Voi että ovat laihoja nuo juoksijaneitoset!
Yleisurheilua katselen ja laihoja tyttöjä.
Saavatkohan nuo ruokaa ollenkaan?
Miten sitä jaksaa urheilla etes, kun ei ole saanut ollenkaan evästä?
Vähän olen tästä huolissani nyt.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Emma Tainio <3. Upea ilmestys luonnossakin ja yllättävän pitkä ja hoikka.
Smash 🥰
Vierailija kirjoitti:
Kauniin solakoita ovat.
Suomi leidit ihmeissään kun töllössä normipainoisia naisia. Harvinaista alkaa olemaan..t ykä 44
Vierailija kirjoitti:
Sellainen laiheliini on yleensä punkan pohjalla ihan priimaa!
Niinhän sinä luulet. Sinä taas olet punkan pohjalla täysi lahna. Edes "evä" ei värähdä.
Urheilussa on ikä ja painorasismia. Säännöt suosivat laihoja ja nuoria.
Vierailija kirjoitti:
On noissa paljon niitä syömishäiriöisiäkin joukossa.
Lihavaksi itsensä syöneet ovat syömishäiriöisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulantyöntäjäneitoset Suomesta. Painoa yhteensä enemmän kuin matriarkkanorsulla.
Mutta kuula ei lennä vaikka mikä olisi.
Katsohan valokuvia ja videoita 70-luvulta. Kaikki olivat hoikkia vielä silloin. Nykyään laihat erottuvat silmään, kun kaikki muut ovat niin pulleita.
Todella epätasa-arvoista että noihin kisoihin otetaan vaan hoikkia eikä yhtään lihavaa. Haluan lisää monimuotoisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Todella epätasa-arvoista että noihin kisoihin otetaan vaan hoikkia eikä yhtään lihavaa. Haluan lisää monimuotoisuutta.
Sama juttu baletissa. Kävin katsomassa sitä Helsingissä ja lavalla ei ollut ainuttakaan punkeroa.
Itse en välitä heistä mutta munani on hyvinkin kiinnostunut.
T. Setämies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, se menee heillä lihaksiin jotka ovat 3 kertaa tiukempaa tavaraa kuin sinun läskisi.
Äläkä aloita kiusaamista hoikkuudesta tai menetät oikeutesi itkeä läskittelystä.
En minä ainakaan kiusaa, vaan huolissani olen!
T:Ap
Enemmän pitäisi olla huolissaan ylipainoisten määrästä. Terveitä ovat ne, jotka pystyvät urheilemaan huipulla.
Suominainen on keskimäärin 20-30 kg ylipainoinen eikä pysty juoksemaan viittä kilometriä kun täynnä hyllyvää rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen laiheliini on yleensä punkan pohjalla ihan priimaa!
Luut vaan pistelee. Vähän pehmoisempi on kyllä parempi.
;)
T:BMI 25.4
Ihan unelma mielestäni, löytyy muotoja sopivasti. 165cm/68kg?
Tj50
Etenkin 60-800m juoksevat naiset sekä pituushyppääjät ovat todella upeita ilmestyksiä, heistä moni on jo kasvoiltaankin ihan missitasoa ja vartalo on viimeisen päälle hioutunut pyöreine pakaroineen. Mutta toisin kuin salilla samanlaista vartaloa tavoittelevat naiset, noilla urheilijoilla vartalo ei ole tuollainen ulkonäön vaan suorituskyvyn takia.
On tämä yleisurheilu vaan hieno tv-laji, sekä visuaalisesti että kilpailemisen osalta.