Iltasanomat: Iina on 192 cm pitkä
Jutussa hän on luetellut jostain syystä paljon negatiivista liittyen pitkään ulkomuotoon. Ymmärrän, jos hihat ovat aina liian lyhyitä, mutta sitten pitää 3/4 hihaa. Hän on kuitenkin normaalipainoinen, eli löytää ihan hyvin vaatteita kaupasta.
Sitä myös ihmettelin, miksi hän luuhaa jossain yökerhoissa idioottien keskellä! Totta kai sieltä saa typeriä kommentteja.
Luitteko jutun?
Kommentit (45)
No vaatteet on varmasti ongelma. Oma tyttäreni on 180 cm pitkäjalka, ja hänellä on välillä vaikeuksia löytää sopivan pituisia housuja. Voisin kuvitella, että yli 10 cm pitemmällä on vielä hankalampaa.
Iina on huomiohakuinen itsenäinen nainen.
Mitä luulet, ovatko paidat tarpeeksi pitkiä hänen vartalolleen va napapaitoja jokainen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulet, ovatko paidat tarpeeksi pitkiä hänen vartalolleen va napapaitoja jokainen?
Höpö höpö. Nykypaidat ovat napapaitoja paljon lyhyemmillekin. Tunikat on keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Iina on huomiohakuinen itsenäinen nainen.
Ai huomionhakuinen? Miten niin? Ap
Vierailija kirjoitti:
No vaatteet on varmasti ongelma. Oma tyttäreni on 180 cm pitkäjalka, ja hänellä on välillä vaikeuksia löytää sopivan pituisia housuja. Voisin kuvitella, että yli 10 cm pitemmällä on vielä hankalampaa.
Ekstrapitkät farkut ketjuliikkeistä ovat todella pitkiä.
En varmasti lukenut, enkä lue. Voi vttu muita uutisankkureita, aiheet vähissä.
Vierailija kirjoitti:
En oo lukenut juttua, mutta käytätkö itse mielelläsi 3/4-hihoja talvipakkasilla?
Käytän! Ihan normaalia.
No sitten teettämään vaatteita, kuten muutkin ongelmamittaiset. Tai tilaa netistä.
Jutun nimi on Katseiden kohteena, IS Hyvä olo.
Olisin iloinen jos multa kysyttäis, että olenko huippumalli.
Mieheni on tuon pituinen ja hänellä on pitkät raajat. Jopa hänellä on aina se ongelma, etteivät hihan pituus usein riitä. Naisella luulisi olevan vielä paljon suurempi ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä ei löydä vaatteita...Just.
Niin suomalaisen naisen keskipituus on 164-166 cm.
Mul ei ole koskaan ollut ongelma löytää vaatteitä 182 cm 68 kiloisena tyttönä ja mul on pidemmät jalat kun yhellä 187 cm miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekstrapitkät farkut ketjuliikkeistä ovat todella pitkiä.
Niin, vain silloin pystyy löytämään sopivan pituisia housuja, jos niitä myydään eri pituisilla lahkeilla. Jos on housut, joissa on vain yksi kokonumero (eikä lahkeenpituuksia erikseen), silloin yleensä housut ovat lyhyitä. Taisin kirjoittaakin, että "välillä vaikea löytää housuja". Pätee siis muihinkin housuihin kuin farkkuihin, jopa siis treenitrikoisiin.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä ei löydä vaatteita...Just.
Eikös vaatteet yleensä mitoiteta n. 168 cm pitkälle? Näin olen joskus lukenut.
Mä olen nippanppa 190 cm nainenja siis en antaisi yhtään milliä pois. Mutta oon jo +40 v ja niin tottunut pituuteeni. Ehkä se on nuorilla vielä stressaavaa.
En oo lukenut juttua, mutta käytätkö itse mielelläsi 3/4-hihoja talvipakkasilla?