Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi moni mies voi tänä päivänä niin huonosti?

Vierailija
26.03.2026 |

Häpeä omasta miehisyydestä, turhautuneisuus, alhaiset testosteronitasot, pelko asettaa rajoja, patoutunut aggressio, kokemus siitä että on hyödytön jne. 

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa ettei suomalaisilla naisilla ole enää mitään kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen. Liikutaan vain akkaporukoissa tai märehditään yksikseen somessa jotain saata särmän oppeja. 

Suomalainen mies on koko ajan terveempi ja terveempi. Käydään salilla, seurataan ruokavaliota, instagramissakin on pilvin pimein eri elämäntapa ptvalmentajia. Muutenkin miesten kesken on toveruutta arkielämässä, päivittäisissä asioissa ja ihan kaikissa ikäryhmissä. 

Nainen on se kellä menee huonosti. Naiset handlaavat raha-asiansa paljon huonommin kuin miehet, etenkin köyhät naiset. Pitää saada matkustella ja kuluttaa. Ei ole parisuhdetta, liittoa, lapsia. Siksi tunne-elämän vahvat kokemukset on haettava somesta, gaazasta, silmien venyttelyistä. Suomalainen nainen ei yksinkertaisesti pysty olemaan onnellinen. 

No voihan tuon inceliyden itselleen noinkin selittää. Kiva, että olet onnellinen silti :)

Vierailija
42/52 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörivät netissä väärissä paikoissa, jotka saavat voimaan yhä huonommin ja oikein uppoamaan sinne sontaan. Päälle se, että terapiaa pidetään naismaisena ja naiseutta alempiarvoisena, niin siinä on tukittu yksi tie saada apua. Vihassa vellominen väärässä seurassa vain pahentaa sitä. Ja btw. naiset voivat tosi huonosti tilastojen mukaan. On paljon masennusta, syömishäiriöitä, ahdistuneisuutta, seksuaalirikosten uhriksi joutumista jne. Iso osa naisten huonovointisuudesta johtuu miesten (netissä) täysin avoimesta vihasta naisia kohtaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä on tullut vetelyksiä

Vierailija
44/52 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni osa miehistä on nielaissut paskasyötin, että miehen kuuluu olla testovajeessa imurinvarrella itseään iltaisin tyydyttävä beta. Että sitä yhteiskunta haluaa. Siitä tulee onnelliseksi. Siitä naiset kiihottuu. Että lihota itsesi burgereilla sellaiseksi hömppärömpäksi, pue päällesi nallepaita ja ala harrastamaan leivontaa. Poikien kanssa aikaa ei sovi liiaksi viettää ja sen kerran kun sen tekee, niin korkeintaan käydä heittämässä fribagolffia parin hintelän partajeesuksen kanssa, siinä tunteista puhumisen lomassa.

Ei se ole sitten ihme kun kulli ei enää seiso, vaimolla on joka ilta migreeni ja libidokin on kadonnut kuin Onni Sarmaste maskikauppojen jälkeen. Siinä sitten yksin istuessa kylmän suihkun alla lattialla, coldplayn soidessa ja loisteputken vilkuttaessa, sitä voi pysähtyä miettimään, että tätäkö minä pekka elämältäni halusin.

Kuka muka väittää että miehen (tai kenenkään) tulisi olla tuollainen? Sinä? Oletko pössytellyt taas liikaa?

Vierailija
45/52 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista cuckaajista pahimmat ovat oman sukupuolensa pettäneet feministimiehet. 

Kyllä. On siis oikeasti olemassa MIEHIÄ ketkä kuitenkin kertovat avoimesti ja julkisesti - ilman häpeää eli JULKEASTI - olevansa feministejä.

Antakaa tämän totuuspommin upota sisäänne.

Mistä tuonlaisia miehenkuvatuksia löytää? No tietenkin SDP:stä, vihreistä, vasemmistoliitosta ja RKP:sta sekä keskustasta.

Siis HYI!!!

Kyllä minä ainakin olen feministi - oletkohan ymmärtänyt termin oikein?

Juuri tuota tarkoitan julkeudella. Täysin sokeaa ja häpeilemätöntä. Ja sinun pitää tässä hieman opiskella termejä ennen kuin lähdet arvuuttelemaan kenenkään tietämisiä.

Vierailija
46/52 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on erittäin woke ja melko feministikin.

Miksei olisi? Sillä on minut ja tyttäremme, ja todellakin haluaa että yhteiskunta on meille reilu ja turvallinen.

Liikkuu paljon, on hyvissä työssä, rekentaa ja remontoi ja korjailee koneitaan. On saanut seksiä niin paljon kuin on halunnut viimeiset reilu parikymmentä vuotta. Vaikuttaa voivan ihan hyvin.

Ihana mies.

Ihana lemmikki. Kuulostaa samalta kuin selitys rakkaasta kotiäitivaimosta joka haluaa varmistaa että miehellä on ruoka oottamassa kun tulee töistä 😚

Se halusi minut alunperin. Ja sai. Ja osoittausui sen verran ihanaksi, että haluan olla sille kiva. Ei siinä kai sen kummempaa.

Molemmilla on omat harrastuksensa ja menonsa ja rahansa ja kiinnostuksensa. Minä en esim. kysynyt miehen mielipidettä kun päälle 40 v. aloitin tekemään toista yliopistotutkintoa, johon nyt menee kaikki illat n. 6 v ajan. Mies ei kysynyt mielipidettä kun osti 2 kuorma-autoa rakentelua varten.

Luulen että salaisuus on siinä, että arvojen tasolla ajatukset kohtaavat, ja isot tavoitteet ovat yhteiset. Sen lisäksi tarvitaan läheisyyttä, ja aina pikkuisen liian vähän yhteistä aikaa niin että toiseen ei kyllästy.

Vierailija
47/52 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1986 vuoden jälkeen syntyneillä miehillä on 25% vähemmän testosteronia kuin aikaisemmilla sukupolvilla.

Siinä syy.

Vierailija
48/52 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä on tullut naisia, ei mulla muuta. 

Vierailija
49/52 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei olisi? Sillä on minut ja tyttäremme, ja todellakin haluaa että yhteiskunta on meille reilu ja turvallinen.

Liikkuu paljon, on hyvissä työssä, rekentaa ja remontoi ja korjailee koneitaan. On saanut seksiä niin paljon kuin on halunnut viimeiset reilu parikymmentä vuotta. Vaikuttaa voivan ihan hyvin.

Ihana mies.

Ihana lemmikki. Kuulostaa samalta kuin selitys rakkaasta kotiäitivaimosta joka haluaa varmistaa että miehellä on ruoka oottamassa kun tulee töistä 😚

Se halusi minut alunperin. Ja sai. Ja osoittausui sen verran ihanaksi, että haluan olla sille kiva. Ei siinä kai sen kummempaa.

Molemmilla on omat harrastuksensa ja menonsa ja rahansa ja kiinnostuksensa. Minä en esim. kysynyt miehen mielipidettä kun päälle 40 v. aloitin tekemään toista yliopistotutkintoa, johon nyt menee kaikki illat n. 6 v ajan. Mies ei kysynyt mielipidettä kun osti 2 kuorma-autoa rakentelua varten.

Luulen että salaisuus on siinä, että arvojen tasolla ajatukset kohtaavat, ja isot tavoitteet ovat yhteiset. Sen lisäksi tarvitaan läheisyyttä, ja aina pikkuisen liian vähän yhteistä aikaa niin että toiseen ei kyllästy.

Miehesi kuulostaa moninkertaisesti enemmän mieheltä kuin tämän palstan "maskuliinisuutta" etsivät "miehet".

Vierailija
50/52 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten hyvinvointi kasvaa, kun ei etsi sitä itsensä ulkopuolelta. Ei suhteilla, viinalla, huumeilla, koulutuksilla, liiallisella työllä, liiallisella urheilulla ja muita kannattelemalla. 

Vierailija
51/52 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät miehet voi huonosti.

Ai kyllä voivat kun ei enää nainen kelpaa?

Kuule... mulla on sulle uutisia.

Vierailija
52/52 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana mies.

Miehesi kuulostaa moninkertaisesti enemmän mieheltä kuin tämän palstan "maskuliinisuutta" etsivät "miehet".

Kyllä. He ovat hirveän kaukana normaalista elämästä. Syrjäytyneet.