Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten suhtaudutte kaupan nuudeleihin??

Vierailija
27.10.2011 |

ovatko ihan paskaa perseestä vai kunnon kamaa.. välillä ne mausteet maistuu suolatulta paskalta ja miettii että mistä nä nyt oikeesti on tehty

ja sit ku valmistusmaa on yleensä kiina, thaimaa tai singapore..niin mitäpä jos siellä on jotain mitä ei kuuluisi siellä olla. esim kiinalaiset syö kaikkea mikä ei länsimaissa ole moraalisesti oikein..joku tääll heitti kerran et kiinassa syödään ihmisten alkioita koska niistä saa kantasoluja.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eivät ole kovin ravinteikasta ruokaa. Mutta koska vehnä ja riisi, joista nuudelit yleensä valmistetaan, on vähän halvempia raaka-aineita kuin jauhetut alkiot niin voisin nyt kuitenkin kallistua ajattelemaan, että ne nuudelit ovat tehty esim. vehnästä eikä alkioista.

Vierailija
2/38 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on valmistettu Gardenassa, Kaliforniassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä taitat olla niitä jalat maassa-tyyppejä :D hehe

Vierailija
4/38 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuudelit on ihan kivaa vaihtelua riisille, perunalle, makaronille, spagetille ym.

Kokeilin kerran MAMA:n gluteenittomia riisinuudeleita enkä enää nykyään maun vuoksi muita ostakaan. Ovat tosi hyviä, maistakaa! Niitä saa ainakin S-ryhmän ruokakaupoista, myydän vihreän sävyisissä pusseissa. Valmistettu Thaimaassa, mutta ei se minua haittaa.

Vierailija
5/38 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä rakastan niitä mama Tom Yum-nuudeleita, jotka kai thaimaasta, mutta eipä enää tee mieli syödä tän aromivahvenne- ja kiinan valkaisuaine-kohujen vuoksi.

Ja takavuosina on kai noista thaimaalaisistakin löydetty jotain syöpävaarallisia aineita liikaa, joten eihän sitä koskaan tiedä, mitä seuraavaksi lykkivät.

Nyt alkaa kyllä jo hirvittää noi aasialaiset tuotteet ihan fukushimankin saasteiden vuoksi.

Pirkka, rainbow ja tällaiset ei ole ollenkaan niin hyviä edes, että aivan sama syökö mitä tahansa spagettia siinä kuin niitä..

Vierailija
6/38 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että keskustelu on vanha, mutta jollekin ehkä ajankohtainen. Sellaisenaan nuudelit onkin aika mauttomia, ja parempaan lopputulokseen pääsee kun maustaa itse. Tässä pari nuudeliruokaa, joita meillä kokataan säännöllisesti:

Tofunuudelit, joissa on jännittäviä makuyhdistelmiä

Nuudelikeitto, jonka voi tehdä tofusta tai kanasta

Vierailija
7/38 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, jos haluaa nopeasti jotain syötävää. Eivät tosin pidä nälkää kovin kauaa, joten harvemmin ostan.

Voihan ne maustaa myös itse.

Vierailija
8/38 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Yum Yum ja Mama nuudelit on syömakelpoisia.

Vierailija
9/38 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on aivan järjettömästi suolaa ja chiliä. Miten terveys kestää?

Vierailija
10/38 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun kunniottavasti ja ystävällisesti. 

Vierailija
11/38 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdin iloisesti ennen koriin laittoa. Syötyäni röyhtäisen ja kiitän.

Vierailija
12/38 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisen varovasti.

Vierailija
13/38 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijana tuli syötyä paljonkin pikanuudeleita. Enää en pysty syömään, sillä saan niistä aivan jäätävän närästyksen. Keski-ikä ei tule yksin.

Vierailija
14/38 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tykkään kovasti. Mama on mun suosikki, koska niissä on sopivasti "potkua". Mä teen niistä yleensä "sopan", eli 2 isompaa pussia nuudeleita kiehumaan, mausteet perään ja sitten paketti lihapullia sekaan. 

15/38 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään riisinuudeleista enemmän kuin vehnä-. En syö nuudeleita mitenkään muuten kuin nuudelikeittona, jota teen ehkä kerran vuodessa. Kasviksia (esim. paprikaa, porkkanaa, sipulia, chiliä), tulinen kirkas liemi, riisinuudeleita. 

Vierailija
16/38 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oispa nuudeleita

Vierailija
17/38 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän parhaina kavereina.  Siksi en koskaan syö niitä.

Vierailija
18/38 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kutsua päivälliselle 😬 

Vierailija
19/38 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ravintoarvoa niissä ei ole jos sitä hakee. Puurokin on parempi ja halvempi.

Vierailija
20/38 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

että eivät ole kovin ravinteikasta ruokaa. Mutta koska vehnä ja riisi, joista nuudelit yleensä valmistetaan, on vähän halvempia raaka-aineita kuin jauhetut alkiot niin voisin nyt kuitenkin kallistua ajattelemaan, että ne nuudelit ovat tehty esim. vehnästä eikä alkioista.

Alkiot kuuluvat vain joidenkin superrikkaiden ruokavalioon. Ei niitä tosiaan taida nuudelipussin hinnalla irrota. Ei edes pientä murua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän