Päätin juuri äänestää vihervasemmistoa
Luettuani palstakansan ahdasmielisiä ja harhaisia aloituksia.
Kommentit (21)
Kaikki kertoo "vihervasemmisto sitä vihervasemmisto tätä" ja sitten kun lukee niin ne keskittyy ihan eri asioihin.
Anna mennä. itse en heitä tule äänestämään koskaan.
Teoriassa olisi hyvä että näitä aloituksia päästettäisiin enemmän ääneen, niin kansa tajuaisi.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitellen, että äänelläsi voit vaikuttaa..
Jos Päivi Räsäsellä on noin monta kannattajaa niin ääntäni todella tarvitaan.
Niitä on ainakin 15.
HAH HAH
Olet tänään kyhännyt jatkuvalla syötöllä hirveetä sontaa palstalle.
Mulla on ikäviä uutisia. Oikein kukaan ei enää usko sun trolleihin. Jotkut vastaa lähinnä läpällä, mutta suurin osa ei silläkään
Punavihervasemmiston äänestäminen on tärkeää vain punavihervasemmistolaisessa kuplassa. On erittäin ikävää ja onnetonta että kuplasta ei näe ulos todelliseen maailmaan missä me kaikki kuitenkin joudumme hengittämään samaa ilmaa.
Vasemmistolle täältäkin ääni. Oikeisto näytti mihin pystyy ja tällä hetkellä Suomessa miljoona köyhää, Euroopan suurin työttömyys ja kaiken lisäksi päästiin tarkkailuluokalle. Suomi on kehitysmaa persujen ja kokoomuksen jäljiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolle täältäkin ääni. Oikeisto näytti mihin pystyy ja tällä hetkellä Suomessa miljoona köyhää, Euroopan suurin työttömyys ja kaiken lisäksi päästiin tarkkailuluokalle. Suomi on kehitysmaa persujen ja kokoomuksen jäljiltä.
Marinin hallituskaudella köyhyysrajan alapuolelle putosi 300 tuhatta uutta suo malaista lisää entisten 600tuhannen jatkeeksi,nousukausi 41 miljardin velka,nollakorot,uskomattoman paska temppu .
Erityisesti päivän keskusteluista jäi mieleen Minja Korhosen vappupuhe jossa suunniteltiin maanpetosta Venäjän armeijan avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinin hallituskaudella köyhyysrajan alapuolelle putosi 300 tuhatta uutta suo malaista lisää entisten 600tuhannen jatkeeksi,nousukausi 41 miljardin velka,nollakorot,uskomattoman paska temppu .
Taas joku persu miettimässä menneitä. TÄLLÄ HETKELLÄ oikeisto on kussut hommat täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inflaatio oli kovaa, mutta tekivät hyvää työtä työpaikkojen pelastamisessa ja peruivat Sipilän koulutusleikkauksia.
Nyt oikeiston johdolla enkat joka lajissa: lapsiköyhyys, konkurssit, työttömyys, eikä puhettakaan työllisyystoimista. Kansa jätetty omilleen.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavissa vaaleissa aku ankka on ääniharava.
Harmi kun ei ole tapana avata epämääräisiä x-linkkejä niin jää näkemättä todisteet vihervasemmiston maanpetturuudesta😥
Etkä päättänyt, vaan päätit provoilla.
Minä olen äänestänyt vihreitä tai vasemmistoa jo vuodesta 1996.
Itsekin äänestän vasemmistoa. Olen aina äänestänyt kokoomusta. Tajusin nyt viimein että puolue on ollut vallassa 80-luvun lopulta ja koko ajan on menty alamäkeä kun naapureilla taas menee hyvin. Miksi olen uskonut puheita? Viime vaalien valheet oli ehkä kaikkein räikeimmät.
Missä oikeisto on onnistunut? Ainakin miljardin veroale rikkaimmille. Onko muita onnistumisia?