Onko normaalia, etta tuotteen kayttoohje on vain tietokonelevykkeella. Mitaan mainintaa tasta ei ollut. Ostin Casio-digikameran.
Todella ärsyttävää. Kysyin Gigantissa, että onko varmaan suomenkielistä ohjetta. Kerrottiin olevan, mutta ei kerrottu, että vain levykkeellä. Paperilla oli vain lyhyt pikaohje englanniksi.
Nyt joudun sitten tulostamaan jossain melkein 300-sivuisen ohjeen. Toki haluan lukea sen paperiversiona. Omalla mustesuihkutulostimellani se tuntuisi aika rankalta operaatiolta ja maksaakin melkoisesti lisää.
Onko normaalia, että ohje vaan levykkeellä, vai voinko vaatia heiltä paperiversiota?
Kommentit (7)
Valmistaja säästää ja ostaja joutuu maksamaan lisämaksua. Lisäksi oletetaan, että jokaisella on tietokone.
Pakkohan se on paperille tulostaa. Paljon helpompi on paperilta selata, jos käyttäessä tulee joku juttu, jonka haluaa tarkistaa ohjeesta. Pitäisi aina avata kone, kun jotain tsekkaisi. Hankalaa.
Onko muka kaikilla tietokone, tulostin? Onko se ohje muka sopiva TAATUSTI jokaiseen koneeseen? Öh ja mikä on levyke??? Multa poistui jo VIISI VUOTTA SITTEN alkeellinen levykeasema käytöstä kun ostin uuden koneen...... hohhoijaa.... että ihan Gigantissa näin.... että olenpa hämmästynyt....
Toista yhtä persereikäkauppaa saa ettiä
Laitoin väärin, kun en tunne terminologiaa kunnolla. Joka tapauksessa harmittaa, kun joudun järjestämään tulostamisen jotenkin jossakin.
Tuollainen käyttöohje edellyttää, että kaikilla on tietokone. Ihmettelen ja olen kiukkuinen. Tosin: onhan Gigantissa palautusoikeus, mutta en kyllä viitsisi enää miettiä, minkä seuraavaksi ostaisin. ap
Ja mulle se mummo alko oikein vlaittaa että mitä vittua tilataan jotain jos ei ole tietkonetta siis kun tilasin sen mp3. t 3
Selaa sitä näytössä ja kopio Word asiakirjaan tarvitsemasi ja sitten talletat sen muistitikulle ja tulostat selvinnet vähemmällä sivumäärällä.
10:lle kiitos hyvistä ohjeista. Wordille ja sitten muistitikulle. Niin varmaan tosiaan kannattaisi tehdä.
Olen jo lukenut ohjeet sivulle 60 asti. Vaikuttaa siltä, että haluaisin kyllä tulostaa kaiken, sillä kiintoisa ja vähemmän kiintoisa on niin limittäin, että poistelu olisi hankalaa.
Missä tulostaisin edullisesti?
että missä käyttöohjeet mutta sanottiin että niitä ei nykyään paineta paperille. tietkoneenki kun tilasin niin kaikki ohjeet tästäki koneella. siis levyllä