Yksinäisyys ja olematon sosiaalinen elämä 30 vuotiaana.
Onko täällä muita 30-40 vuotiaita jolla ei ole yrityksistä huolimatta ole minkäänäköistä sosiaalista elämää? Puuttuu ystäväporukat, tekeminen muiden kanssa, jotain mitä odottaa.
Kommentit (26)
Miten saa ihmiset kiinnostumaan? Ei mitään parisuhdejuttuja, vaan ihan juttelua.
On. Et ole yksin. *sarkastinen vitsi*
Ihmisiä ei nykyään kiinnosta jutella mistään eikä jakseta olla läsnä tai kiinnostuneita mistään. Jotenkin sumussa eletään.
Mulla on olo että olen täysin yksin tämän emotionaalisen yksinäisyyden kanssa. En tule ymmärretyksi kun sanon tästä että oon vuosia kärsinyt yksinäisyydestä, kaikki viikonloput oon itekseni, jopa jouluna. Sosiaalisena ihmisenä tää on mulle kidutusta.
En jaksa enää kauaa. Tää on jatkunut jo yli 10 vuotta.
Ja joo kaikkea on tehnyt ja kokeillut koska en ole ujo. En kaipaa noita loputtomia neuvoja ja pätelijöiden vastaukset.
miksi ei löydä ketään koskaan joka vois keskustella näistä asioista?
Se on vielä kun tuntemattomien kanssa juttelee. Niin he ovat ovat jo omissa porukoissaan eivätkä tarvitse lisää ystäviä. Myös jos on vähänkään oudonpia harrastuksia ja erilainen niin on vaikea löytää ihmisiä joiden seurassa viettää aikaa. Siihen lisäksi vielä työ ja perhe elämät muills jne. Niin kyllähän tuo aika vaikeaa on. Varsinkin jos asuu vielä pienemmällä paikkakunnalla töitten takia.
Vierailija kirjoitti:
Hikikomori
Tätäkään sanaa ei moni edes ymmärrä. Demo, boku wa chotto nihongo hanasemas.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 3 kissaa. n52
Hyi olkoon miltä sellainen kämppä haisee.
Jää myös todella kokemattomaksi kun ei ole ihmisuhteita. Yleensä ihmisten kautta löytää asioita, oppimista ja onnistumisia.
Vierailija kirjoitti:
Jää myös todella kokemattomaksi kun ei ole ihmisuhteita. Yleensä ihmisten kautta löytää asioita, oppimista ja onnistumisia.
Joo ja helposti "aristuu" myös pitemmän sikaa on niin saattqa alkaa oma minäkuva vääristymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja helposti "aristuu" myös pitemmän sikaa on niin saattqa alkaa oma minäkuva vääristymään.
Sepä se kun menee niin sekasin ettei enää tajua kuka on ja on ihan pihalla kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
On. Et ole yksin. *sarkastinen vitsi*
Haa haa
-eri
Mä haluan jotain vuorovaikutusta ihmisten kans. Mut oon varmaan liian tylsä. N52