Naapuri ei hiljennä bassoa pyynnöistä huolimatta, mitta alkaa olla täynnä ja sitten räjähtää.
Ja isännöitsijän kautta asia edistyy liian hitaasti. Vihani alkaa olemaan senlainen, että menen kohta kirveellä naapurin oven läpi ja hakkaan sillä musavehkeet hakkelukseksi.
Kommentit (126)
Osta omakotitalo isolla tontilla.
Itse päädyt häkkiin noilla toimilla. Etkä pelkillä sakoilla selviä.
Laitoin kerran naapurin seinää vasten antti tuiskua soittamaan.
Soitin ovikelloa ja kysyin kuuluuko. Kerroin kuuluu myös toiseen suuntaan
Mulla siis naapuri torkutti.
Sanoin pari krt, mutta kun heräsin torkutukseen, laitoin anttia tulemaan ja menin suihkuun.
Vierailija kirjoitti:
Osta omakotitalo isolla tontilla.
Mistä tuollaiset isot rahat pi eraisee ????
Itsellä on lähes sama ajatus naapurin kakaroiden suhteen kun heidän vanhemmat ei suostu kiitä kakaroitaan hiljentämään
Mitäs hyötyä tuosta on... Sä saat syytteet ja hän ostaa uudet kamat. Naapurisopua ei vieläkään löydetty. :)
Sun pitää muuttaa.