Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi se on niin kova pala naisille jos joku tuttu laihtuu ja varsinkin jos laihtuu pysyvästi

Vierailija
22.03.2026 |

Itselle alkoi työpaikalla työkavereiden valitus että kauheaa, miten pieni olen, lopeta jo laihdutus, ota tästä pullaa, tuputetaan kahvipöydässä kaikkea lihottavaa, kauhistellaan jos urheilee useita kertoja viikossa

Kauhistellaan miten vähän syön, ja sitten tullaan kertomaan miten laihdutus on kyllä helppoa, mutta painon pitäminen poissa vaikeaa ja miten tulen vielä korkojen kera saamaan kaikki kiloni takaisin! 

Missä on kehorauha? Miksi toisen laihduttamista kauhistellaan ja yritetään saada toinen sortumaan herkkuihin, joka kahvitauolla tuputetaan keksiä ja pullaa, vaikka olen ilmoittanut että pudotan painoani. 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne on katkeria, kun sulla on kilpparit ja ferritiinit kunnossa. 

Vierailija
22/32 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munkin "ystävällä" silmät oikein muljahti (raivosta) päässä, kun näki mun hoikistuneen olemuksen. On entinen ystävä.

Niin vissiin. Syötkö siellä samalla juustonaksuja, vai mikä ärsyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihduin yli 20kg, enkä siitä tuolla tavalla spotti valoon joutunut. Oletkohan innostunut laihtumaan vähän liikaakin? Jos he ovat sinusta huolissaan. 

Vierailija
24/32 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua mikään ärsytä ja naksujakin syön vain harvoin. :)

Vierailija
25/32 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ms, ja pahimmillaan laihduin 46 kiloiseksi. Yksi ainoa tuttu kehtasi - tämäkin kahdenkesken- kysyä, onko minulla jokin hätänä. Sanoin että olen sressaantunut, väsynyt ja sairas, enkä jaksa keskustella aiheesta. Muutoin kukaan ei ole kehdannut sanoa mitään, ja minä näytän ajoittain karulta, omin silminkin. En oikein ymmärrä mistä te löydätte näitä ns puuttujia ja kommentoijia.

Vierailija
26/32 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduttaminen on helpompaa aikuisena, jos on ollut lapsena ja nuorena hoikka. Rasvasolujen määrä on vakio 20-vuoden jälkeen, ne ei enää lisäänny, kasvavat vain kokoa. Jos on ollut hoikka ennen 20 ikävuotta on rasvasoluja vähemmän ja helpompi laihtua.

Mun täytyy olla eri mieltä tuosta. Mulle laihtuminen oli helppoa vielä normaalipainoisena kolmekymppisenä, mutta 36+ iässä ylipainoisena en ole enää onnistunut. Nuorena olin en vain hoikka, vaan suorastaan laiha.

No, jos olisit ollut lihava nuorena tai lapsena olisi se laihduttaminen nyt vieläkin vaikeampaa.

Vierailija
27/32 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOIKKA NAINEN ON PUNAINEN VAATE 😡 

Vierailija
28/32 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas? Keskitypä vielä vähän itseesi.

Vierailija
29/32 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HOIKKA NAINEN ON PUNAINEN VAATE 😡 

Tee jotakin tuolle niin ei ole sinulle ongelma.

Vierailija
30/32 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella että me kaikki kuollaan lopulta..

Vierailija
31/32 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi tuttu, joka oli lapsena ja nuorena lihava. Tämä tuttu laihtui, kun kävi joka päivä tunnin kuntosalilla, mutta heti kun kävi vähemmän tuli paino takaisin. Eli vaatii hirveän työn pysyä hoikkana, kun rasvasoluja on paljon.

Vierailija
32/32 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin 10 vuotta sitten yli 30 kiloa normaalipainoiseksi ja kyllä, jotkut käyttäytyivät noin. Ei sairaaksi epäilty mutta herkkuja tuputettiin ja sanottiin siinä vaiheessa kun kymppi ylimääräistä oli vielä jäljellä, ettei enää saisi laihduttaa. Kyseessä oli lähinnä jotkut kaverit ja sukulaiset, työkaverit eivät kommentoineet.