Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin eka kerran hammaslääkäriin?

27.07.2006 |

Siinäpä tuli otsikossa se kysymys, minkä ikäisenä olette oman nassikkanne vieneet hammaslääkäriin/hoitajalle? Tuliko kutsu automaattisesti vai varasitteko itse ajan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainakin meillä neuvolassa th sanoi, että voi itse varata ajan. Hauskaa sinällään, kun ei meiän neitillä ole vielä yhtään hammastakaan...

Mimmu ja Neiti 6½kk

Vierailija
2/6 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllämme oli eka hammaslääkäri 1v 3kk iässä. Riippuu ihan paikkakunnasta, näin Helsingissä pari vuotta sitten. Itse varattiin aika, mutta neuvolasta vielä muistutettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläpäin tulee kutsu n.6kk iässä ja oli kuulemma hyvä että pojalla ei ollut hampaita koska käynti on ns.info siitä mitä sitten tehdään kun niitä hampaita alkaa tulemaan ruuasta,makeasta ja hampaidenpesusta oli puhetta.

Vierailija
4/6 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hammasneuvola 10 kuukauden iässä, jolloin suuhygienisti tarkasti suun ja antoi hampaanhoitoneuvoja ja kehoituksen varata hammaslääkärille ajan 2 vuoden iässä.

Vierailija
5/6 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin eka kerta oli 1v ja seuraava 3v, sitten 5v ja 7v, oli kuulemma niin hienot hampaat, ettei taarvitse aikaisemmin tulla =)

Mareila+Pojat 1v ja 5v

Vierailija
6/6 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin itse varasin ajan jo 1 v 3 kk iässä, kun meillä oli hampaita jo niin paljon (16 kpl), että halusin kysellä tahnan käytöstä ym.