Paraneeko mies vaihtamalla?
Kommentit (7)
Mies vaihtuu, mutta itse on sama vanha paska kuitenkin. Ja ihmisillä on taipumus toistaa tiettyä käyttäytymistä, eli jos ex oli väkivaltainen alkoholisti, nainen herkästi ihastuu uudestaan samanlaiseen kuspäähän.
Itsensä hoidattaminen on tuloksekkaampaa kuin kohtuunormaalin miehen vaihtaminen.
Olisi todella outo olettamus että kaikki miehet ovat niin samanlaisia että on ihan sama kenen kanssa on.
vai oletko sinä ihan samanlainen kumppani kuin naapurin nainen, ensimmäinen baarissa vastaantuleva tai kuka hyvänsä av-mamma (esim. minä)?
ei ole olemassa kahta samalaista miestä.
Olen asunut kahden eri miehen kanssa avoliitossa ja yhden kanssa olen ollut naimissa. Nykyään seurustelen neljännen miehen kanssa. Miehissä on ollut erilaisia vikoja, jotka ovat vaikuttaneet suhteeseen: ensimmäinen oli kamalan mustasukkainen tosikko, toinen itsekäs ja usein kiukkuinen ja kolmas mukava mutta tylsä. Nykyinen miesystävä on eniten samanlainen kuin minä itse ja viihdyn hänen seurassaan joka suhteessa ihan eri tavalla kuin muiden miesten koskaan. Olen itse aika hankala tapaus jossain määrin. Eri miesten kanssa omista hyvistä ja huonoista puolista erit pääsevät esille.
kyllä parani mies molempien mielestä.
eli paranee - kunhan hoitaa itsensä kuntoon siinä välillä.