Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi se on niin kova pala naisille jos joku tuttu laihtuu ja varsinkin jos laihtuu pysyvästi

Vierailija
22.03.2026 |

Itselle alkoi työpaikalla työkavereiden valitus että kauheaa, miten pieni olen, lopeta jo laihdutus, ota tästä pullaa, tuputetaan kahvipöydässä kaikkea lihottavaa, kauhistellaan jos urheilee useita kertoja viikossa

Kauhistellaan miten vähän syön, ja sitten tullaan kertomaan miten laihdutus on kyllä helppoa, mutta painon pitäminen poissa vaikeaa ja miten tulen vielä korkojen kera saamaan kaikki kiloni takaisin! 

Missä on kehorauha? Miksi toisen laihduttamista kauhistellaan ja yritetään saada toinen sortumaan herkkuihin, joka kahvitauolla tuputetaan keksiä ja pullaa, vaikka olen ilmoittanut että pudotan painoani. 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut tuollaista.

Vierailija
2/32 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metatyöskentelijöillä on vaan aina hormonit sekaisin, nestettä kertyy tai keho menee salamana jollekin mystiselle säästöliekille eli varmaan selitys löytyy tämäntyyppisistä jutuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon sinä tuot esille sitä omaa laihtumistasi? Jaatko auliisti ja pyytämättä, miten muiden kannattaisi syödä ja liikkua? Osoitatko sanoin ja elein, miten kuvottavia ihmiset ovat, kun mättävät pullaa suuhunsa tauolla? Korostatko omaa paremmuuttasi muilla tavoilla?

Vierailija
4/32 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään moni on laihtunut noilla lääkkeillä. Takaisin vain lihoo, jos et syö niitä loppuelämää.

Vierailija
5/32 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se vaan on.

Vierailija
6/32 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on sinä, et ota kakkua, kun tarjotaan. Ei mulle ole ikinä vuosikymmenien (2,5) aikana yksikään työkaveri tuputtanut kakkua, edes kun olin liian laiha, siitä jo monta kiloa, nyt normaalipainossa, edelleenkään ei mulle tuputeta samassa työpaikassa kakkuja. Eli trollaus kyseessä, liian vähän tietoa asiasta.

Vierailija
7/32 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mulla vi.ttumaista niin sitten on oltava muillakin.

Vierailija
8/32 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä. 

En ole ikinä kommentoinut toisten syömisiä. En puhu laihdutus tai urheilujutuistani. En neuvo toisia mitenkään enkä puhu omista asioistani. En halveksi enkä ilmeile toisia. 

Sen olen tehnyt, että olen vain ilmoittanut, että olen laihdutuskuurilla, piste. Enempää en ole asiasta puhunut.

Vierailija
9/32 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta normaalilta. Olen itse korkeakoulutettu, eikä meidän työpaikalla kommentoida kenenkään kehoa mihinkään suuntaan.

Vierailija
10/32 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käynyt noin kun minä laihduin.

Vierailija
11/32 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset on kateellisia jos toinen nainen onnistuu laihtumaan ja alkaa urheilla ja saa kauniin vartalon. 

Nainen on toiselle naiselle susi

Vierailija
12/32 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu koskee myös hiusten leikkaamista lyhyeksi...

Off with her hair: Intrasexually competitive women advise other women to cut off more hair

Women use competitor manipulation as a form of intrasexual competition.

Highly competitive women advised hypothetical salon clients to cut off more hair.

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S019188692300329X

Vierailija
13/32 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen on helpompaa aikuisena, jos on ollut lapsena ja nuorena hoikka. Rasvasolujen määrä on vakio 20-vuoden jälkeen, ne ei enää lisäänny, kasvavat vain kokoa. Jos on ollut hoikka ennen 20 ikävuotta on rasvasoluja vähemmän ja helpompi laihtua.

Vierailija
14/32 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset on kateellisia jos toinen nainen onnistuu laihtumaan ja alkaa urheilla ja saa kauniin vartalon. 

Nainen on toiselle naiselle susi

Ei mulla ainakaan mitään kaunista vartaloa ollut, kun laihduin sairauden vuoksi reilusti alipainon puolelle. Silti pari henkilöä raivostui ulkomuodostani.

Vierailija
15/32 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduttaminen on helpompaa aikuisena, jos on ollut lapsena ja nuorena hoikka. Rasvasolujen määrä on vakio 20-vuoden jälkeen, ne ei enää lisäänny, kasvavat vain kokoa. Jos on ollut hoikka ennen 20 ikävuotta on rasvasoluja vähemmän ja helpompi laihtua.

Mun täytyy olla eri mieltä tuosta. Mulle laihtuminen oli helppoa vielä normaalipainoisena kolmekymppisenä, mutta 36+ iässä ylipainoisena en ole enää onnistunut. Nuorena olin en vain hoikka, vaan suorastaan laiha.

Vierailija
16/32 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Niin vai?

Lapsena läski, teininä lihava

Nyt BMI 25.2

N22

Vierailija
17/32 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille?

Kummallinen työporukka.

Vierailija
18/32 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska 

HOIKKA NAINEN ON PUNAINEN VAATE 😡 

Ei ole.

Vierailija
19/32 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millaisissa piireissä ap pyörii, mutta itse en ole tuollaista huomannut. 

Vierailija
20/32 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, ihanan lohduttava tieto!