Oletteko jo saaneet alustavia tuloksia YO-kirjoituksista? đ
Kommentit (34)
Ei ole mahdollista, ettÀ olisi alustavia tuloksia, vasta kuun lopussa .
Eri juttu jos joku opettaja on sanonut, ettÀ improlta nÀyttÀÀ
Espanja, lyhyt M
Muista en tiedÀ vielÀ
Vierailija kirjoitti:
Suositus on ettÀ alustavat tulisi 2 viikon kuluessa.
Minulle tulee pitkÀaikaistyöttömÀstÀ aina mieleen humanististen tieteiden maisteri.
Sain tulokset joskus ~30 vuotta sitten. Tiesin miten ne meni ilmankin. Se ero on kun ymmÀrtÀÀ asiat vs arvaa.
Ăidinkieli L
Ruotsi A
Englanti I
Matematiikka /lyhyt M
Reaali /uskonto E
Reaali /historia A
Vierailija kirjoitti:
Puhut nyt varmaan vaan omasta lukiostasi. KyllÀ etenkin pienemmissÀ lukioissa (ja jos on vÀhÀn tietyn aineen kirjoittajia) tulee nopeastikin.
Esikoisen kohdalla yhdestÀ aineesta tuli alustavat jo seuraavana pÀivÀnÀ mutta siinÀ oli vain 4 kirjoittajaa.
Vierailija kirjoitti:
Ăidinkieli L
Ruotsi A
Englanti I
Matematiikka /lyhyt M
Reaali /uskonto E
Reaali /historia A
Susta voi tulla DI
Lukio đ
Jos oot DI niin mitÀ vÀliÀ.
ĂlĂ€ nyt nolaa itseĂ€si enempÀÀ valehtelematta lisÀÀ. Kerrot niinkuin asia on ja pehmitĂ€t sitĂ€ jollain, "olit niin hulluna kauniiseen naiseen, ettĂ€ suustasi vahingossa lipsahti valkoinen valhe" ja pyydĂ€t anteeksi.
DI-mies voisi suudella kÀttÀni, kirjoittaa minulle kirjeen kÀsin ja ratsastaa maan halki vuokseni
Vierailija kirjoitti:
Ăidinkieli L
Ruotsi A
Englanti I
Matematiikka /lyhyt M
Reaali /uskonto E
Reaali /historia A
No nyt on nopeaa kun ruotsi on huomenna ja historia vasta ensi keskiviikkona đ
Amiksesta voi hakea suoraan Aaltoon ja valmistua DI:ksi
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee pitkÀaikaistyöttömÀstÀ aina mieleen humanististen tieteiden maisteri.
TiedÀtkö, mistÀ tuo nimike koostuu?
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no mun pÀÀaine oli kemia.
PitkÀaikaistyötön
Senkun osallistut ylioppilaskirjoituksiin. DI:n taustalla matikka ja fysiikka ovat lÀpihuutojuttu. Siihen pÀÀlle Àidinkieli ja englanti ja olet ylioppilas. Helppo juttu
Saapa nĂ€hdĂ€ đ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ăidinkieli L
Ruotsi A
Englanti I
Matematiikka /lyhyt M
Reaali /uskonto E
Reaali /historia A
Susta voi tulla DI
Jep
Siis mistÀ valmistuit ja mistÀ et? Jos et "valmistunut" lukiosta, mutta pÀÀsit eri reittiÀ DI-opintoihin asti ja valmistuit sieltÀ, sehÀn on hieno asia ja paljon suurempi asia kuin ylioppilaaksi pÀÀseminen. Eikö tuon voi kertoa rehellisesti?
NykyÀÀn kuka tahansa voi valmistua ylioppilaaksi. EnemmÀn kiinnostaa esitÀytetty veroilmoitus viime vuodelta.
Okei. Mulla jÀi lukio kesken, mutta sattumusten kautta valmistuin DI:ksi. NaisystÀvÀ oletti mun olevan ylioppilas ja valehtelin. HÀvettÀÀ.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Amiksesta voi hakea suoraan Aaltoon ja valmistua DI:ksi
Niin on joo
Ăidinkieli I
Matematiikka A
Miten sinulla?