Ihaien Riikka Purraa kaikesta
Kommentit (25)
Hyvin kestää paineita. En muista nähneeni yhtäkään politikkoa kiusatun yhtä paljon kuin mitä Riikka on saanut kokea. En nyt kaikkia hallituksen taloustoimia viisaina pidä, mutta arvostan Purran suoraselkäisyyttä ja resilienssiä.
Hän ja pääministeri tekee parhaansa pelastaakseen Suomen.
Sitä ei vielä osata ymmärtää mutta annetaan ajan hieman mennä niin me ymmärrämme sitten.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kestää paineita. En muista nähneeni yhtäkään politikkoa kiusatun yhtä paljon kuin mitä Riikka on saanut kokea. En nyt kaikkia hallituksen taloustoimia viisaina pidä, mutta arvostan Purran suoraselkäisyyttä ja resilienssiä.
Hei Riikka! Pitäiskö sun mennä takas töihin? Ei sitä halpaa bensaa tule täällä valehtelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Riikka! Pitäiskö sun mennä takas töihin? Ei sitä halpaa bensaa tule täällä valehtelemalla.
Tuskin Riikka täällä itseänsä kehuu.MInä teen sen hänen puolestaan.
Niin, mielipiteitä on monenlaisia. Purrasta voi olla montaa mieltä mutta fiksuna häntä en kyllä voi mitenkäänpäin pitää. Riippunee mihin sitä haluaa verrata.
Ap, voisit opetella edes kirjoittamaan!
Vierailija kirjoitti:
Ihaiet?
Onko se arabiaa?
Vierailija kirjoitti:
Laita jo korkki kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Ap, voisit opetella edes kirjoittamaan!
Ja sinä puoliaivoko neuvot?
Riikka on varmasti yksi luotettavimmista ja suoraselkäisistä politiikoista Suomessa. Tietysti työtävieroksuvaa porukkaa hieman harmittaa kun tukia kiristetään, mutta toisaalta se mahdollistaa tukien jatkumisen pidempään, jos Suomi ei mene konkurssiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita jo korkki kiinni.
Sinun kaverit vetävät cannabista , se on vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihaiet?
Onko se arabiaa?
Anaba Hebak, oi Mustafa.
Onhan hänellä älliä, ei sitä voi kieltää. Ja paineensietokykyä. Kunnianhimoiusuuttakin varmasti löytyy, kun kerran aikoo pääministeriksikin joskus päästä.
Mutta itse kaipaan poliitikolta jotain havaittavia merkkejä siitäkin, että poliitikko välittää myös kansalaisista eikä vain maasta nimeltä Suomi. Koska sen Suomen muodostavat nimenomaan me kansalaiset.
Inhoan Riikka Purraa ja hänen kaltaisiaan. En ole viisikymppiseksi asti nähnyt vielä työtöntä päivää. Ymmärrän silti että kyse on ahkeruuden lisäksi myös tuurista. Kaikki vaikuttaa kaikkeen, lähtökohdistamme alkaen.
En jaa rasistista ihmiskuvaakaan. Nämä empatiakyvyttömien hallituspoliitikkojemme ns. lääkkeet eivät ole edes tepsineet vaan tuhonneet talouttamme.
Ei minulla ole miltään järkevältä kannalta syytä ihailla Purraa tai ketään näitä muitakaan. Nimimerkin riikka kirjoitukset nettiinkin olivat aivan hirveitä. Ei minulla ole omaa lehmää ojassa, en minä itselleni tukea tarvitse (tänään, huomisesta ei kukaan tiedä).
Mutta jos sivistysvaltiona haluamme jatkaa niin kyllä heikommassa asemassa olevaa ja apua tarvivaa ihmistä pitää yhteisön auttaa. Ja tämä täysin ihonväriin/uskontoon katsomatta.
Omistusasunnot ei mene kaupaksi. Asuntojen hintojen lasku on positiivinen asia.
Täysi paskakas se akka on!