Listataan yh-elämän plussia = )
-ei tarvitse katsoa jääkiekkoa
Kommentit (19)
lapsi on kyllä pitänyt saada mutta sitten ei pidetä lapsella isää. Itsekkäitä olioita kaikki tyynni. Sääliksi käy montaa miestä jotka siemenensä teille antaneet. Antakaa ne lapsetkin miehen mukaan niin ei tarvitse enää pestä lasten pyykkiäkään !!
vastaamalla toistuvasti samaan kysymykseen: tykkäätkö mun kropasta? (ihan kun tohon voisi vastata että no en...! Vaikka eipä exällä huono vartalo ollut, mutta jatkuva todistelu alkoi tympiä)
Ei tarvii suostua seksiin jos ei huvita, eikä varsinkaan tarvii kuunnella sitä piruilua mikä seuraa siitä kun ei ole HUIII kahteen päivään ollut innokas sekstailuun; " susta on tullut aika haluton" , " et sitten ikinä enää halua seksiä" , " oot nyt sitten sitä mieltä että kun lapset on tehty niin ei tarvitse harrastaa seksiä" jne. jne.
Ihana vapaus!!!
Jos et osallistu ketjun aiheeseen, niin pysy poissa!!! Eiköhän meillä kaikilla yh:illa ole ihan hyvät syyt olla lasten isästä erossa...
Niin vai oletko itse pyhimys joka sietää henkistä & fyysistä väkivaltaa, pettämistä, valehtelua jne. (jotka johtivat minun ja exän eroon)??
Kannattaa pitää mölyt mahassa, jos ei TIEDÄ itse kunkin asioista mitään!
t. 15 (narsistisen seksiaddiktin / hakkaajan / valehtelijan entinen vaimo)
en tarkoittanut tietenkään sinua,, vaan kauheesti on mullakin tuttuja jotka selkeesti vaan on halunneet lapsen eikä sitten muuta !!
Voisko niitä väkivaltaisia ym sekopäämiehiä ensin auttaa, miksi aina syytetään miehiä. Naisista on tullut liian vahvoja.
Liian paljon turhia eroja ja isättömiä lapsia !
Saa katsoa formulaa
Saa mennä tanssimaan silloin kun haluaa
ei tarvi kerätä likaisia sukkia lattialta
ei tarvi passata ukkoa
mutta mulla on ihana mies:) Plussana joku jakaa raha-asiat kanssani, on lapsen kanssa jolloin minulle jää omaa aikaa:) Korjaa auton ja tekee raskaat työt!!!
mutta nyt onnellisesti naimisissa. Eikä mun kyllä tarvitse tehdä melkeinpä mitään noista :) No, lätkää tuolta telkkarista kyllä tulee, mutta enpä minä sitä kato, vaikka onhan tämä kone samassa huoneessa. Kaljat tai siiderit (ne kaksi viikossa) mies saa itsekin, mutta joskus otan ne samalla. Pyykit tällä hetkellä pesen minä, mutta osaa mieskin. Ei vain ehdi, kun rakentaa meille taloa. Ja onneksi tuo tykkää eläimistäkin :)
Itseasiassa jos vertaisin yh-elämää exäään, löytäisin tuhansia hyviä puolia yh-elämästä. Kun taas vertaan nykyiseen avioliittooni, en haluaisi enää palata takaisin. Ja mieheni on kuitenkin myös esikoiselle ainoa isä.
että ehdin enemmän paneutua lapseen ja olla hänen kanssaan. Nykyään miehen kanssa eläessä mies vie osan ajasta ja huomiosta. (lapsen kannalta varmaan parempi et on mies, oppii myös samalla ettei ole aina huomion keskipiste)
Usein vanhemmat tappelee siitä, että kumman vuoro. Se vasta tekeekin hyvää itsetunnolle!
Mun ei tarvitse koskaan kysyä keneltäkään yhtäkään lupaa millekään, kukaan ei sotke, ei käytä mun rahoja, ei uhkaile, ei mökötä, ei laista vastuuta, ei jätä tekemättä mitään mun mielestä tärkeää.
Kukaan ei alista, ei hauku, ei suhtaudu ylimielisesti. Ei kyseenalaista mun ratkaisuja, ei katoa kaljalle, ei uhkaile erolla.
Ja minulla on ihana yh-ystäväpiiri, jonne aina tarvittaessa viedä lapsia hoitoon. Eikä koskaan tarvitse sopia miehen kanssa, että saanko mennä?
Yh:n luona lapsen on parempi elää, koska siellä ei ole aikuisten ristiriitoja!
Kerran kaksi olisin antanut anteeksi, mutta että niitä oli varmaan kymmeniä.
Minäkö siis itsekäs?
Nyt eksä ei halua enää edes tavata lastaan.
Voi pieraista, kun siltä tuntuu.
Jääkaapista ei katoa ruokaa tietämättäsi.
Vierailija:
Samoin! Oma vapaus olla pitkin tai poikin. Valvoa myöhään tai mennä aikaisin nukkumaan.
En osaisi enää asua kenenkään kanssa!
Sinun lapsi kasvaa nyt luulossa että riitoja, ristiriitoja ei ole, elämä kuin silkkiä vaan.....pumpulissa kasvanut...??!!
Kyllä lapsen täytyy ehdottomasti nähdä, kokea, oppia sietämään myös riitoja koska sellaista elämä on !!
odottaa baarista kotiin, miettiä että pettääkö, tehdä tietynlaisia ruokia (ei kasviksia), pestä vaatteita yms... ei ole ikävä exää!!