Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua tympii Norjan kuningashuone, vaikka MM onkin sairas

Vierailija
23.03.2026 |

Kokonaisuus tympäisee epämiellyttävyydessään.

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prinssiä varoitettiin tuosta naisesta kun seurustelusta tuli julkista. 

Miehet ovat niin helppoja huijattavia. Sama juttu Ruotsin Philipin kanssa. Seksi edellä mentiin ja ei mietitä omaa tulevaisuutta sen enempää.

Vierailija
122/127 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prinssiä varoitettiin tuosta naisesta kun seurustelusta tuli julkista. 

Miehet ovat niin helppoja huijattavia. Sama juttu Ruotsin Philipin kanssa. Seksi edellä mentiin ja ei mietitä omaa tulevaisuutta sen enempää.

Ja Harry! Ihan sama juttu. Nyt se on sitten koko ajan nyhjittävänä ja tönittävänä, tämä entinen mahtiprinssi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mette sairaalaan, itse käveli autosta ovelle, koko perhe seurasi. Haakon palasi taas muistuttamaan, kuinka huonona on, pelkkää draamaa. Labrakokeisiin taisi mennä, niissä pitää käydä säännöllisin välein.

Vierailija
124/127 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mette sairaalaan, itse käveli autosta ovelle, koko perhe seurasi. Haakon palasi taas muistuttamaan, kuinka huonona on, pelkkää draamaa. Labrakokeisiin taisi mennä, niissä pitää käydä säännöllisin välein.

Toisessa lehdessä; Ingrid heitti Metten ja Haakonin sairaalaan ja ajoi itse pois. 

Vierailija
125/127 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain outoa on tuossa viimeisessä hovin tiedotteessa Metten leikkauksesta. Se täytyy pitää salassa, laki kuulemma määrää. Kukaan ei saa tietää, koska se tehdään, vasta sitten kerrotaan, kun kotiutuu. Joku tässä mättää.

Vierailija
126/127 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain outoa on tuossa viimeisessä hovin tiedotteessa Metten leikkauksesta. Se täytyy pitää salassa, laki kuulemma määrää. Kukaan ei saa tietää, koska se tehdään, vasta sitten kerrotaan, kun kotiutuu. Joku tässä mättää.

Luulis, ettei luovuttajaa voi mitenkään yhdistää saajaan, kun tarkat ajankohdat pidetään salassa. 

Vierailija
127/127 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diana on viimeinen kuninkaallisiin sukuihin naitu aatelinen. 

Hänen aatelissukunsa oli englantilaisempaa ja hienompaa kuin kuningasperheellä. 

Hän osasi aatelisten tavat valmiiksi. Hänen oma isoäitinsä hioi Dianan tapoja vielä ennen häitä. 

Diana jopa kävi kuninkaallisten gynekologilla ja sai todistuksen neitsyydestä. 

Jos kuninkaalliset jatkossakin nai taviksia, koko kuninkaallisten merkitys häviää. 

Kuninkaalliset ovat liian sukurutsaisia, siksi ihan hyvä että uutta verta saavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi