Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuliko sinulla sonnat synnytyksessä?

Vierailija
06.05.2007 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta synnytyksessä kauheinta oli se pelko, että saatan paskoa kätilöiden ja miehen käsille. Siksi vaadin tuskienikin keskellä peräruiskeen. Kun ponnistus alkoi, hommeli tuntui ihan paskahädältä. Rupesin itkemään, että hävettää, jos sonnat pärähtää synnytyksen aikana pöydälle. Kätilöt sanoi, että on nähty nekin useasti.

No, ei sitä kakkaa siihen tullut.

Ihan oikeasti, kaikki muu siinä synnytyksessä menee. Mutta se, että vielä roiskaisisi siihen valkoiselle lakanalle hirveet tortut, olis liikaa mulle.

Vierailija
2/18 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oletan että tuli. Peräsuoli pullistu siihen malliin ulos että pakko sieltä on ollu paskatkin tulla samalla. Oli sen verran raju ja nopea synnytys että ei ehtiny mitään ruiskeita ottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minusta synnytyksessä kauheinta oli se pelko, että saatan paskoa kätilöiden ja miehen käsille. .

Vierailija
4/18 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisella kertaa tuli nekin, kun ei ehditty ruiskeita ottamaan, eikä kätilöiden mukaan ollu niin väliksikään. Huomasin itse ja haisihan se nokkaanki,, nolotti, mutta minkäs teet - sellaista se on.

Vierailija
5/18 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin se paska lentää, kun kaarella ja paineella tulee.

voi se pätkähtää lopulta miehen käsillekin.

Vierailija
6/18 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänäänissä oli sanomista heti kun sairaalaan pääsin joten anturi vauvan päähän, ja siitä ei sitten paskalle päässyt.

Itse en huomannut, mies sanoi että oli tullut kun kysyin.

Minulla suurin pelko oli myös että tulee sonnat, mutta onneksi siinä ei sitten kerennyt ihmeemmin murehtimaan.

Vierailija
7/18 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kolmannella ja viimeisellä kerralla paskoin minäkin.

Sain peräruiskeen ja kätilöt suorastaan kantoivat vessasta pois sit synnyttämään ja ei varmaan menny kuin vartti kun lapsi olikin maailmassa.

Ajoitus ruiskeella ei siis ollu ihan kohdallaan. Vähän se haisi, mutta onhan tää elämä jatkunu ilman suurempia traumoja =)

Vierailija
8/18 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kyllä laitettiin se - 2006, ei siitä nyt niin kauaa ole.

Vierailija
9/18 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ollut tarvettä ruiskeellekaan kun olin koko edellisen yön rampannut vessassa...

Vierailija
10/18 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sonnat? Ihanaa kielenkäyttöä. Ei mitään mielikuvaa, tyhjennys on kyllä suoritettu molempien synnytysten yhteydessä. Ponnistusvaiheessa on ollut muutakin mietittävää :)

Vierailija
11/18 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräruiskeen otin, mutta en ilmeisesti en " tyhjentynytkään" kokonaan. Minua tilanne ei hävettänyt laisinkaan, nauratti kovasti miehen kanssa.

Eiköhän ne kätilöt ole siellä jo kaiken nähneet :)

Vierailija
12/18 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin(pyysin) kyllä peräruiskeen.

Vierailija
13/18 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskoa muiden käsille.

Vierailija
14/18 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kärsinyt kauheasta ummetuksesta ja sitten sairaalaan päästyäni pyysin peräruisketta. Eivät uskaltaneet antaa kun arvelivat että synnytys on jo niin pitkällä. Kävi sitten niin, että sitä sontaa tuli, se jopa hidasti synnytystä kun suoli oli niin täynnä : (

Vierailija
15/18 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä kertaa olen synnyttänyt. Lapsi tullut, paska ei.

Vierailija
16/18 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma meillä ei saa peräruisketta mikäli suoli on toiminut edellisenä tai samana päivänä kunnollla. Itse olen menossa synnyttämään ja haluaisin ehdottomasti peräruiskeen. Inhottavaa jos en saa.

Vierailija
17/18 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös loppuraskaudessa ummetusta ja onneksi sain sen ruiskeen..ois varmaan muuten tullut sitä paskaa kirjaimellisesti kilokaupalla :D

Vierailija
18/18 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sonnat? Ihanaa kielenkäyttöä.

Niinpä?