Mikä on mielestäsi kaunein hiusväri?
Kommentit (23)
Luonnollinen musta, kuten eteläintialaisilla naisilla, esim. tamileilla. Sopii erityisen hyvin tummanruskean ihon kanssa.
Maantienväriset. En itse omista sellaista väriä, mutta ihailen niitä, joilla sellainen väri löytyy hiuksista. Kuulemma pidetään blondina sellaisissa maissa, joissa tummat hiusvärit ovat tyypillisiä ;-)
Vierailija kirjoitti:
Maantienväriset. En itse omista sellaista väriä, mutta ihailen niitä, joilla sellainen väri löytyy hiuksista. Kuulemma pidetään blondina sellaisissa maissa, joissa tummat hiusvärit ovat tyypillisiä ;-)
Kyllä, näin on että pidetään blondina. Itselläni on tuollaiset maantienväriset ja olen Keski-Euroopassa blondi. Nykyään väri tosin muuttuu, kun hiukseni harmaantuu, mutta yleensä tykkään uudesta väristäni! Mielestäni mulle tulee kauniita vaaleita raitoja ja hiukseeni ikään kuin vaalenee ja niihin on tullut eloa.
Joskus kyllä huonoina päivinä toisaalta mielestäni hiukseni ovat karmeat ja näytän väsyneeltä mummolta niiden kanssa, mutta onneksi näitä päiviä on harvassa.
En osaa päättää. En siksi värjää hiuksia, mutta tummat tai varsinkaan mustat ei mulle sopisi.
Mikä lasketaan maantienväriseksi? Itselläni on kullanvaaleat/vaaleanruskeat hiukset hieman valaistuksesta riippuen.
Oikea porkkanapää, sellainen oranssi. Mun isällä oli nuorena sellaiset hiukset ja oon monesti harmitellut, etten perinyt isältä sitä hiusväriä.
Luonnollisen väriset! Mikä on nykyään harvinaista!
mulla kauniin punertavanruskeat, ei ole ikinä tarvinnu värjäillä. joskus kiiltohuuhdetta kampaaja laittanut. N65
Musta ja tumma ruskea sekä kuparinpunainen. Ja nämä värit siis luontoäidin luomina, ei purkista saatuna.
Pähkinän tai kuparin ruskeat hiukset kauneimmat, jos väri on oma eikä purkista.
Tummahko pohja, vaaleat raidat.