Hankala muori, ei väleissä muihin sukulaisiin
Kyse on avaimen palauttamisesta kun hänen vanha asuntonsa paloi. Aluksi hän lähetti syyllistävän viestin, että ole hylännyt hänet blaa blaa (tätä hän tekee kaikille, ei ota yhteyttä itse vaan odottaa). Hän vaati avaimen palauttamista heti. Ehdotin sitten hänelle milloin minulle sopisi, mutta yht äkkiä hän voikin vastaanottaa sen vasta kahden viikon päästä (nykyhetki). Tänään tulikin viesti missä hän valittaa, että joutuu maksaa sen ellen palauta. Miksei asiaa voi hoitaa asiallisesti ilman syyttelyä ja manipulointia (joudun maksaa sen yhyy)?
Tällainen tarina teille kun odotan junaa.👀 Ap
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Palauta se avain välittömästi! Normaali ihminen olisi jo palauttanut! Ap on tarinassa se hankala.
En voi mennä kylään jos toinen sanoo ettei käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on avain ei siinä muut sukulaiset voi silloin auttaA. Miksi sinulle arkinen asia vaikea?
He eivät tahdo auttaa, ehdotin että antaisin avaimen jollekin joka asuu lähempänä kun heitä näin.
Miksi helppo avaimen postitus on noin vaikea juttu? Niitä jämäavaimia käytetään aika paljon väärin talojen yleisissä tiloissa
Ap on kovin kiintynyt jonkun avaimeen kun ei tahdo palauttaa sitä
Vai tekee kiusaa tahallaan?
Miksi muori tarvitsee avaimen palaneeseen asuntoon? Jutussa ei ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Ei huvittaisi kyllä istua tämän takia viikonloppuna junassa useita tunteja. Joudun arkisin jo ihan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei huvittaisi kyllä istua tämän takia viikonloppuna junassa useita tunteja. Joudun arkisin jo ihan tarpeeksi.
Et ole kuullut postista?
Vierailija kirjoitti:
Miksi muori tarvitsee avaimen palaneeseen asuntoon? Jutussa ei ole mitään järkeä.
Kyllähän vuokranantaja tarvitsee ne avaimet jotka on luovuttanutkin. Tai yhtä monta. Asunnon varmaan vuokranantaja remontoi.
Oisko ap sukua hankalalle muorille, sukuvika kun ei asiat luista. Kaikki on monimutkaista.
No ei kaikki sukulaiseni...tällä muorilla oli sukututkimuksen mukaan jotain m u st al aisia sukutaulussa. Itse en kyllä tätä perinyt. Ei huvita tosin olla kohtelias vastauksena vttuiluun.
Jos näin yksinkertainen asia on näin vaikea ap:lle niin tervetuloa vain opintojen jälkeen työelämään 😳 Ihan varmasti alkaa kovasti ahdistaa eikä huvita sitten varsinkaan.
Tietoisku: Aikuisen elämässä ihan kaikki tarvittavat asiat tehdään, huvitti tai ei. Niillä omilla fiiliksillä ei ole juuri merkitystä. Ja ei, kenestä tahansa ei myöskään voi tulla ihan mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Jos näin yksinkertainen asia on näin vaikea ap:lle niin tervetuloa vain opintojen jälkeen työelämään 😳 Ihan varmasti alkaa kovasti ahdistaa eikä huvita sitten varsinkaan.
Tietoisku: Aikuisen elämässä ihan kaikki tarvittavat asiat tehdään, huvitti tai ei. Niillä omilla fiiliksillä ei ole juuri merkitystä. Ja ei, kenestä tahansa ei myöskään voi tulla ihan mitä tahansa.
Olen kyllä ollut jo työelämässä. On olemassa myös sellaisia työpaikkoja missä työntekijöitä kunnioitetaan eikä pompotella ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
No ei kaikki sukulaiseni...tällä muorilla oli sukututkimuksen mukaan jotain m u st al aisia sukutaulussa. Itse en kyllä tätä perinyt. Ei huvita tosin olla kohtelias vastauksena vttuiluun.
Miksi sinulla ylimalkaan on jonkun avain? Vihjaat sukurakkaaseen heimoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä ollut jo työelämässä. On olemassa myös sellaisia työpaikkoja missä työntekijöitä kunnioitetaan eikä pompotella ympäriinsä.
Kyllä työpaikassakin luovutetaan saadut avaimet ja kulkuluvat jos niitä pyydetään. Työesineistä pidetään huolta. Eikä esimiehiä solvata vaikka ei sinisilmäisiä olisivatkaan
Kai se jolla jonkun avain on maksaa postikulut? Miksi hänellä se edes on?