Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät arvosta juutalaisia!
25.03.2026 |
sitten ihannoidaan allahia ja islamia ja heti kaikki somalit Suomeen,. öööh
Israel on paha öööö
Kommentit (2)
Miksi heitä pitäisi erityisemmin arvostaa? Samanlaisia ihmisiä mitä muutkin, ei heitä tarvitse nostaa jalustalle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minä en arvosta juutalaisia jotka pakottavat ihmisiä arvostamaan juutalaisia vaikka ihminen arvostaa juutalaisia
Sinä oli päivän silakka vi-tu vi-ro-lai-nen