Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5688)
Vierailija kirjoitti:
Myöskään mulle Sharp ei näyttäydy mitenkään mustasukkaisena tai jonain virnuilijana. Hän on tosi kiva tyyppi ja toivottavasti heillä juttu jatkuu Pärnianin kanssa hyvin.
Herra Terövä on jo voittanut omasta mielestään🤣
Severi on outo. Fyysinen olemus myös luotaantyöntävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa todella mauttomat kengät tuolla uudella naisella, joka pääsi tuplatreffeille.😲
Mua ärsytti vain se, että hän on niin kaunis. Ei pitäisi katsoa tätä ohjelmaa ollenkaan, kun vtuttaa vaan oma rumuus ja ikisinkkuus :D
Milja ei todellakaan ole kaunis ja kakkoslaadun leimat yltympäriinsä pilaavat loput.
Minä olen niin ruma ja lihava että mun on pakko haukkua kaikkia kauniita naisia rumiksi ja lihaviksi, jotta tunnen itseni edes omasta mielestäni viehättäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa todella mauttomat kengät tuolla uudella naisella, joka pääsi tuplatreffeille.😲
Mua ärsytti vain se, että hän on niin kaunis. Ei pitäisi katsoa tätä ohjelmaa ollenkaan, kun vtuttaa vaan oma rumuus ja ikisinkkuus :D
Milja ei todellakaan ole kaunis ja kakkoslaadun leimat yltympäriinsä pilaavat loput.
Melanoomaa odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen niin ruma ja lihava että mun on pakko haukkua kaikkia kauniita naisia rumiksi ja lihaviksi, jotta tunnen itseni edes omasta mielestäni viehättäväksi.
Onnee.
Ella ja Milja on villan kauneimmat, kun vain kaikki tatskat olis poissa sekä olis täysin meikitön. Myöskään ei oo voinut pitkään asua Tampereella, ku mansen murretta ei ole yhtään puheessa. Eetu lie tulee olee alusta loppuun kaikista villan mukavin. Henri ja Ella sopisivat paljon paremmin pariksi, ku mitä on Sofian kans. Sen =Sofian ehdoilla mennään ja tullee olee viikkojen saatossa hankala persoona. Uus Sanna ihan kaunis, mutt luonne vielä piilossa ku niin vähän nähnyt. Ketn en nuista tunne tiedä ennestään joten en pystyis ees spoilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi Sharp ollu jossain ohjelmassa ennen tätä, vaikuttaa jotenkin tutulta?
Hei, nyt keksin sen ehkä itse: onko siinä K-kaupan mainoksessa, missä ripustaa mainosta kattoon ja pikkutyttö kysyy, että pysyykö se? Johon mies vastaa, että pysyy se.
Taitaapa olla juuri hän 😊
Onko? tuo Sharp? https://www.facebook.com/KSupermarketketju/videos/868853162564467/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Järkyttävä tatuoinnit, antaa itsestään halvan ja epäsiistin kuvan. Huonosti hoidetut hampaat. Hiukset kuivat, järkyttävässä kunnossa. Ja olevinaan niin bömbshöööll!
Vierailija kirjoitti:
Samuelista ISOT red flagit 🤨
Lapsi se on, leikkais reuhkan ja menis kotia kasvamaan.
Vierailija kirjoitti:
Melkonen matami tuo Jenni
Sopii pullailmarin kanssa hyvin yhteen <3
Vierailija kirjoitti:
Roosa ei ole minista kaunis, koska en miellä aasialaisia piirteitä kauniiksi, minulla on eri kauneusmaku, mutta Roosa on todella sympaattinen ihminen, yksi sympaattisimmista osallistujista tuolla. On ystävällinen ja huomioonottava ja lämmin persoona.
Minusta Roosan kasvonpiirteet ovat kauniit mutta on lyhyt ja tanakanoloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii pullailmarin kanssa hyvin yhteen <3
Muistetaan nyt kuitenkin, että kehopositiivisuus koskee vain naisia. Täten uhkean muodokas ja upean naisellisen kaunis Jenni ansaitsee rinnalleen jonkun timmin ja treenatun miehen. Ei tuollaista pullaisan pehmeän löysää miestä kuten Ilmari.
Terkuin, Naisjärjestöjen Keskusliitto
Kauniilla ja itsevarmalla naisella, jolla on asiat hyvin elämässä, ei ole mitään tarvetta haukkua Vauva-palstalla ohjelman naisia.
Vähänkö epäilyttävää, että aina nämä uudet 'sattumalta' valitsevat Eetun ja sellaisen, jolla ei ole kunnon paria (kuten esim oli Severi). Sannakaan ei ensin maininnut lainkaan suosikikseen Eetua, mutta sitten kyllä olikin yhtäkkiä suosikki, kun oli saarelaisten parisuhdestatus selvinnyt.. haluavat vain pysyä saarella.
Vierailija kirjoitti:
Roosa ei ole minista kaunis, koska en miellä aasialaisia piirteitä kauniiksi, minulla on eri kauneusmaku, mutta Roosa on todella sympaattinen ihminen, yksi sympaattisimmista osallistujista tuolla. On ystävällinen ja huomioonottava ja lämmin persoona.
Erikoista sanoa, että aasia=en miellä kauniiksi, kun esim. Kiina sisältää yli miljardi asukasta. Ulkonäkö variaatioita on niin Suomessa kuin myös Aasian kokoisella alueella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuasia, tuo "todellakaan" on liioittelua. Tatuoinnit kyllä rumentaa ihan jokaista, mielestäni.
Siis pesivätkö nuo hampaansa vasta meikkauksen jälkeen, vai oliko leikattu ja liimattu väärään järkkään? Itse pesen ensin ja vasta sitten huulet kuntoon...