Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä maksaa Marimekon bodyt ja lasten t-paidat?

06.05.2007 |

Osaako joku kertoa? Varmaan menee kokojen mukaan (vai meneekö et pienet maksaa vähemmän ku isot)? Jos joku osais ees vähän suuntaa vinkata? Kyse on siis ihan siitä perusraitabodystä ja paidasta (tasaraita taitaa nimeltään olla). Mietin tässä vaan et kumpi on edullisempi Marimekko vai Raitavaara vai onko hinnassa eroa; kankaat näyttää tosi samalta. Kiitti jo etukäteen!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei

Itse olen ostanu marimekon tuotteita aina alennuskorista. Viimeostos oli 70cm body missä oli jotain nallekuvioita ja se makso 17 E. Samalla hinnalla korista löytyi 110 cm tasaraitapaita.

Vierailija
2/4 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toivottavasti en kovin paljoa valehtele jos sanon että vauvojen tasaraita paidat oli 27e ja bodyt samaa luokkaa. oisko joku ollu jopa 32e: kin.....:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muille Raitavaara tuttu? Kaverilta kuulin!

http://www.raitavaara.fi/

Samantyylistä raitaa, halvemmalla hinnalla. Kivoja kankaita.

Vierailija
4/4 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Marimekkoa kuin tuo Raitavaara on. Hui, miten kalliita aikuisten paidat on. Mulla on S- koon Marimekon paitoja useampikin, niin ohuttaraitaa kuin leveääkin. Yhdestäkään en ole yli 25 euroa maksanut. Tarjouksesta olen ostellut. Pojalle myös ostin kaksi tasaraita pitkähiha bodya, 60 cm ja 70 cm, ja ne maksoivat 15 euroa kappale. Kaksi yökkäriäkin on ollut Marimekon. Toinen 60 cm terällinen tasaraita, 20 euroa, ja toinen paita ja housut, 25 euroa. Nämäkin hankittu alennusmyynnistä. Nyt lauantaina olisi ollut tarjouksella tytöille keltaisia unikko kesämekkoja ( 20 e) ja tasaraita mekkoja (15 e), kun vain olisi tyttölapsi. Kummitytölle ostin lahjaksi miniunikko 60 cm terällisen haalarin (18 euroa) ja nyt jo varastoon 90 cm tasaraita pitkähihapaidan (17 e). Nämäkin hullunakan päiviltä Marimekon myymälästä. Ai niin ja Rovaniemen tehtaanmyymälästä ostin käydessäni S -koon palloyökkärin 20 eurolla. En tiedä liekkö se 1-laatua ollut, mutta mitään vikaa en siitä löytänyt ja niitä oli silloin siellä useita. Nähtävästi olen tehnyt hyviä löytöjä ja kauppoja tai meidän pitäjän liike myy halvalla! Jatkuvasti on jotkut tarjouspäivät!