Oletteko jo saaneet alustavia tuloksia YO-kirjoituksista? đ
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Senkun osallistut ylioppilaskirjoituksiin. DI:n taustalla matikka ja fysiikka ovat lÀpihuutojuttu. Siihen pÀÀlle Àidinkieli ja englanti ja olet ylioppilas. Helppo juttu
Saapa nĂ€hdĂ€ đ€Ł
Katsokaa vaikka
On kuitenkin DI.
Voiko esitellÀ miesystÀvÀn tytöille, kavereille akateemisena?
MiesystÀvÀllÀ jÀi lukio kesken
Vierailija kirjoitti:
Okei. Mulla jÀi lukio kesken, mutta sattumusten kautta valmistuin DI:ksi. NaisystÀvÀ oletti mun olevan ylioppilas ja valehtelin. HÀvettÀÀ.
Ap
Itse asiassa mulla on jo DI-opintoihin paikka varmistunut đ
(mutta en ehkÀ ota sitÀ vastaan)
Ap
DI miehet ovat Ă€lykkĂ€itĂ€ ja jĂ€rkeviĂ€. Heille ei riitĂ€ pelkkĂ€ pillu vaan tahtovat naisesta enemmĂ€n. Arvostavat Ă€lykkĂ€itĂ€ keskustelutaitoisia naisia. EivĂ€t nussi muita siivouskomerossa kuten keskenkasvuiset pelimiehet tekevĂ€t. Siksi DI miehet ovat parhaita miehiĂ€! YmmĂ€rtĂ€vĂ€t elĂ€mÀÀ đ
Rikas DI ostaa palapelin, jonka yleisen kielitieteen maisteri pakkaa laatikkoon Raisiossa.
Diplomi-insinööri Markus Heinonen tykkÀÀ haastaa itseÀÀn. Cooper-testi 3450 metriÀ!
Diplomi-insinööri sanoo, ettÀ hÀnen Cooper-testin ennÀtyksensÀ on 3450 metriÀ. TakakyykystÀ nousee 195, maastavedolla 235 ja penkistÀ 135 kiloa.
"Nyt tÀmÀ likka on sitten vihdosta viimein tuotantotalouden diplomi-insinööri.
Jes jes jeaaah! Nyt se on sitten virallisesti pulkassa ja paperit kÀpÀlÀssÀ!"
https://blogit.terve.fi/piiapajunen/kutsu-mua-diplomi-insinooriks/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Mulla jÀi lukio kesken, mutta sattumusten kautta valmistuin DI:ksi. NaisystÀvÀ oletti mun olevan ylioppilas ja valehtelin. HÀvettÀÀ.
Ap
Itse asiassa mulla on jo DI-opintoihin paikka varmistunut đ
(mutta en ehkÀ ota sitÀ vastaan)
Ap
MitÀ! Eiks insinöörit oo enÀÀ mitÀÀn! HÀh?
"Turha tutkinto, joka tekee kaikesta opiskelusta vastenmielistÀ
Yliopistossa pitkÀÀn opettanut Pekka RÀihÀ lakkauttaisi ylioppilastutkinnon. HÀn on sitÀ mieltÀ, ettÀ tutkinnon poistaminen antaisi paremmat evÀÀt elÀmÀÀn ja itsenÀiseen ajatteluun".
Ylioppilastutkinto on nykyjÀrjestelmÀssÀ turha ja opiskelumotivaatiota heikentÀvÀ, sanoo yliopistonlehtori Pekka RÀihÀ
RÀihÀ perustelee nÀkemystÀÀn mm. sillÀ, ettei ylioppilaskoe ole enÀÀ yliopiston pÀÀsykoe ja yliopistoon pÀÀsee myös ilman ylioppilastutkintoa
Koe perustuu pitkÀlti kirjoitetun, luetun ja kuullun toistamiseen, ei soveltamiseen.
Miten teidÀn abeilla meni pÀÀpÀivÀ? Kirjoittivatko pitkÀn vai lyhyen?
Vierailija kirjoitti:
Miten teidÀn abeilla meni pÀÀpÀivÀ? Kirjoittivatko pitkÀn vai lyhyen?
Apinat ovat joko pitkiÀ tai lyhyitÀ eivÀtkÀ kovin viisaita.
Vierailija kirjoitti:
Amiksesta voi hakea suoraan Aaltoon ja valmistua DI:ksi
Voi hakea. Voi hakea. Eri juttu, pÀÀseekö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amiksesta voi hakea suoraan Aaltoon ja valmistua DI:ksi
Voi hakea. Voi hakea. Eri juttu, pÀÀseekö.
PÀÀsee ystÀvÀt
Okei. Mutta se on jo historiaa.