Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UPS ei *kirosana* toimita pakettia

Vierailija
23.03.2026 |

UPS ilmeisesti ei toimita paketteja yksityisasiakkaille lainkaan, vaan vain valehtelee päin naamaa yrittäneensä. Vahva kirosana tähän.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuli tänään Upsin paketti. Eilen kävin niiden omilla sivuilla kuittaamassa paketin ja laittamassa puhelinnumeron, että voivat laittaa viestin, kun paketti on toimitettu.

Vierailija
2/13 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen kokemus muutama vuosi sitten. Monta päivää 3 viikon ajan tuijotin silmämunat kuivina pihalle. Ei näkynyt, mutta silti tuli toistuvasti merkintä "yritetty toimittaa, ylivoimainen este." Päivä toisensa jälkeen soitin englanninkieliseen asiakaspalveluun, jossa erittäin tympeä "asiakaspalvelija" sanoi, että on yritetty toimittaa, mutta on puuttunut sitä ja tätä ja tuota. Lupasi, että toimitetaan. Lopulta sain paketin ennen klo kuutta aamulla, mutta niin, että naapurini (kerroin hänelle tilanneeni UPS kautta) meni toimitusauton eteen tielle (ettei pääse tekemään U-käännöstä, umpitie) ja kysyi, että joko te toimitatte naapurille sen paketin? UPS luovutti pakettini naapurilleni. Paketti oli rikki ja tavarat olivat hajonneet. Ei UPS:ia enää ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuo on erittäin tavallista. UPS Suomessa on ihan vitsi. Yrityksille kyllä toimittaa luotettavasti, mutta yksityisille ei. Jos niillä on toimitusten kanssa kiire, niin eivät edes yritä toimittaa, vaan laittavat vaan että yritetty toimittaa, mutta vastaanottajaa ei ole tavoitettu. Itse kun teen etätöitä kotona, niin ihan tasan olisin ollut kotona kun muka yrittivät toimittaa, mutta kun ei ole edes yritetty.

Vierailija
4/13 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin kalliita sähköhammasharjatuotteita, UPS ei toimittanut perille. Rahoja en saanut koskaan takaisin.

En pystynyt kirjautumaan UPSin sivuille, soitin puhelinpalveluun ja sieltä sanottiin, että en ole ainoa, jolla on kirjoittautumisvaikeuksia. Mitään ei voi kuulemma asialle tehdä, en pääse kirjautumaan UPSin sivuille. UPS ilmoittaa, että minulla on jo tili ja uutta en voi saada.

En ikinä tilaa mitään mikä voi tulla UPSin kautta.

Vierailija
5/13 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPS on kyllä vihonviimeinen vaihtoehto kuljetusliikkeistä, lähes kaikki paketit menee heidän noutopistelle viestillä "yritettiin toimittaa, ei ketään kotona" vaikka kotona oltu koko päivä. Voisivat laittaa tuon Tapiolan noutopisteen suoraan toimituskohteeksi kun muita toimitustapoja ei heillä ilmeisesti ole.

Yhtään ei ole vielä onneksi jäänyt matkalle, yksi tosin oli lähellä kun mitään ilmoitusta ei saatu kotiin tai spostiin tai puhelimeen mutta kun kävin lähetystunnuksella seuraamassa niin oli ollut noutopisteessä jo vajaan viikon ja olisi ilmeisesti parin-kolmen lisä päivän jälkeen ollut jo matkalla takaisin.

Vierailija
6/13 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lukee UPS:n seurantasivuilla "Toimitettu", vaikka en ole koskaan saanut pakettia. Eikö tuo ole jo lainvastaista toimintaa? 

Vierailija
7/13 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai varavirtalähde toimitakaan paketteja.

Vierailija
8/13 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UPS on kyllä vihonviimeinen vaihtoehto kuljetusliikkeistä, lähes kaikki paketit menee heidän noutopistelle viestillä "yritettiin toimittaa, ei ketään kotona" vaikka kotona oltu koko päivä. Voisivat laittaa tuon Tapiolan noutopisteen suoraan toimituskohteeksi kun muita toimitustapoja ei heillä ilmeisesti ole.

Yhtään ei ole vielä onneksi jäänyt matkalle, yksi tosin oli lähellä kun mitään ilmoitusta ei saatu kotiin tai spostiin tai puhelimeen mutta kun kävin lähetystunnuksella seuraamassa niin oli ollut noutopisteessä jo vajaan viikon ja olisi ilmeisesti parin-kolmen lisä päivän jälkeen ollut jo matkalla takaisin.

Minulle ei ole tullut ilmoitusta mistään noutopisteestä. Ei ole edes seurantakoodilla netissä mitään osoitetta mistään noutopisteestä, vaikka asiakaspalvelija väittää, että paketti olisi ollut sellaisessa viikkoja.

En ikinä enää tilaa yhtään mitään, mihin liittyy UPS kuljettajana.

Vierailija
9/13 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kanssa ongelmia pari vuotta sitten kun tilasin USA:sta tuotteen. Oli työn takana saada niiltä tietoja, että saan tullattua sen, kun niiden tekemänä se olisi maksanut ja sain vielä vattuilua kaupan päälle. Toimittivat kyllä paketin ihan asiallisesti, mutta sen seurantanumeron saanti tullausta varten oli vaikeaa.

Vierailija
10/13 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on omalla paikkakunnalla hyvä ja toimiva alihankkija UPS:n toimituksille, mutta aina kun oma tuttu lähetti on lomalla, paketit menevät noutopisteeseen, kun on ollut "ylivoimainen este" tai "ei ketään kotona". Ja aivan poikkeuksetta paketit ovat ihan palasina, ilmeisesti aivan järkyttävän automaattilajittelun tms takia.

Vierailija
11/13 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette edes saaneet tietoa mistään tulevasta paketista? Minulle eivät lähettäneet mitään sähköpostia eikä tekstaria.

Millä tavalla näistä ulkomaisista ostoksista voi saada lähettäjältä rahat takaisin, kun UPS väärentää seurantatiedot, joissa valehtelee yrittäneensä toimittaa? Olen maksanut luottokortilla, mutta voiko saada rahat takaisin, jos kuriirifirma väittää lähettäjälle ihan paikkaansapitämättömiä asioita?

Vierailija
12/13 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tuli tänään Upsin paketti. Eilen kävin niiden omilla sivuilla kuittaamassa paketin ja laittamassa puhelinnumeron, että voivat laittaa viestin, kun paketti on toimitettu.

Millä lailla pääset niiden sivuille kuittaamaan pakettia tms?

Kun laitan niiden sivulle lähetystunnuksen, siellä ei ole mitään tuollaista näkymää, eikä sellaista kohtaa, jossa pääsisi syöttämään minkäänlaisia tietoja.

Vierailija
13/13 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus kritisoinut Postia, mutta se sentään toimittaa paketit oikeasti perille toisin kuin Ups.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä