Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos pesukone hajoaa niin ei saa nykyään täydentävää tukea siihen.

Vierailija
23.03.2026 |

Romanit saa hameeseen 500 euroa mutta työtön suomalainen ei saa tukea pesukoneeseen koska jos olet saanut joskus 5 vuotta sitten tukea johonkin juttuun niin se on kertaluontoinen tuki eikä enää saa tukea. Minulle tuli sellainen päätön satakunnan hyvinvointialueelta. Jos vaikka tarvii tukea bussilippuun että pääsee työkokeiluun niin pitää maksaa itse kuljetus.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pesukone on henkilökohtainen. Ei mulla ole vuokra asunnossa ollut koskaan pesukonetta jonka vuokranantaja hommannut.

Tuon suomalainen erikoisuus. Muualla maailmassa pesukone on osa kiinteää kalustusta vuokra-asunnoissa.

Maailmassa on maita, että kun kämpän hankit, niin siellä ei ole keittiössä edes hellaa ja jääkaappia.

Vierailija
22/23 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö työtön ole yleensä vuokra-asunnossa? Eli omistaja maksaa remontit.

Miten pesukone liittyy remonttiin? Sen yleensä vuokralainen itse hankkii omilla rahoilla.

Pesukone osa kiinteistöä , tietenkin. Kyllä ainakin meillä omistaja aina korjauttanut / ostanut uuden kodinkoneen kun ne hajonnut vuokrakämpässä.

Ei ole ainakaan minulla koskaan ollut vuokrakämpässä omistajan puolesta pesukonetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö työtön ole yleensä vuokra-asunnossa? Eli omistaja maksaa remontit.

Miten pesukone liittyy remonttiin? Sen yleensä vuokralainen itse hankkii omilla rahoilla.

Pesukone osa kiinteistöä , tietenkin. Kyllä ainakin meillä omistaja aina korjauttanut / ostanut uuden kodinkoneen kun ne hajonnut vuokrakämpässä.

Ei ole ainakaan minulla koskaan ollut vuokrakämpässä omistajan puolesta pesukonetta.

Suomessa ei ole yleensä. En ymmärrä logiikkaa siinä. Esim. apk kuitenkin yleensä on. Ja jääkaappi ja liesi.

Ulkomailla asuessa oli toki aina myös pesukone.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi