Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5688)
En ymmärrä Sofian hehkutusta. Naisella ei ole mitään muotoja, leukaa, huulia eikä hiuksia. Silmät pyöreät ja toljottavat. Päni pilannut nenänsä leikkauksella ja Jenni ja Meri huulensa pistoksilla. Silti kaunein ehkä Jenni tai Sanna. Vaikkei nämä missikisat olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta heittereitä taas v*tuttaa kun Säde palaa ens viikon maanantain jaksossa. :D
Ihana kun tulee. :) Häntä on tosi kiva katella, on jotenkin esteettisesti miellyttävää katseltavaa. Jotenkin kiva tyylitaju ja laittaa hiuksetkin nätisti niin kukkaklipseillä.
Munkin mielestä hän näyttää ihan merenneidolta. Tosi nätti persoonallisesti. Toki hiusten väri voisi olla aidompi ja ehkä vähän vähemmän pidennyksiä. Nyt vähän överi.
Säde on just sellainen "kaunis". Ilman pidennyksiä, täytettyä naamaa, ripsien ja kynsienpidennyksiä yms meikkejä ja vaatteita näyttäis ihan perus naiselta (tai av-mammalta miesten mielestä) eli seinäruusulta. Kasvonpiirteet ei oo varsinaisesti kauniit mutta tuo laittautuminen auttaa oikeesti, kokemusta on
Säteellä on tosi nättit silmät ja kroppa. On myös lyhyt. Monet miehet tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meri ja Daniel tippui, harmi koska olivat aidoin ja paras pari.
Dani oli ihan hirvee selittäjä ja pussasikin väkisin. Muutenkin tosi creepy. Aina kehumassa itseään ja valittamassa, ettei kukaan ole ikinä häntä kehunut. Todella huono itsetunto. Ja joku lapsuuden trauma.
Missä kaikissa jaksoissa kehui itseään?
Mutta ei ole ihmisen oma vika jos on traumainen ja itsetunto on huono. Heilläkin on oikeus elää ja etsiä rakkautta.
Kiva kuulla että joku muukin läkkäämpi seuraa sarjaa 😁 Itse olen 57v. Joku tuossa love islandissa on että sitä on kiva seurata. On vähän kuin kauniit ja rohkeat. Unelmien poikamies ja - tyttö ei kiinnosta minua ollenkaan. Temptation islandia seurasin paljonkin. Meni niin sikailuksi että jätin katsomatta viimeiset jaksot. Love Islandiin osallistujat ovat tosi kivoja ihmisiä. Ihanaa miten ovat ystävystyneet keskenään 💛
Uusi Eetuhan on samanlainen tunteiden tulkki kuin alkuperäinenkin Eetu. Samaa tunneanalyysia tulee 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meri ja Daniel tippui, harmi koska olivat aidoin ja paras pari.
Dani oli ihan hirvee selittäjä ja pussasikin väkisin. Muutenkin tosi creepy. Aina kehumassa itseään ja valittamassa, ettei kukaan ole ikinä häntä kehunut. Todella huono itsetunto. Ja joku lapsuuden trauma.
Missä kaikissa jaksoissa kehui itseään?
Mutta ei ole ihmisen oma vika jos on traumainen ja itsetunto on huono. Heilläkin on oikeus elää ja etsiä rakkautta.
Toki on. Oli vaan tosi raskas persoona. Vähän väliä jauhoi, kuinka tekee sitä ja tätä Merin eteen ja on niin luotettava jne. Ja jotenkin tosi outo. Tuli mieleen, et voi äkkipikastuksissaan tehdä vaikka mitä.
Jenni meikkasi aamulla raskaasti, oli contourit ja kaikki, ja nyt kun tulee uusi, niin ei mitään hullua kuulemma laita, mutta silti uudet meikkivoiteet :D
Olisi kaunis luomunakin, mutta ehkä tuo suttailu on kiva harrastus. Ja kun Lyko vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Uusi Eetuhan on samanlainen tunteiden tulkki kuin alkuperäinenkin Eetu. Samaa tunneanalyysia tulee 24/7.
Paitsi et uusi eetu vaikuttaa ikäisekseen vielä älykkäämmältä ja aidommalta. Hyvä itsetunto pojalla.
Mun mielestä toi eetu ja sanna sais lähtee jo. 🤣
Ja henri ja sofia, sokeaki näkee et rahankiilto vaan silmissä. Hohhoi
Seuraavaksi saa lähtee Eetu ja Sanna sekä uus Eetu. Sit lähtenee Peppiina ja Väinö. Finaalissa Ami ja Säde, Päni ja Sharp, Jenni ja Ilmari, Henry ja Sofia. Voiton vie Jenni ja Ilmari.
Mä en kertakaikkiaan saa selvää Pänin puuromaisesta puheesta. Varsinkin kun puhuu Sharpin kanssa. Tyyliin kuuluu vielä lauseiden kesken lopettaminen sellaiseen tiäksä tai youknowiin, joten jää ihan epäselväksi, mitä hän sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi saa lähtee Eetu ja Sanna sekä uus Eetu. Sit lähtenee Peppiina ja Väinö. Finaalissa Ami ja Säde, Päni ja Sharp, Jenni ja Ilmari, Henry ja Sofia. Voiton vie Jenni ja Ilmari.
Näin arvelen itsekin, mutta jäljellä on 11 jaksoa!! Mitä ihmettä tässä vielä tapahtuu toisin sanoen ei mitään. Jotain väkinäisiä avautumisia "suurista tunteista".
Ihmettelin samaa, että miten monta jaksoa on vielä jäljellä! Toivon voittoa Pänille ja Sharpille, heistä välittyy aito ihastuminen. Toivottavasti saavat suhteen toimimaan välimatkasta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin arvelen itsekin, mutta jäljellä on 11 jaksoa!! Mitä ihmettä tässä vielä tapahtuu toisin sanoen ei mitään. Jotain väkinäisiä avautumisia "suurista tunteista".
Mä oon vähän sillee miettiny et sillee ehkä niiku you know sillee voisin ehkä sillee niiku olla ehkä sillee jossain vaihees sillee ehkä olla rakastumassa sillee you know. Mut sit mul on silleee niiku ehkä vibet et sillee niiku tiäks sekasin sillee et joo en tiiä sillee you know.
Jep. Jep. Jep. Just. Joo! Jep. Niinpä! Jep. Joo. Niin on. Joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vähän sillee miettiny et sillee ehkä niiku you know sillee voisin ehkä sillee niiku olla ehkä sillee jossain vaihees sillee ehkä olla rakastumassa sillee you know. Mut sit mul on silleee niiku ehkä vibet et sillee niiku tiäks sekasin sillee et joo en tiiä sillee you know.
Jep. Jep. Jep. Just. Joo! Jep. Niinpä! Jep. Joo. Niin on. Joo.
Tiäkkö mä tavallaan niiku sillee tai emmätiä youknow niiku tiäkkö, joten ehkä niiku tällee, tavallaan youknow. Et vibat olis niiku näin, tavallaan.
Sara on nätti ja mukava tyttö, jolla olisi ollut alussa hyvät mahdollisuudet, mutta näin lopussa tulleena ihan toivotonta.
Onko teillä tietoa onko kukaan pareista enää yhdessä! Nyt on huhuttu, että
Ilmari ja Jennikim ois eronnut!
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä tietoa onko kukaan pareista enää yhdessä! Nyt on huhuttu, että
Ilmari ja Jennikim ois eronnut!
En usko yhdenkään parin olevan yhdessä. Ensimmäisenä erosivat Henri ja Sofia, varsinkin, jos eivät voittaneet.
Eipä näytä pipuleitakaan olevan paitsi Ilmarilla on pistäny silmään muutaman kerran...uhhuh
Ja kaunein Sofia