Lähden tänää kattelee naisia baariin
Nyt niin tekisi mieli naista taas että lähden baariin katselemaan naisia, missä olisi tavallisia mahakkaita naisia?
Kommentit (43)
Lähtiskö joku nainen munkaa baariin joka on mahakas ja tiukat farkut jalassa?
Oletko varmasti käynyt saunassa ensin,a🤭
Vierailija kirjoitti:
Miten baari voi olla mahakas ja tiukat farkut jalassa?
Ei naisille vain tällänen mies kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EIkun lähtiskö joku nainen munkaa joka laittais tiukat farkut jalkaan on sopivasti lihava?
Naisia voi katsella mutta jos ei puhu niille niin ei saa naista. Itse aikoinaan kävin baareissa ja taktiikka oli hakea naista tanssimaan niin siinä samalla voi jutella naiselle niin sain naisen kiinnostumaan. Nainen haluaa että mies haluaa naisen joten naista pitää vähän kehua ja pyytää yöksi luokseen.
Vierailija kirjoitti:
Naisia voi katsella mutta jos ei puhu niille niin ei saa naista. Itse aikoinaan kävin baareissa ja taktiikka oli hakea naista tanssimaan niin siinä samalla voi jutella naiselle niin sain naisen kiinnostumaan. Nainen haluaa että mies haluaa naisen joten naista pitää vähän kehua ja pyytää yöksi luokseen.
Okei minä nuorempana uskalsin, itsetunto on huono kun maha on kasvanut ja lihonut ja juonut alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Paavo Lipponen lähtee.
Ei naiset halua nähdä, ei jutella ei mitää. no mä pärjään yksin
Vierailija kirjoitti:
miten teitä naisia sitten saisi?
Täällä on vaan miehiä.
M28
Vierailija kirjoitti:
Just mittasin mun kaljamahan 116 cm. ei naisia kinnosta
Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EIkun lähtiskö joku nainen munkaa joka laittais tiukat farkut jalkaan on sopivasti lihava?
Eli sinä Allu laittaisit tiukat farkut jalkaan ja olet sopivasti lihava?
Oikein. Suoraa toimintaa. Naiset innostuu kun ehdotat että mennään mun luokse katsomaan chuck norrisin elokuvia.
Mä voisin vaikka lähteekkin. Kiva kun joku tykkäö meistä pyöreistäki ja vous laittaa farkutki. Asun Rikkueilassa nii en kyl Hesaan asru mee
Suosittelen Pataässää jos kotikaupungistasi sellainen löytyy, toki vastaavakinnkäy. Siellä tennompia naisia kuin nyrpistelikät yökerhoissa.
Ai kattelee? No katteluks taitaa jäädäkin...
Mielellää nainen joka pukeutuu tiukkoihin farkkuihin on iso maha ja meikkaa