Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdyntä ei oikein tunnu miltään

Vierailija
22.03.2026 |

Viime aikoina ollut tällaista ongelmaa. Jonkin verran huomaan haluttomuutta myös sooloseksissä, mutta eniten vaivaa tunnottomuus yhdynnässä. 

Seksissä usein menty niin, että olen pelkästään tyydyttänyt avopuolison suulla/käsin, ja mennyt sitten nukkumaan. Joskus olen puolison nukahdettua käynyt vessassa kädellä. Emätinyhdynnässä olen saanut viimeksi orgasmin kesällä, joten sitä on yritetty melko harvoin. Sama kun laittaisi peniksen vesiämpäriin, ei tunnu oikein miltään. Avokki kaipaa itse seksiä melko harvoin, mutta on huomannut ongelman. Ja seksin määrä on vähentynyt rankasti, koska olen itse yleensä se aloitteellinen osapuoli.

Mitä tässä kannattaisi tehdä? Mistään death grip-syndroomasta ei ole kyse, eikä t-arvoissakaan ole vikaa.

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehelläni on myös erektio-ongelmaa ja silloinkin kun jonkinlainen seksi onnistuu niin hän jää usein laukeamatta. Minusta se tuntuu tietenkin kurjalta koska syytän siitä itseäni. Enkö ole riittävän viehättävä, enkö tunnu hyvältä, enkö osaa koskettaa häntä oikein. Kuitenkaan en voi sanoa sitä miehelleni jotta hän ei paineistuisi asiasta vielä enempää kuin nyt jo sanoo paineistuvansa. 

Miehen erektiohäiriö ja orgasmittomuus on naisellekin tosi vaikeita paikkoja, mutta sitä ei oikein voi miehelle sanoa. 

Vierailija
82/106 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla miehelläni on myös erektio-ongelmaa ja silloinkin kun jonkinlainen seksi onnistuu niin hän jää usein laukeamatta. Minusta se tuntuu tietenkin kurjalta koska syytän siitä itseäni. Enkö ole riittävän viehättävä, enkö tunnu hyvältä, enkö osaa koskettaa häntä oikein. Kuitenkaan en voi sanoa sitä miehelleni jotta hän ei paineistuisi asiasta vielä enempää kuin nyt jo sanoo paineistuvansa. 

Miehen erektiohäiriö ja orgasmittomuus on naisellekin tosi vaikeita paikkoja, mutta sitä ei oikein voi miehelle sanoa. 

Luulen, että puoliso ei ole noita kysymyksiä kysynyt itseltään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miehiä ei ilkuta ja haukuta ongelmiensa vuoksi, se on naisen osa.

Vierailija
84/106 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap ei säästä kaikkia paukkuja vaimolleen, vaan runkkaa tai purkaa itseään muualla. Vähemmästäkin vaimo tuntee, ettei seksi vaimon kanssa kiinnosta.  Mahtaako vaimo edes saada oikeasti orgasmeja ja turpoaako pillu kiihoituksesta, vai jääkö siksi väljäksi.  Tuntuuko pillub lihaksissa edes reagointia sornettaessa ja klittaa nuollessa,  vai eikö reagoi mitenkään.  Jos ei niin ei ole vaimolla halujakaan miestä kohtaan. 

Vierailija
85/106 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkay valitsemallasi linjalla, olen sanonut täällä että en oikolue, kun olen nopea sormistani. Sinä käännät tämänkin kännisekoiluksi, jota se ei ole.

Sensijaan puhut vain "kauheasta trgediasta" jossa et ehkä pysty saamaan orgasmiasi tarpeeksi nopeasti tai tarpeeksi hyvin.

Kehotan edelleen katsomaan omaa kaluasia kauemmaksi, esim naisiin, joilla ei sitä klitorista edes ole..tai niinä  naisia jotka eivät vaan saa, ja siitäkin heitä syytetään erinäisillä nimillä.

Jos minä sua nyt alkaisin haukkumaan lerpuksi...olisko oikein.

Tämähän on todella hienoa, että olet nopea sormistasi. Voit siis kovalla tempolla hinkata ite sitä klittaa panon aikana, jotta saat orkkusi. Ja tosiaan ihan väärä ketju alkaa taas tästä vänkäämään. Aloitus ei liity mitenkään tuohon sun hinkkausmaniaan. Ja pahoittelut ap, tämäkään kommentti ei liity avaukseen.

Vierailija
86/106 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sama naisviha senkun jatkuu.

Vierailija
87/106 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei ole koskaan pilkattu erektiohäiriön vuoksi? Näinköhän?

Vierailija
88/106 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap ei säästä kaikkia paukkuja vaimolleen, vaan runkkaa tai purkaa itseään muualla. Vähemmästäkin vaimo tuntee, ettei seksi vaimon kanssa kiinnosta.  Mahtaako vaimo edes saada oikeasti orgasmeja ja turpoaako pillu kiihoituksesta, vai jääkö siksi väljäksi.  Tuntuuko pillub lihaksissa edes reagointia sornettaessa ja klittaa nuollessa,  vai eikö reagoi mitenkään.  Jos ei niin ei ole vaimolla halujakaan miestä kohtaan. 

Hän saa orgasmeja. Mutta yhdynnässä tuntuma on kovin väljä, eikä se naisen selällään makaaminen jaksa kiihottaa.

Olen kuukauden kokeillut tuota runkkulakkoa, ei se tuntuma parantunut yhtään. Avopuoliso ei erityisesti pidä seksiä tärkeänä.

Vierailija
89/106 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaatko erektiohäiriötä naisen klitoriksella saamaan orgasmiin.?

Ja varmaan joku on josku pilkannutkin miestä kun ei seiso. mutta mieti onko se ihme kaiken sen jälkeen mitä naiset saaneet kuulla:

Messu.alli, sidukka.alas, lahna, hiekka pil.e. tunnoton ja sitten vielä hullu. Ja jatkuvasti tätä. Ja hinkkaa sitä klitoristas että saat... kuka sanoo miehelle, että olet surkea kun vedät kätees.  Ei ole yleinen juttu tuo.

Vierailija
90/106 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa. Miehen erektiohäiriö aiheuttaa naisessa ennemmin valtavat itsesyytökset. Eikä tarvitse kuin tulla tänne lukemaan kommentteja niin ne saavat vahvistuksen. 

Vierailija
91/106 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa. Miehen erektiohäiriö aiheuttaa naisessa ennemmin valtavat itsesyytökset. Eikä tarvitse kuin tulla tänne lukemaan kommentteja niin ne saavat vahvistuksen. 

Ahaa. Siksi se varmaan on niin tabu, että jotkut eivät vieläkään uskalla mennä asian tiimoilta lääkäriin, kun kerta kukaan ei ole koskaan pilkannut. 

Vierailija
92/106 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Siksi se varmaan on niin tabu, että jotkut eivät vieläkään uskalla mennä asian tiimoilta lääkäriin, kun kerta kukaan ei ole koskaan pilkannut. 

Vika on vain ja ainoastaan saamattoman miehen syy.  Miten hänen miehisyytensä kestää seisokkiongelman, joka usemmiten on vielä hoidettavissa, jos mies menee lääkäriin Mutta jos on niin helvatun munaton, ettei edes sinne uskalla mennä,  niin pärjätköön lerppunsa kanssa. Naisia ei kannata syyttää miehen omista ongelmista, jotka saattaa elintapojen myötä olla itse hankittuja. 

Vierailija
93/106 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kokeilleet pyllykoloa?

Vierailija
94/106 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kokeilleet pyllykoloa?

Ei kun hän ei halua

Vierailija
95/106 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vika on vain ja ainoastaan saamattoman miehen syy.  Miten hänen miehisyytensä kestää seisokkiongelman, joka usemmiten on vielä hoidettavissa, jos mies menee lääkäriin Mutta jos on niin helvatun munaton, ettei edes sinne uskalla mennä,  niin pärjätköön lerppunsa kanssa. Naisia ei kannata syyttää miehen omista ongelmista, jotka saattaa elintapojen myötä olla itse hankittuja. 

Kuka tässä nyt on väittänyt, että erektio-ongelma on naisen syy?

Aivan ihme olkiukkoilua.

Vierailija
96/106 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat yrittää väärän sukupuolen kanssa

Vierailija
97/106 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat yrittää väärän sukupuolen kanssa

Miksi?

Vierailija
98/106 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on liian märkä, niin tunto häviää. Lisäksi jos ap masturboi paljon, niin käsi on aina tiukempi kuin oikea tavara. Lopeta masturbointi hetkeksi tai ainakin vähennä, niin pitäisi taas alkaa tuntumaan. 

Vierailija
99/106 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on liian märkä, niin tunto häviää. Lisäksi jos ap masturboi paljon, niin käsi on aina tiukempi kuin oikea tavara. Lopeta masturbointi hetkeksi tai ainakin vähennä, niin pitäisi taas alkaa tuntumaan. 

Kokeiltu on, ei vaikutusta

Vierailija
100/106 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäkäti jäkäti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan