Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako rehellisyys mielestäsi aina?

Vierailija
24.03.2026 |

Vai oletko joutunut tilanteisiin, joissa olet päätynyt katumaan rehellisyyttäsi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaveri on käynyt kampaajalla ja lopputulos on järkyttävä niin silloin ei ehkä tarvitse ihan rehellisesti kertoa mitä mieltä on.

Yleensä rehellisyys on hyvä asia, mutta joskus se on vain parempi valehdella ja keksiä jotain hyvää sanottavaa. Jos siitä rehellisyydestä ei muuta seuraa kuin paha mieli toiselle niin silloin voi olla epärehellinen. Maailma ei ole niin mustavalkoinen ja ajan myötä pitäisi oppia että joskus voi pitää rehelliset mielipiteet omana tietona.

Antaa kaverin sitten kulkea rumassa frisyyrissa pitkin poikin ja sä voit paistatella kauniina vieressä. Oletpa ilkeä.

Tuo on just se kohta, jossa pitää sanoa, että kampaaja on nyt mokannut. Olla oikeasti rehellinen

Vierailija
22/26 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisyys ei kannata ikinä, paitsi silloin jos siitä on jotain hyötyä itselle.

Valehtelu ei kannata totuus tulee aina julki ja valehtelijalle jää mielisairaus valehtelusta. Valheessa eläminen on sairaus.

Totuus on mielenkiintoinen asia. Mikä on totuus, jos samasta asiasta on minun totuus ja sinun totuus ja ne poikkeavat toisistaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autistin rehellisyys on joskus ihan hirveää. Entinen kumppani puhui kamalia asioita minusta ihan silmät kirkkaana, ei tajunnut yhtään että pahoitin mieleni ja aidosti hämmentyi ja häpesi toimintaansa. Mutta tämä jatkui toistamiseen aina vaan kunnes olin ihan riekaleina. 

Vierailija
24/26 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaveri on käynyt kampaajalla ja lopputulos on järkyttävä niin silloin ei ehkä tarvitse ihan rehellisesti kertoa mitä mieltä on.

Yleensä rehellisyys on hyvä asia, mutta joskus se on vain parempi valehdella ja keksiä jotain hyvää sanottavaa. Jos siitä rehellisyydestä ei muuta seuraa kuin paha mieli toiselle niin silloin voi olla epärehellinen. Maailma ei ole niin mustavalkoinen ja ajan myötä pitäisi oppia että joskus voi pitää rehelliset mielipiteet omana tietona.

Kyllä sille pahempi mieli tulee kun tukka on pilalla ja kaverikin vielä pitää niin idioottina että valehtelee päin naamaa ja kuvittelee että se vale uskotaan. 

Vierailija
25/26 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisyys ei kannata ikinä, paitsi silloin jos siitä on jotain hyötyä itselle.

Valehtelu ei kannata totuus tulee aina julki ja valehtelijalle jää mielisairaus valehtelusta. Valheessa eläminen on sairaus.

Ajatellaan nyt, että minä olen sitä mieltä, että Kalle on tyhmä ihminen. 
Kalle kysyy minulta pidänkö häntä tyhmänä ihmisenä. Valehtelen hänelle, että en tietenkään pidä sinua Kalle tyhmänä.

Miten voisin jäädä tästä valheestani kiinni, jos pidän mielipiteeni omana tietonani?

Ja mikä on totuus, onko Kalle tyhmä, koska minä olen sitä mieltä? Minusta hän on tyhmä, mutta se on minun totuuteni. Joku muu ja varmasti Kalle itse voivat olla toista mieltä tästä totuudesta.

Vierailija
26/26 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi