Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5688)
Kyllä Sanna kiinnostaa selvästi eniten Ammand, koko ajan kiehnaavat yhdessä. Missä Eetu? Jos ei ois raha Kiilto silmissä niin ois jo pari vaihtunut
Oiskohan Ilmarilla joskus ollut kontrolloiva naisystävä. Hän on vapautuneempi nyt kun Jenni kertoi että tarvitsee omaa aikaakin ja on miettinyt riittääkö se Ilmarille. Kiva katsoa kuinka heidän välillään on halailua ja ohimennen taputtelua. Ehkä huomioin kun itsellä on samantapaista käyttäytymistä nykyisen ihastukseni kanssa.
Sofialta ja Henriltä tämä puuttuu täysin ja sen vuoksi heidän tilanne vaikuttaa väkinäiseltä. Sofia kuitenkin hymyilee naisporukoissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Sanna kiinnostaa selvästi eniten Ammand, koko ajan kiehnaavat yhdessä. Missä Eetu? Jos ei ois raha Kiilto silmissä niin ois jo pari vaihtunut
IGn kuvien mukaan Sanna on reissannut paljon Etelä-Euroopassa. Tuollaiset tummat miehet ovat varmaan hänen mieleensä ja on tutustunut niihin läpikotaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Ammad ja Sara jättivät ruokansa syömättä treffeillä?
Taisi olla rekvisiittaa vain.. Tuntuu vähän pahalta tällaisesta lähes pula-aikaa eläneestä täti-ihmisestä.
Mä taas luulen, että treffikohtaus haluttiin vaan saada tietyiltä osin purkkiin ja lähtö oli täysin lavastettu. Varmaan palasivat pöytään syömään ruokansa.
No nimenomaan tietenkin on kuvattu lähtö, palattu pöytään ja kuvaustiimikin pääsi syömään….
Vierailija kirjoitti:
Sanna tuntee seksuaalisesti vetoa Ammadiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö näitä nuori naisia yhtään hävetä järjestäen kertoa, et type on pitkä mies? Mistä tämä stereotypia, onko edes pohdittu vaatimuksen pohjasyitä? Niin kliseistä että myötähävettää.
Taip, taip, taip. Ensimmäiseksi mainitaan korostetuksi pituus, aika järkkyä. Onneksi ei sitä toista pituutta.
Nuorena sitä on vähän sellainen. Oli itselläkin miesihanne pitkä, tumma ja komea. Aviomieheksi valikoitui kuitenkin sut lyhyt, vaalea eikä mikään mielettömän komea yksilö, tavallinen kiva mies. Ollaan oltu naimisissa kohta 20 vuotta.
Ehkä olen sitten poikkeuksellinen vastarannan kiiski, mutta nuo ei ole olleet omia kriteereitäni koskaan, edes nuorena. En olisi edes kehdannut olla kliseinen.
outoko
Aika monen supisuomalaisnaisen toiveena kyllä on ainakin ollut tummahiuksinen (muttei ruskeasilmäisyysvaatimuksta tosiaankaan) mies. Miten suuri osa nuorista supisuomalaistytöistä haaveilee blondista miehestä? (Eetu T:n hiukset ovat kyllä upeat, mutteivat olekaan mitkään ohuet, ihana otsatöyhtö.)
Nimen omaan, kliseistä.
Itse olen aina tykännyt supisuomalaisen näköisistä vaaleista sinisilmistä, toki ei ole mitään tummia eikä punatukkaisiakaan vastaan. Hiusten väri on minusta ihan todella pieni sivuseikka puolisonvalinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö näitä nuori naisia yhtään hävetä järjestäen kertoa, et type on pitkä mies? Mistä tämä stereotypia, onko edes pohdittu vaatimuksen pohjasyitä? Niin kliseistä että myötähävettää.
Taip, taip, taip. Ensimmäiseksi mainitaan korostetuksi pituus, aika järkkyä. Onneksi ei sitä toista pituutta.
Nuorena sitä on vähän sellainen. Oli itselläkin miesihanne pitkä, tumma ja komea. Aviomieheksi valikoitui kuitenkin sut lyhyt, vaalea eikä mikään mielettömän komea yksilö, tavallinen kiva mies. Ollaan oltu naimisissa kohta 20 vuotta.
Ehkä olen sitten poikkeuksellinen vastarannan kiiski, mutta nuo ei ole olleet omia kriteereitäni koskaan, edes nuorena. En olisi edes kehdannut olla kliseinen.
outoko
Aika monen supisuomalaisnaisen toiveena kyllä on ainakin ollut tummahiuksinen (muttei ruskeasilmäisyysvaatimuksta tosiaankaan) mies. Miten suuri osa nuorista supisuomalaistytöistä haaveilee blondista miehestä? (Eetu T:n hiukset ovat kyllä upeat, mutteivat olekaan mitkään ohuet, ihana otsatöyhtö.)
Nimen omaan, kliseistä.
Itse olen aina tykännyt supisuomalaisen näköisistä vaaleista sinisilmistä, toki ei ole mitään tummia eikä punatukkaisiakaan vastaan. Hiusten väri on minusta ihan todella pieni sivuseikka puolisonvalinnassa.
Mun taip on vaaleat keskimittaiset supisuomalaisen näköiset urheilijapojat. Keskimittaisilla miehillä (ja naisilla!) on mun silmään parhaimman näköiset kehon mittasuhteet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomanneet, että Ammad ja Sanna halailee ja Sanna istuu Ammadin kainalossa jne tosi usein? Tässä on jotain!
Porvoon pojat eivät kelvanneet liian nuorina, mutta 22-vuotias Ammad kelpaa 28-vuotiaalle Sannalle!
Joo, mutta Ammad näyttääkin vähintään samanikäiseltä kuin Sanna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomanneet, että Ammad ja Sanna halailee ja Sanna istuu Ammadin kainalossa jne tosi usein? Tässä on jotain!
Porvoon pojat eivät kelvanneet liian nuorina, mutta 22-vuotias Ammad kelpaa 28-vuotiaalle Sannalle!
Joo, mutta Ammad näyttääkin vähintään samanikäiseltä kuin Sanna.
No ei näytä 😄 Sanna on paljon vanhemman näköinen kuin kaikki muut tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Mutta Ammad joi kuoharia tyyliin siemaisu muutaman sekunnin välein. Ajatteli ehkä, että saa edes skumppaa tästä turhaakin turhemmasta kuvaussessiosta.
Olenko ainoa, jonka mielestä Henri on tosi ahdistuneen oloinen, mihin tulikaan lähteneeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Ammad joi kuoharia tyyliin siemaisu muutaman sekunnin välein. Ajatteli ehkä, että saa edes skumppaa tästä turhaakin turhemmasta kuvaussessiosta.
Pisti tosiaan silmään. Pisti tosiaan. Sopiiko mahdolliseen tausta/uskontoon/sa, näemmä. Ehkä se oli holitonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusin tulokas Väinö Kotro vaikuttaa fiksulta miehetä. Taitaa vaan aika loppua kesken kun saapui niin myöhään vasta villalle.
Mediantuottaja. Vitsi,mikä vitsi tuoda loppumetreillä saarelle näitä mediatyyppejä joka vuosi. Paljonkohan ne maksavat Maikkarille, että pääsevät ohjelmaan.
Ja mediapersoonia, somettajia ja tubettajia. Haluavatko edes nuoret aikuiset, että heille pakkosyötetään, markkinoidaan näitä. Joista (keltainen) media saa kirjoitettavaa, uusia tekemällä tehtyjä julkkiksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IGn kuvien mukaan Sanna on reissannut paljon Etelä-Euroopassa. Tuollaiset tummat miehet ovat varmaan hänen mieleensä ja on tutustunut niihin läpikotaisin.
Jotenkin hänestä kun ei uskoisi. Että olisi järkeä päässä. Nähdä kulttuurierojen huomat, turhat kuormitukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä oli Ammadilta vähän törkeästi sanottu, kun hän totesi Saralle, ettei tullut mitään wow-efektiä hänen tullessaan taloon. Ihan kaikkea ei kannattaisi aina sanoa...
Kun Sara asteli siihen parinvalintatilaisuuteen, Niko totesi, että teistähän voisi tulla pari Ammadin kanssa. "Ou shit" oli Ammadin reaktio siihen. Taitaa vain blondit olla miehen mieleen.
Hyvä, että on rehellinen. Saa sanoa mitä sylki suuhun tuo. Ei se vau-efektin puuttuminen kyllä pahasti ole sanottu. Unelmien poikamiestytössä toisen tytön ruusuistakin kieltäytyi vaikka miten moni mies, jota ei saisi pitää loukkauksena, sitäkään, kuten nainen taisi olla sydänjuuriaan loukkaantunut. Ei tainnut ottaa silti Saran itsetunnolle vähäkään, kun kerran oli tullutkin hakemaan vain kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pisti tosiaan silmään. Pisti tosiaan. Sopiiko mahdolliseen tausta/uskontoon/sa, näemmä. Ehkä se oli holitonta.
Ei kaikki lähi-itäisen näköiset ole muslimeja. Mut joo, skumppa maistui, ruoka ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusin tulokas Väinö Kotro vaikuttaa fiksulta miehetä. Taitaa vaan aika loppua kesken kun saapui niin myöhään vasta villalle.
Mediantuottaja. Vitsi,mikä vitsi tuoda loppumetreillä saarelle näitä mediatyyppejä joka vuosi. Paljonkohan ne maksavat Maikkarille, että pääsevät ohjelmaan.
Ja mediapersoonia, somettajia ja tubettajia. Haluavatko edes nuoret aikuiset, että heille pakkosyötetään, markkinoidaan näitä. Joista (keltainen) media saa kirjoitettavaa, uusia tekemällä tehtyjä julkkiksia.
Onko tämä nuorten aikuisten ohjelma? Luulin et meidän keski-ikäisten tätien ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä oli Ammadilta vähän törkeästi sanottu, kun hän totesi Saralle, ettei tullut mitään wow-efektiä hänen tullessaan taloon. Ihan kaikkea ei kannattaisi aina sanoa...
Kun Sara asteli siihen parinvalintatilaisuuteen, Niko totesi, että teistähän voisi tulla pari Ammadin kanssa. "Ou shit" oli Ammadin reaktio siihen. Taitaa vain blondit olla miehen mieleen.
Hyvä, että on rehellinen. Saa sanoa mitä sylki suuhun tuo. Ei se vau-efektin puuttuminen kyllä pahasti ole sanottu. Unelmien poikamiestytössä toisen tytön ruusuistakin kieltäytyi vaikka miten moni mies, jota ei saisi pitää loukkauksena, sitäkään, kuten nainen taisi olla sydänjuuriaan loukkaantunut. Ei tainnut ottaa silti Saran itsetunnolle vähäkään, kun kerran oli tullutkin hakemaan vain kokemusta.
Mut mikä se Ou shit- kommentti sit oli?
Kyllä mua ainakin loukkaisi, jos mies sanoisi voi pas*a kun saa mut pariksi. Mut haluan ajatella, et oli jännityksen purkautumista, ei varsinainen kommentti Saraa kohtaan.
Jos Ammad on kypsä ja pystyy sanoittamaan henkisiä ajatuksiaan hyvin, niin enpähän tiedä millä tasolla tämä kööri tuolla operoi.
Viimeisellä viikolla tuotanto käskee sanoa nyt olen rakastunut sinuun. Ilmari ei ole rahavoiton perään. Silti toivon voittoa Jennille ja ilmarille.