G: Mitä teidän lastenhuoneistä löytyy? Sängyn lisäksi..
Meillä on kaksi lastenhuonetta. 8v tytöllä oma ja 3v ja 5v sisaruksilla yhteinen.
Koulutytön huoneessa on kirjoituspöytä,marsunhäkki,paljon heppajulisteita ja itsetehtyjä koristeita. Tv,pleikkari ja paljon kirjoja. Lakanat ja verhot samaa sävyä mutta muuten tyttö valitsee itse tavarat.
Pikkuisilla on omat puolet huoneissa,pojalla merirosvolaivoja ja julisteita,autoja,legoja,kirjoja jne.
Tytöllä prinsessakatos ja barbivaltakunta. Kaikki pinkkiä!
Meillä ei ole muutenkaan kotona " turhia" koriste-esineitä ja krumeluureja. Pidämme pelkistetystä.
Kommentit (2)
kirjahylly, nojatuoli, iso pöytä ja kolme tuolia (mahtuu piirtämään isompia töitä vanhan ruokapöydän ääressä kuin koululaispöydällä), sänky ja yöpöytä. Sängyssä on sellainen prinsessakatos ja on lattialla vielä sellainen pikkupatja, jolle tyttö kerää aina pehmolelunsa ja saattaa joskus lukea tyynyihin tukeutuen. Lelut ja muut ovat tytöllä kirjahyllyssä.
4-vuotiaan tytön huoneessa on vaatekaappi, sänky, vanha pulpetti (sellainen missä se istuin kiinni pulpetissa), 1960-luvun senkki (jonka päällä iso käsintehty nukkekoti), leikkikeittiö, lasten keinutuoli (minun vanhani) sekä ukkini tekemä nuken häkkisänky. Tietty siellä myös kahdet nukenrattaat ja muita leluja.
Verhot ja matto löytyy kummankin huoneesta. Verhot olen minä tehnyt, matot ovat lasten isoisoäidit tehneet.
Huoneessa asuu kaksi poikaa (1v ja 4v). Sieltä löytyy kaksi sänkyä, vaatekaappi, pikkupöytä, kaksi pikkutuolia ja hyllykkö, jossa on lelulaatikoita. Laatikoissa on sitten leluja. Sängynpeitteet ja verhot ovat valkoiset, lattialla on liikennematto. Ei muuta :)