Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla on surkea ruokahalu?

Vierailija
22.03.2026 |

Minulla voi hyvin mennä päivä kahvilla ennen kuin älyän syödä ylipäätään mitään, kuten tänäänkin. Närpin käytännössä vähän ja kuvittelen että se riittää. Mutta kun ei vaan tee mieli. Tänään en ole aamukahvin ja hapankorpun jälkeen syönyt mitään. Jotain pitäisi laittaa, mutta yhtään ei huvita.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömättömänä lopulla kuolla kutsutaan...   huvittavaa.  🤭

Kuolla kutsutaan?

Vierailija
42/45 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala syömään Mitratzapineja. Johan alkaa ruoka maistua.

Tuo on varmaan totta. Mieheni söi Mirtazapiinia ja lihoi aika paljon. Sitten lopetti kyseisen lääkkeen ja laihdutti kilot pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syö vain hyvää ruokaa ja sitä on harvoin tarjolla. Tavallista mahantäytettä ei huvita oikein syödä. Se kyllästyttää. 

Vierailija
44/45 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo lapsista huomaa eron. Yksi söisi koko ajan ja toinen ei haluaisi edes maistaa.

Miten ne paastoajat silti kasvaa,sitä ihmettelen.

Meillä on päiväkodissa lapsia jotka paastoavat koko päivän mutta painosta ja ulkomuodosta päätellen kotona on sitten yllinkyllin sitä mässyä mikä lapselle kelpaa. Sitten on muutama sellainen joka syö valikoidusti myös kotona. Eskarilaisista ei vielä niin huomaa välttämättä ruokailutottumusten seurauksia, mutta kun törmään entisiin eskarilaisiin koulun puolella, sanotaanko vaikka kolmasluokkalaisiin, on suursyömärit poikkeuksetta kasvattaneet epäterveellisesti myös massaa ympärilleen. Pieniruokaiset ovat siroja, linnunluisia pulkannaruja. 
Se mistä ei varmaan saa puhua, on se että vanhempien omat elintavat näkyvät suoraan lasten painossa. 

Vierailija
45/45 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ruokahalua aina muutaman suupalan verran, sitten alkaa tökkiä enkä pysty syömään enempää. Kai se on joku päävika sekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän