Kaupat täynnä vanhaa ruokaa!
Mikä tää juttu on, hyllyssä on täydellä hinnalla huomenna vanhaksi meneviä lihoja ym. ja olen nyt kahdesti viikon aikana ostanut vahingossa vanhaksi menneen tuotteen! Toinen maitotuote, toinen herkku.
Kommentit (46)
olen huomannut saman. kerran ostin einesruokia ja niistä oli viimeinen käyttö päivä mennyt Päiviä sitten ja kerran nakkeja jotka oli homeessa ja päiväys mennyt puoli vuotta sitten.
ihan järkyttävää!
jauhelihaa kun ostaa niin hyvä että kassalle asti pääsee ennen kuin menee pilalle .
ennen oli pidemmät päiväykset .
ja jos tilaa ruokaa kaikissa vain joku pari päivää päiväystä. luuleeko ne urpot että syön viikon ruuat päivässä.
Elintarviketarkastajiin yhteys. Ei sellainen peli vetele että kaupassa myydään vanhentuneita tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Itse pyrin käymään kaupassa harvoin. En voi ostaa ruokatarpeita, joissa päiväys on vanhenemassa. Siksi katson päiväykset tosi tarkkaan. Ruokaakin laitan kotona vanhenemisjärkestyksessä. Niin kiire ei voi olla, ettei ehdi päiväyksiä vilkaista.
mulla kans ku on IBS reagoi vatsa heti kuin ois ruokamyrkytys, jos syö jotain jossa päiväys menossa umpeen.
ja muistakaa ihmiset tuote voi mennä pilalle ennen parasta ennen tai viimeistä käyttö päivää .
kerran ostin kermaa oli vielä päiväystä jäljellä, mutta purkki oli niin turvonnut etten uskaltanut käyttää. huomasin vasta kotona.
kamalasti pilaantunutta ruokaa nykyään kaupoissa . varmaan siksi ku jotkut mulkerot rääpii ne pidemmän päiväyksen tuotteet sieltä alhaalta ja jäljelle jää ne joissa vähiten
Vierailija kirjoitti:
En osta mitään ns etunenässä olevaa vaan kaivan sieltä tuotepinon takaa tuoreempaa settiä. Näin toiminut aina.
En todellakaan pistä rahojani tuotteisiin joissa pvämäärä hetimmiten, rahani ja kulutukseni on arvokkaampaa.
T. N.1000€/kk Prismaan/Cittariin kantava
senkin torvelo just sen takia me muut saadaan ne pilaantuneet . etkö tiedä mikö on fivo!! first in first out ja näin ne kuuluu ottaa . tekisi kauppa tuolle jotain pliis.
Itse pyrin käymään kaupassa harvoin. En voi ostaa ruokatarpeita, joissa päiväys on vanhenemassa. Siksi katson päiväykset tosi tarkkaan. Ruokaakin laitan kotona vanhenemisjärkestyksessä. Niin kiire ei voi olla, ettei ehdi päiväyksiä vilkaista.