvä.
Pesin shampoolla ja hoito-aineella. Yleensä laitan vielä naamion, mutta nyt en kerennyt. Jälkihoitoaine, joka vähentää takkuja ja suojaa hiuksia. Ja Moroccan Oil sitten lopuksi kosteuttamaan.
No ei kyllä todellakaan ole. Miksi edes väität?
Ei mitään. Päänahan peittää millin sänki. Permanentin aioin ottaa, mutta kampaajan mielestä ei onnistu näin lyhyisiin hiuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieroin päälaelle hyppysellisen hiusvahaa. Sivuilta ja takaa hiukseni on ajeltu kahden millin pituisiksi, joten niihin on hieman vaikea levitää mitään saatanan seerumeita ja lämpösuojia. N66
Mun mielestä taas parin millin sänkeen on huomattavasti helpompaa levittää aineita, kuin pitkiin hiuksiin.
Miksi niihin pitäisi levittää aineita, idiootti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieroin päälaelle hyppysellisen hiusvahaa. Sivuilta ja takaa hiukseni on ajeltu kahden millin pituisiksi, joten niihin on hieman vaikea levitää mitään saatanan seerumeita ja lämpösuojia. N66
Mun mielestä taas parin millin sänkeen on huomattavasti helpompaa levittää aineita, kuin pitkiin hiuksiin.
Miksi niihin pitäisi levittää aineita, idiootti?
Päänahan hyvinvoinnin vuoksi, idiootti!!!