Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montaa eri tuotetta hiuksissasi on tällä hetkellä?

Vierailija
28.03.2026 |

Pesin hiukset aamulla, laitoin naamion ja sen jälkeen hoitoaineen jonka huuhtelin. Kuivatin hiukset pyyhekuiviksi, laitoin kahta eri seerumia, latvoihin omas ja muualle omaa, suihkutettavaa hiuksiin jätetyävää hoitoainetta, muotovaahtoa ja lämpösuojaa. Latvoihin sipaisin öljyä. 
Olen saanut näillä tuotteilla hiukset todella hyvään kuntoon. Kampaaja kehui viimeeksi että onpa kiiltävät ja elinvoimaiset hiukset. Rahaa tähän menee,mutta pesen hiukset vain onneksi kahdesti viikossa.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mitään jätettäviä kemikaaleja. Hiukset hyvässä kunnossa.

Vierailija
22/50 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena käytin naamioita ja sen sellaista, nyt vain shampoo, hoitoaine ja jätettävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Huuhdon aina shampoon pois ja pesen hiukset päivittäin. Kampaajat aina kehuvat kuinka paksut ja upeat hiukset mulla on. On enemmän geeneistä kiinni kuin aineista. Sama juttu ihonhoidon kanssa. Siinä en ole saanut aivan parhaita mahdollisia geenejä. Teen sen minkä voin mutta ihotyyppikin on geeneistä kiinni eikä käytetyistä aineista. Ei ne hyväihoisten ihotkaan niillä aineilla ole hyviksi tulet vaan geenien ansiosta. 

Vierailija
24/50 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"pesen hiukset vain onneksi kahdesti viikossa"🤢

??

Vierailija
25/50 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0.

Vierailija
26/50 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0.

Nahkalla mennään.

M52

Vierailija
27/50 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitään, hiuksia pesen noin 10 kertaa vuodessa. Ikinä ei ole ollut näin pitkiä tai tuuheita hiuksia. Ei rasvoitu, haise tai hilkeile. Kampaajalla en ole käynyt viiteen vuoteen. Hiukset on puoleen selkään asti nyt. 

Sama kasvojen hoidossa, vesi riittää. Aamulla en pese kasvoja en kyllä aina illallakaan. Ennen minulla oli vaikea akne ja nyt kuulas ja puhdas iho.

Luonnollisuus toimii ainakin minulle.

Vierailija
28/50 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän Olaplexia pesuun ja joskus hoitoainetta. Muuta ei tarvitse. Hiukset voivat hyvin, oikeasti laadukas merkki

Vierailija
29/50 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonhoidossa sama juttu, useampi tuote käytössä, plus meikit.

Vierailija
30/50 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään mitään, hiuksia pesen noin 10 kertaa vuodessa. Ikinä ei ole ollut näin pitkiä tai tuuheita hiuksia. Ei rasvoitu, haise tai hilkeile. Kampaajalla en ole käynyt viiteen vuoteen. Hiukset on puoleen selkään asti nyt. 

Sama kasvojen hoidossa, vesi riittää. Aamulla en pese kasvoja en kyllä aina illallakaan. Ennen minulla oli vaikea akne ja nyt kuulas ja puhdas iho.

Sii pet harvemmin kuin kerran kuussa? Päänahkasi haisee varmasti taliköhnälle.

Vierailija
31/50 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sii pet harvemmin kuin kerran kuussa? Päänahkasi haisee varmasti taliköhnälle.

Näin on. Eikä haise yhtään millekkään, hiukset on tuuheat ja ilmavat. Ei ole hilsettä tai mainitsemaasi talia. En väitä, että kaikille toimii, mutta mulle ainakin käy. Kokeile joskus ja voit vaikka yllättyä

Vierailija
32/50 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissankarvoja

Vierailija
33/50 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaöljyä latvoihin, jos kuivuus uhkaa. Selvää säästöä, ei kemikaaleja ja turhaa jätettä. 

Lukekaa nyt jo edes huviksennw, mitä hiustenhoitotuotteet sisältävät. Keittiöstä löytyy kaapeista kaikki tarvittava, myös 

syväpuhdistukseen. 😉

Vierailija
34/50 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin totta. Let IT Be, natural. 

Vierailija
35/50 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä naturaaliluukkeja näkee kyllä marketeissa. Pörröisiä, kuivia hamppukasoja tai lehmän nuoleman näköisiä klimppikimppuja jotka valuvat päätä myöten.

Vierailija
36/50 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotovaahtoa ja latvaseerumia. Pesen hiukset vähintään joka toinen päivä ja föönaan aina kuivaksi. Pitkät, hyväkuntoiset ja vahvat hiukset.

Vierailija
37/50 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin pari päivää sitten hiukset Lactolinella ja laitoin pyyhekuiviin hiuksiin hoitoainetta, jota en pessyt pois.

Vierailija
38/50 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin hiukset eilen illalla ja laitoin huuhdeltavaa hoitoainetta ja hiuksiin jätettävää hoitoainetta. Tänään olen vaan harjannut hiukset ja laittanut hiusklipsillä kiinni. 

Vierailija
39/50 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesun jälkeen hiuksiin jätettävä hoitoaine. Kuiviin hiuksiin laitettu kiharavoide.

Vierailija
40/50 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisaamun hiuslakan jämät. 

Kohta menossa suihkuun: shampoo ja hoitoaine. Jos menen tänään ulko-ovesta ulos niin suolasuihketta tai lakkaa tyviin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän