Vinkatkaa popcorn-mauste jolla korvata suola
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Miten paljon niitä vedät jos suola ongelma?
Niinpä. Jopa mikropopkorneissa on suolaa vain 1,5 g/100 g ja normaali annoskoko on 30 grammaa. Ei tuosta tule juuri mitään varsinkin, jos itse suolaa vielä kevyemmin. Todella pieni määrä suolaa riittää siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salmiakkijauhe.
Toinen torvelo lakritsijauheen ehdottajan lisäksi. Onko salmiakkijauhe jo nostanut sinun verenpaineesi niin ylös, että haittaa jo normaalia ajattelua?
Ja sinä luulet, että nämä ehdotukset olivat ajattelemattomuutta? Vitsienlukutaito.
Herbamaressa on 97% suolaa, että se siitä terveellisyydestä.
Mineraalisuola. Siinä on suolot sellaisessa mittasuhteessa, että natriumia on vähän ja muita suoloja enempi ja ne muut suolot lisäksi toimivat niitä natriumin vaikutuksia vastaan.
Ja minusta poppareissa ei kyllä suolaa ole paljon verrattuna sipseihin. Ja jos ne suolaa itse, niin itse voi tietenkin silloin laittaa vähemmän suolaa.
Satunnainen ylisuolaisuus ei kait ketään kaada? Jos et niitä suolaisia poppareita säännöllisesti viikottain popsi, niin voihan niitä ainakin pienen määrän massutella kertaluonteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Herbamaressa on 97% suolaa, että se siitä terveellisyydestä.
93.6 %, merisuolaa
Suolaa, suolaa, enemmän suolaa, lisää suolaa juu
Mustapippuri , on tosi hyvä mauste , välttelen kanssa liikaa suolaa ja tämä sopi mielestäni korvaavaksi , on vähän potkua mutta vähemmän kuin chilissä.
Suklaa popcornit, tee itse tai osta valmiita kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Ketsuppi?
Ketsuppi sisältää suolaa noin 2,5 % (2,5 g / 100 g)
Vaiha markettien myrkkysuolat puhdistamattomaan himalajansuolaan tai merisuolaan, verenpaine tasaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Tee mieluummin vihannesdippi, pilko porkkanoita ja kurkkuja ja varsiselleriä ja kevytkermaviiliä dippinä mausta sinapilla ja sitruunanmehulla.
Tajuatko yhtään miten typerä ehdotuksesi on. Yhtä hyvin jäätelöä pyytämällä lapselle voisi antaa lantunpalan ja sanoa ettå ole hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Tee mieluummin vihannesdippi, pilko porkkanoita ja kurkkuja ja varsiselleriä ja kevytkermaviiliä dippinä mausta sinapilla ja sitruunanmehulla.
Popcorni on terveystuote, ja periaatteessa kasvis. Niitä voi syödä ilman mitään muuta. Mutta voihan niihin laittaa mitä haluaa, Googlella löytyy esim limetti-chili jos tykkää, maapähkinä, suklaa jne käy maustamiseen
Vierailija kirjoitti:
Mineraalisuola. Siinä on suolot sellaisessa mittasuhteessa, että natriumia on vähän ja muita suoloja enempi ja ne muut suolot lisäksi toimivat niitä natriumin vaikutuksia vastaan.
Ja minusta poppareissa ei kyllä suolaa ole paljon verrattuna sipseihin. Ja jos ne suolaa itse, niin itse voi tietenkin silloin laittaa vähemmän suolaa.
Mutta kun ihminen ei pärjää ilman natriumia
Vierailija kirjoitti:
Vaiha markettien myrkkysuolat puhdistamattomaan himalajansuolaan tai merisuolaan, verenpaine tasaantuu.
Älä viitsi levittää pseudotiedettä
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo himalajansuolat ole sen terveellisempiä kuin tavallinenkaan suola. Itselläsi ovat mainokset myrkyttäneet jo normaalin aivotoimintasi.
Dippaa niitä hikiseen kainaloosi. Saat sipulin ja suolan makua.