Täytin juuri 35 v, ja edelleenkin henkkareita jatkuvasti pyydellään
Jotenkin huvittavaa. Sanoisin, että edelleen noin 2/3 kerroista kysytään henkkareita. Missä vaiheessa sinulta lopetettiin henkkareiden säännöllinen kysyminen?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on tuiki tavallista, et ole mitenkään nuoremman näköinen. Mun tyttäreltä 40v kysellään myös alvariinsa. Ei se siitä numeroa tee eikä kirjoittele keskustelupalstoille.
Olin kaupan kassalla töissä kuusi vuotta. Vanhin nainen, jolta koskaan kysyin papereita oli ehkä noin 38 v, ja tämä vain yhden kerran. Tuon jälkeen vanhimmat olivat ehkä 31-33 v, ja näitäkin tuli vastaan vain pari kertaa. Puhut siis ehtaa paskaa.
Siis sinä et ole kysynyt koskaan papereita nelikymppiseltä niin kukaan muukaan maailmankaikkeudessa ei ole voinut kysyä? Sullapa nyt kovat harhat on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on tuiki tavallista, et ole mitenkään nuoremman näköinen. Mun tyttäreltä 40v kysellään myös alvariinsa. Ei se siitä numeroa tee eikä kirjoittele keskustelupalstoille.
Olin kaupan kassalla töissä kuusi vuotta. Vanhin nainen, jolta koskaan kysyin papereita oli ehkä noin 38 v, ja tämä vain yhden kerran. Tuon jälkeen vanhimmat olivat ehkä 31-33 v, ja näitäkin tuli vastaan vain pari kertaa. Puhut siis ehtaa paskaa.
Siis sinä et ole kysynyt koskaan papereita nelikymppiseltä niin kukaan muukaan maailmankaikkeudessa ei ole voinut kysyä? Sullapa nyt kovat harhat on.
Et nyt ymmärtänyt pointtiani lainkaan. Jos kysyin vuosien ajan tuhansilta asiakkailta henkkareita, enkä kertaakaan (muistaakseni) nelikymppiseltä, se viittaa siihen, ettei tuon ikäisiltä melkein koskaan kysy kukaan muukaan. Harvoin kysyin edes 25-29-vuotiailta. Eli on hyvin epätodennäköistä, että seulasta olisi mennyt läpi nelikymppinen, jolta en kysynyt. Ymmärrätkö? En väittänyt, ettei kukaan muu ole koskaan kysynyt. Tuo on ihan oma olkinukkesi, koska et parempaan pystynyt, tollo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole huvittavaa, eikä imartelevaa, eikä piristä kenenkään keski-ikäisen päivää (vaikka myyjät joskus näin luulevatkin). Se on pelkästään rasittavaa, noloa ja typerää.
Ei ole mitään noista minulle kaikkiaan, koska se on niin arkinen osa elämääni. Ihmiset muutenkin viikottain veikkaavat minua todellista ikääni noin 10-15 v nuoremmaksi. En tosin usko, että kovin monelta keski-ikäiseltä, eli +40 v, asiakkaalta kysellään enää papereita. Itse olin kaupan kassalla aikoinaan töissä, enkä tainnut koskaan kysyä keski-ikäiseltä henkkareita. Jotkut harvat noin 30 v naiset, joilta kysyin, olivat tosin silmin nähden iloisia ja imarreltuja, joten väitteesi ei ainakaan vastaa omia kokemuksiani. -ap (M35)
Mitä ihmettä sä teet työksesi jos sun ikää arvaillaan ääneen joka viikko?
Johtuu lähinnä siitä, että olen enimmäkseen tekemisissä itseäni nuorempien ihmisten kanssa. Joten ikäni herättää kummastusta, koska luulevat minua heidän ikäisekseen.
Vielä kysellään, ikä 40v., ja inhoan sitä koko sydämestäni. En jaksa kantaa papereita mukanani, joten välillä jää kassalle joku saunaolut. Enkä näytä alle 30-vuotiaalta saati nuoremmalta, tuo kysely tuntuu lähinnä vitttuilulta. Minulla ei ole ajokorttia joten raahaan passia mukana ne kerrat, kun ostan alkoholia isomman satsin.