Miehet, kertokaa millInen on ihannenaisesi
Siis sellainen jonka kanssa voisit nähdä yhteisen tulevaisuuden.
Mitä ominaisuuksia naisella tulisi olla?
Kommentit (55)
Kaunis nymfomaani.
Tosin tietäisi sydänsuruja.
Eli mieluiten normaali, mutta täydellinen.
Eli unohdetaan koko juttu.
16 v. 160 cm. Blondi. Isot tissit. Iso perse. M48
Lukuharrastus. Jos lukee niin kelpaa
Mielellään ainakin jonkinlainen luonnontieteellinen ymmärrys. Halu matkustaa ainakin jossain määrin.
Joku oma harrastus. Ruokaintoilu plussaa ja innostus leivonnaisista.
Eläinrakkaus tärkeää ja luonnon kunnioitus
Oma ihannenaiseni on sellainen naapuriluolan tyttö kuten Luolakarhun Ayla
M50+
Akateeminen, asioista kiinnostunut ja keskusteleva. Ulkoisesti viehättää runsasmuotoiset, pitkät punapäät.
160cm, 50kg ja aina anto päällä oleva!
Vierailija kirjoitti:
Pillu pitää olla.
Hirvittävän kysyttyjä myös transnaiset nykyään eikä tuota määräystä ole laissakaan
Ihannenainen on nuori, nätti ja notkea.
Puhuu sujuvaa suomea, vähintään 3/4 raajoista paikallaan, 150-180cm, sopusuhtainen, kiva ja fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Olen tohtorismies ja rakastan tatskanaisia. En tiedä mikä niissä minua niin paljon viehättää, varmaankin äly ja sivistyneisyys.
Varmaan tuhmuus, vaarallisuus, miesmäisyys ja välinpitämättömyys.
Että luonteet natsaa, ja värkit myös viihtyvät yhdessä.
Jokaisella on omat mieltymyksensä. Minulle on tärkeää olla hyväntahtoinen ja mukava. Mutta kammoan kaikkia luonnottomuuksia eli nenärenkaita, korvareikiä, korkokenkiä, tatuointeja - eivät ne kai ihmistä huonoksi tee, mutta ei ole mukavaa katseltavaa.
Mahtava peräsin ja pulleat purjeet, isot ankkahuulet, pitkät teko ripset ja kynnet. Näillä pääsee jo pitkälle.
Sivistynyt, hyvästä perheessä kasvanut luonnonlapsi, siro, pitkät vaaleahkot hiukset, elämänarvot kohillaan.
Vierailija kirjoitti:
Mahtava peräsin ja pulleat purjeet, isot ankkahuulet, pitkät teko ripset ja kynnet. Näillä pääsee jo pitkälle.
Pitkillä kynsillä pääsee ainakin kiipeään puuhun.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on omat mieltymyksensä. Minulle on tärkeää olla hyväntahtoinen ja mukava. Mutta kammoan kaikkia luonnottomuuksia eli nenärenkaita, korvareikiä, korkokenkiä, tatuointeja - eivät ne kai ihmistä huonoksi tee, mutta ei ole mukavaa katseltavaa.
Kammoat korvareikiä? Tuota en olekaan ennen kuullut. N
Vierailija kirjoitti:
Lukuharrastus. Jos lukee niin kelpaa
Mielellään ainakin jonkinlainen luonnontieteellinen ymmärrys. Halu matkustaa ainakin jossain määrin.
Joku oma harrastus. Ruokaintoilu plussaa ja innostus leivonnaisista.
Eläinrakkaus tärkeää ja luonnon kunnioitus
Oma ihannenaiseni on sellainen naapuriluolan tyttö kuten Luolakarhun Ayla
M50+
Ymmärrätkö mitään lukemastasi? Ayla on erilainen, poikkeava heimossaan, kohtalon rohkeaksi pakottama edelläkävijä ja uudistaja, voimakkaasti seksuaalinen, yksinkin pärjäävä jne. Ei todellakaan mikään vaaraton, konservatiivinen naapurintyttö.
Töissä, ei mt ongelmia. Normaali ruumiinrakenne.