Syökö joku muka ihan oikeasti sen jälkeen kun on täynnäkin?
Syö lisää vaikka on täynnä, vain siksi että ruoka on hyvää? Tälläistä kuulen usein, mutta miten fyysisesti pystyt syömään vaikka olet täynnä ilman että ruoka ei vain mene alas ja alat kakistella ja alkaa oksettaa? Joo tyhmä kysymys varmaan mutta itse en pysty moiseen vaikka olisi ruoka miten herkullista.
Kommentit (32)
No kyllä mä lopetan ku oon täynnä. Ei ole kiva olla ähkyssä. Silti olen lihava, koska mulla on nälkä parin tunnin päästä syömisestä. Kasvikset ei pidä nälkää, vaikka niitä aina suositellaan syömään puoli lautasellista. Eihän semmoisella lähde nälkä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole kylläisyyden tunnetta. Vaikka olisin just syönyt ihan kunnolla, niin silti haluttaa ruokaa. Aina.
Tuli ihan fyysisesti paha olo tästä viestistä.
Sulla on joku ruokaan liittyvä häiriö.
Ai kn voin pahoin ajatuksesta että söisin nonstoppina? Kyllä se häiriö on jossain muualla kuin luonnollisessa inhoreaktiossa ahmimiseen.
Mitä se "täynnä" oleminen kenellekin tarkoittaa.
Jollekin se tarkoittaa ensimmäistä hienovaraista signaalia kylläisyyden tunteesta.
Toiselle ähkyä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole kylläisyyden tunnetta. Vaikka olisin just syönyt ihan kunnolla, niin silti haluttaa ruokaa. Aina.
Syntymästä lähtien oli tuo ?
No jos haluaa normaalipainoisena pysyä niin ei pidä syödä itseään täyteen, puhumattakaan, että ahmisi vielä sen päälle. Pitää lopettaa siinä vaiheessa kun on kylläinen, näläntunne hellittää. Eikä pidä heti syödä jotain väpipalaa kun maha ensimmäisen kerran ilmoittelee, että täällä olisi taas tilaa.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mä lopetan ku oon täynnä. Ei ole kiva olla ähkyssä. Silti olen lihava, koska mulla on nälkä parin tunnin päästä syömisestä. Kasvikset ei pidä nälkää, vaikka niitä aina suositellaan syömään puoli lautasellista. Eihän semmoisella lähde nälkä!
Mitäpä jos opettelisit sietämään sitä näläntunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täysin normaalia syödä sen verran, että tunnet kylläisyyttä. Minulla monesti jää vielä ruokaa lautasellekin, joka menee biojätteeseen.
Epätervettä syömishäiriötä on ahminen kunnes napa ratkeaa. Siitä ei vaan voi tulla hyvä ja kylläinen olo. Opetelkaa täyttämään ruokalautanen kohtuullisesti ettekä ota lisää. Vatsa oppii tuon hyvin nopeasti.
Ai niin, minulla ei ole koskaan ollut paino-ongelmia. Mistähän johtuu hmmm.Eikö sulla mene hirveästi rahaa noihin lautasiin, jos heität niitä jatkuvasti biojätteeseen? Vai käytätkö kertisastioita?
Toivottavasti käyttää kertiksiä. Ei oikeat lautaset kuulu biojätteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Sama homma. Olen normaalipainoinen ja minulla ei ole juuri koskaan kylläinen olo vaan oikeastaan aina nälkä. Jos syön itseni kylläiseksi, niin lihon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täysin normaalia syödä sen verran, että tunnet kylläisyyttä. Minulla monesti jää vielä ruokaa lautasellekin, joka menee biojätteeseen.
Epätervettä syömishäiriötä on ahminen kunnes napa ratkeaa. Siitä ei vaan voi tulla hyvä ja kylläinen olo. Opetelkaa täyttämään ruokalautanen kohtuullisesti ettekä ota lisää. Vatsa oppii tuon hyvin nopeasti.
Ai niin, minulla ei ole koskaan ollut paino-ongelmia. Mistähän johtuu hmmm.Eikö sulla mene hirveästi rahaa noihin lautasiin, jos heität niitä jatkuvasti biojätteeseen? Vai käytätkö kertisastioita?
Erittäin vitsikästä, hih hiii
Eikö sulla mene hirveästi rahaa noihin lautasiin, jos heität niitä jatkuvasti biojätteeseen? Vai käytätkö kertisastioita?