Tietääkö kukaan mitä nämä ovat?
Siis sellaiset "paneeliverhot" jotka ovat suorat, eivätkä liehuvia. Vaan sellaista jäykkää kangasta, vähän kaitaliinaa muistuttavat? Jos googlaan "kaitaliina" niin sieltä tulee tulokseksi juuri sellaisia liehuvia verhoja.
Kiitos!
Kommentit (22)
Googlaamalla "paneeliverhot" löytää paneeliverhoja.
Vierailija kirjoitti:
Ne on paneeliverhot, juuri kuten selostit. Ei niitä voi muuten selittää, suorat jäykät verhot ikkunaan tai voi niistä tehdä serminkin.
Kiitos. Mutta en meinaa millään keksiä hakusanaa googleen jolla ne löytäisin. Kai sitä on sitten vaan ostettava 2kpl kaitaliinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on paneeliverhot, juuri kuten selostit. Ei niitä voi muuten selittää, suorat jäykät verhot ikkunaan tai voi niistä tehdä serminkin.
Kiitos. Mutta en meinaa millään keksiä hakusanaa googleen jolla ne löytäisin. Kai sitä on sitten vaan ostettava 2kpl kaitaliinaa.
Etkö kokeillut "paneeliverhot", sillä niitä tulee.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä.
Kiitos!
Oliko vastauksestasi hyötyä
A) Kyllä
B) Ei
C) Sillä tavalla kyllä että pääsin ääneen
D) Olen mielisairas
E) Olen humalassa
Etsit paneeliverhoja, mutta et keksi, millä sanalla hakisit googlesta?
Herra mun vereni. Me ansaitaan se yhdintuho.
Laita vaan ne kaitaliinat ikkunaan. Hyvät ne on. On ne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta vielä sellaiset jouluiset kun ei niitä kaitaliinojakaan löydä edes googlaamalla muunlaisia.
Pihäiskö sun ostaa sittenkin paitaliinoja, kun ei löydy oikeaa sanaa googlattavaksi paneeliverhoille. Paitaliina alkais peellä, niin olis enemmän paneeliverho kuin kaitaliina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä tarttet kuitenkin sekä niiden kaitaliinojen ylä- että alareunaan semmoisen metallitangon, joka tekee siitä kaitaliinasta paneeliverhon. Ylätangossa pitää olla ne koukut, että voi ripustaa verhotankoon. Itse aikoinaan ompelin itse ne kangasosat, niin sain just sopivan mittaiset ja levyiset.
SELLAISET PANEELIVERHOT JOTKA RIPUSTETAAN YLHÄÄLTÄ ALAS. OVAT JÄYKKÄÄ KANGASTA JOTKA EI LIEHU. EI SIIS SITÄ LEVEYS SUUNNASSA OLEVAA KAPPAA TAI ALAVERHOA!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä.
Kiitos!
Oliko vastauksestasi hyötyä
A) Kyllä
B) Ei
C) Sillä tavalla kyllä että pääsin ääneen
D) Olen mielisairas
E) Olen humalassa
Sehän oli vastaus aloittajan kysymykseen: Tietääkö kukaan...
Vierailija kirjoitti:
Lamelliverhot.
Vierailija kirjoitti:
Laita vaan ne kaitaliinat ikkunaan. Hyvät ne on. On ne!
Munulla on verhon kappa paneeliverhona. Ripustin sen vain pitkittäin ja pujotin kepin alareunaan. Toimii.