Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (3590)

Vierailija
3061/3590 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä oli Ammadilta vähän törkeästi sanottu, kun hän totesi Saralle, ettei tullut mitään wow-efektiä hänen tullessaan taloon. Ihan kaikkea ei kannattaisi aina sanoa...

Aivan asiallisesti ilmaistu, rehellinen, mitä elättäisi turhia toiveita. Ei ainakaan taktikoi voittamaan Saran kanssa, ei feikkaa paria. Vaikka voittajilta vaaditaankin tv-sarjanäyttelijäkykyjä, ei muuta, toki bikinivartaloa ja sitäkin, että osaa olla ärsyttämättä kisakumppaneitaan ja superfanejaan.

Tökeröä vaan minusta sanoa päin naamaa tuolla tavalla, ettei toinen ole kovin hyvännäköinen. Siitähän tuossa oli kyse eikä mistään sielujen sympatiasta. Asioita voi ilmaista kahdella eri tavalla, kauniisti ja vähemmän kauniisti.

Eikö vau-efektin puuttuminen vain tarkoita, ettei kiinnosta romanttisessa mielessä, ei ihastu ensisilmäyksellä (ei hämmästykään). Vaikkei ole myönteinenkään yllätys, niin ei tarkoita, että erityisen kielteinenkään. Kukaan ei puhu edes rakkaudesta ensisilmäyksellä, vaan sellainenkin on olemassa ja voi kantaa läpi elämän. Puhutaan vain, että odotellaan, jos kehittyy ihastumiseksi tai rakkaudeksi, hui-hai. Saavat tosiaan sitten odotella kaikessa rauhassa. Peppiinaa nyt ei usko kukaan, kun yrittää esittää katsojille, että eniten Ammad voisi kiinnostaa ja että ehkä voisikin kiinnostaa. Epätoivoista häneltä.

Vierailija
3062/3590 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kuin katselisi maalin kuivumista. Pettymys tähänastiset kuviot, miksiköhän edes vaivauduin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3063/3590 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bimbo ja palikka island olisi oikeampi nimi tälle jätesarjalle.

Vierailija
3064/3590 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä oli Ammadilta vähän törkeästi sanottu, kun hän totesi Saralle, ettei tullut mitään wow-efektiä hänen tullessaan taloon. Ihan kaikkea ei kannattaisi aina sanoa...

Aivan asiallisesti ilmaistu, rehellinen, mitä elättäisi turhia toiveita. Ei ainakaan taktikoi voittamaan Saran kanssa, ei feikkaa paria. Vaikka voittajilta vaaditaankin tv-sarjanäyttelijäkykyjä, ei muuta, toki bikinivartaloa ja sitäkin, että osaa olla ärsyttämättä kisakumppaneitaan ja superfanejaan.

Tökeröä vaan minusta sanoa päin naamaa tuolla tavalla, ettei toinen ole kovin hyvännäköinen. Siitähän tuossa oli kyse eikä mistään sielujen sympatiasta. Asioita voi ilmaista kahdella eri tavalla, kauniisti ja vähemmän kauniisti.

Eikö vau-efektin puuttuminen vain tarkoita, ettei kiinnosta romanttisessa mielessä, ei ihastu ensisilmäyksellä (ei hämmästykään). Vaikkei ole myönteinenkään yllätys, niin ei tarkoita, että erityisen kielteinenkään. Kukaan ei puhu edes rakkaudesta ensisilmäyksellä, vaan sellainenkin on olemassa ja voi kantaa läpi elämän. Puhutaan vain, että odotellaan, jos kehittyy ihastumiseksi tai rakkaudeksi, hui-hai. Saavat tosiaan sitten odotella kaikessa rauhassa. Peppiinaa nyt ei usko kukaan, kun yrittää esittää katsojille, että eniten Ammad voisi kiinnostaa ja että ehkä voisikin kiinnostaa. Epätoivoista häneltä.

Silti ton asian olisi voinut esittää toisella tavalla. En käsitä miksi yleensäkään piti samantien tehdä päätös ja todeta, että kaverina tässä mennään vaikka ei ole ehditty juurikaan edes tutustua. Hirveä hoppu lyödä lukkoon asioita ihan kuin pelkkä ystävällisyys olisi lupaus jostain suuremmasta.

Aivan pöljää lähteä koko saarelle, jos ei edes kiinnosta tutustua ihmisiin.

Vierailija
3065/3590 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia kohta lausuu kohtalokkaat kolme sanaa Henrille,rahankiilto silmissään.

Vierailija
3066/3590 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin tulokas Väinö Kotro vaikuttaa fiksulta miehetä. Taitaa vaan aika loppua kesken kun saapui niin myöhään vasta villalle.

Vierailija
3067/3590 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusin tulokas Väinö Kotro vaikuttaa fiksulta miehetä. Taitaa vaan aika loppua kesken kun saapui niin myöhään vasta villalle.

Mediantuottaja. Vitsi,mikä vitsi tuoda loppumetreillä saarelle näitä mediatyyppejä joka vuosi. Paljonkohan ne maksavat Maikkarille,  että pääsevät ohjelmaan.

Vierailija
3068/3590 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen huippu-urheilija sentäs.

Vierailija
3069/3590 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Sara asteli siihen parinvalintatilaisuuteen, Niko totesi, että teistähän voisi tulla pari Ammadin kanssa. "Ou shit" oli Ammadin reaktio siihen. Taitaa vain blondit olla miehen mieleen.

Vierailija
3070/3590 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että Ammad on tosissaan kiinnostunut Säteestä ja aikoo jatkaa saaren jälkeen tutustumista, mikä on itse asiassa kaunista. Hän ei ole missään vaiheessa ollut kiinnostunut muista ja on tehnyt sen vain suoraan selväksi. Arvostan. Hän on myös itelleni yllättävä grower: alussa toivoton nulikka, mut nyt ihan suosikki, ihana nuori poika. 

Vierailija
3071/3590 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun Sara asteli siihen parinvalintatilaisuuteen, Niko totesi, että teistähän voisi tulla pari Ammadin kanssa. "Ou shit" oli Ammadin reaktio siihen. Taitaa vain blondit olla miehen mieleen.

Jep. Mukava tyyppi, hänhän on vain rehellinen :)

Vierailija
3072/3590 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia kohta lausuu kohtalokkaat kolme sanaa Henrille,rahankiilto silmissään.

"Minä haluan voittaa"

Vierailija
3073/3590 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisellä viikolla tuotanto käskee sanoa nyt olen rakastunut sinuun. Ilmari ei ole rahavoiton perään. Silti toivon voittoa Jennille ja ilmarille.

Vierailija
3074/3590 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Sanna kiinnostaa selvästi eniten Ammand, koko ajan kiehnaavat yhdessä. Missä Eetu? Jos ei ois raha Kiilto silmissä niin ois jo pari vaihtunut

Vierailija
3075/3590 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan Ilmarilla joskus ollut kontrolloiva naisystävä. Hän on vapautuneempi nyt kun Jenni kertoi että tarvitsee omaa aikaakin ja on miettinyt riittääkö se Ilmarille. Kiva katsoa kuinka heidän välillään on halailua ja ohimennen taputtelua. Ehkä huomioin kun itsellä on samantapaista käyttäytymistä nykyisen  ihastukseni kanssa.

Sofialta ja Henriltä tämä puuttuu täysin ja sen vuoksi heidän tilanne vaikuttaa väkinäiseltä. Sofia kuitenkin hymyilee naisporukoissa.

Vierailija
3076/3590 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Sanna kiinnostaa selvästi eniten Ammand, koko ajan kiehnaavat yhdessä. Missä Eetu? Jos ei ois raha Kiilto silmissä niin ois jo pari vaihtunut

IGn kuvien mukaan Sanna on reissannut paljon Etelä-Euroopassa. Tuollaiset tummat miehet ovat varmaan hänen mieleensä ja on tutustunut niihin läpikotaisin.

Vierailija
3077/3590 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Ammad ja Sara jättivät ruokansa syömättä treffeillä?

Taisi olla rekvisiittaa vain.. Tuntuu vähän pahalta tällaisesta lähes pula-aikaa eläneestä täti-ihmisestä.

Mä taas luulen, että treffikohtaus haluttiin vaan saada tietyiltä osin purkkiin ja lähtö oli täysin lavastettu. Varmaan palasivat pöytään syömään ruokansa.

No nimenomaan tietenkin on kuvattu lähtö, palattu pöytään ja kuvaustiimikin pääsi syömään….

Vierailija
3078/3590 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna tuntee seksuaalisesti vetoa Ammadiin

Vierailija
3079/3590 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö näitä nuori naisia yhtään hävetä järjestäen kertoa, et type on pitkä mies? Mistä tämä stereotypia, onko edes pohdittu vaatimuksen pohjasyitä? Niin kliseistä että myötähävettää.

Taip, taip, taip. Ensimmäiseksi mainitaan korostetuksi pituus, aika järkkyä. Onneksi ei sitä toista pituutta.

Nuorena sitä on vähän sellainen. Oli itselläkin miesihanne pitkä, tumma ja komea. Aviomieheksi valikoitui kuitenkin sut lyhyt, vaalea eikä mikään mielettömän komea yksilö, tavallinen kiva mies. Ollaan oltu naimisissa kohta 20 vuotta.

Ehkä olen sitten poikkeuksellinen vastarannan kiiski, mutta nuo ei ole olleet omia kriteereitäni koskaan, edes nuorena. En olisi edes kehdannut olla kliseinen.

outoko

Aika monen supisuomalaisnaisen toiveena kyllä on ainakin ollut tummahiuksinen (muttei ruskeasilmäisyysvaatimuksta tosiaankaan) mies. Miten suuri osa nuorista supisuomalaistytöistä haaveilee blondista miehestä? (Eetu T:n hiukset ovat kyllä upeat, mutteivat olekaan mitkään ohuet, ihana otsatöyhtö.)

Nimen omaan, kliseistä. 

Itse olen aina tykännyt supisuomalaisen näköisistä vaaleista sinisilmistä, toki ei ole mitään tummia eikä punatukkaisiakaan vastaan. Hiusten väri on minusta ihan todella pieni sivuseikka puolisonvalinnassa.

Vierailija
3080/3590 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö näitä nuori naisia yhtään hävetä järjestäen kertoa, et type on pitkä mies? Mistä tämä stereotypia, onko edes pohdittu vaatimuksen pohjasyitä? Niin kliseistä että myötähävettää.

Taip, taip, taip. Ensimmäiseksi mainitaan korostetuksi pituus, aika järkkyä. Onneksi ei sitä toista pituutta.

Nuorena sitä on vähän sellainen. Oli itselläkin miesihanne pitkä, tumma ja komea. Aviomieheksi valikoitui kuitenkin sut lyhyt, vaalea eikä mikään mielettömän komea yksilö, tavallinen kiva mies. Ollaan oltu naimisissa kohta 20 vuotta.

Ehkä olen sitten poikkeuksellinen vastarannan kiiski, mutta nuo ei ole olleet omia kriteereitäni koskaan, edes nuorena. En olisi edes kehdannut olla kliseinen.

outoko

Aika monen supisuomalaisnaisen toiveena kyllä on ainakin ollut tummahiuksinen (muttei ruskeasilmäisyysvaatimuksta tosiaankaan) mies. Miten suuri osa nuorista supisuomalaistytöistä haaveilee blondista miehestä? (Eetu T:n hiukset ovat kyllä upeat, mutteivat olekaan mitkään ohuet, ihana otsatöyhtö.)

Nimen omaan, kliseistä. 

Itse olen aina tykännyt supisuomalaisen näköisistä vaaleista sinisilmistä, toki ei ole mitään tummia eikä punatukkaisiakaan vastaan. Hiusten väri on minusta ihan todella pieni sivuseikka puolisonvalinnassa.

Mun taip on vaaleat keskimittaiset supisuomalaisen näköiset urheilijapojat. Keskimittaisilla miehillä (ja naisilla!) on mun silmään parhaimman näköiset kehon mittasuhteet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi